1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577860 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26

« · 2300014 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Villervalla: Det är fan dåligt av folket i Sundsvall/Timrå med omnejd att inte åka och stötta laget. Skämmes tamefan!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sonnenberg: och jag gillar när Svensson tackade publiken hur länge som helst och var gladast i hallen. Riktigt kul att se. Vi har ett jävla fint lag med grymma spelare. Det här kommer att ordna sig 👍🏻
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
RunarUp: Bra rutet! Jag håller med dig!
Vi måste fan steppa upp och stötta.

Är också jävligt trött på allt gnäll. Förstår man inte att säsongen skulle se ut så här, då kan man inte mycket hockey. Vi är faktiskt nykomlingar.

Jag älskar också Timrå och nu sluter vi upp och gör vad vi kan för att hjälpa laget kvar i SHL.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
söder över: Faktiskt är det som så, att det var 500 biljetter på VS i förra matchen och då var det fullt på stå, det var det inte nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
SMÅLAND: Fyllbuss'n 😋
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Villervalla: på lörd.mot brynäs
drar mer folk
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Villervalla: det finns fortfarande supportrar och andra intresserade som kan köpa biljetter som inte är övertygade om att det är värt det med Timrå än.

Sedan finns det fortfarande personer som inte är bekväm att gå på stora arenor med många som skriker ännu så pass nära inpå den smittspridning som omicron drog igång…

Bästa marknadsföringen är ändå matcher som den ikväll.

Nerv!

Snygga mål!

Högljudd publik som skapar stämning!

Och seger!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
En sak jag är besviken på, vart är publiken, man borde kunna kräva över 5000 på en lördag efter lön.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
På månnda rull bussen till Malmoe!!
Nu ell aldri Timrå IK 🙏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
känsla..känns som våran form börjar peka uppåt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
roger_sundsvall: Grattis Tik! Vi måste stå upp för demokrati och valfrihet!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
lörd.
timrå..brynäs...bokat 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
pingvin: Fast ska ni klättra uppåt så gör det väl inget att Dif vinner? (Mot just Bif) Ni har ju hugg på LHC och Bif förutom Mif. Jag menar går Dif förbi er lär ni ändå tagit för få poäng för ta er förbi de andra med så få matcher kvar. Eller hur?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Bragd-Birger: Riktigt bra, riktigt riktigt bra
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Bragd-Birger: Inta att förglömma: Tack Oskarshamn som spöar Malmö borta i detta läge! Brynäs - äggmök!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
KniveN: Är det inte i det närmaste fullsatt mot Brynäs och DIF lördag och söndag, då det jag faktiskt inte. Över 5000 ska det vara - på båda matcherna! Laget förtjänar det, de sliter lika berömvärt som vår publik och vi ska greja det här jävla kontraktet utan kval TILLSAMMANS!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Tycker fan publiken ska ha åtminstone 50% av äran för den här segern. Det var ju nästan så att man satt och rös framför tv:n.
Underbart att höra. Och en bra örfil åt en jävla gnällgubbe som undertecknad. "Det här går aldrig, buhuu..."

5+!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
kulltorp: i tre veckor har jag isolerat mig totalt från hockeyn, psyket orkar inte! Men var på matchen mot Frölunda, och vi var ju riktigt bra! Lika ikväll, jämn match med ett litet övertag för Timrå! Logiskt slutresultat! Förjävla skönt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
KniveN: Krävs 100procentiga matcher resten av säsongen, inte minst kommande vecka. Den är helt avgörande för kval eller inte. Biljetter på västra stå införskaffade inför dubbelmatcherna nästa helg, kommer upp från Gävle. FORZA TIMRÅ!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
söder över: Det är some next level shit när laget lyckas vända och vinna ackompanjerad av ett galet bra tryck på läktaren. Mot självaste Skellefteå också.

Näe, hörrni det här var en jävligt skön skalp!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: Alle man till ladan!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
5 sjukt viktiga matcher i rad nu!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Nä men 2 pinnar mot serieledarna.

De må ha halva laget i covid eller baksmälla eller Vaffan som helst.

Ett skadeskjutet SAIK är en riktigt fin skalp för vårt Timrå!

Klart positivt för laget med mindre istid på Alvarez.

Paigin vill man se mer av!

Det lilla jag fick se (även om han var inne på ett röva) bådar riktigt gott och var en välkommen förstärkning till Timrå!

Helt ok till slut.

Bra första period. Tyngre i andra men inte katastrof. Jämt skägg i tredje.

Lundin gör en bra match samma för de allra flesta.

Ingen såg ikväll.

Bra för mitt blodtryck!

Jääääääääävligt skön inramning i arenan!

Det här var garanterat skönaste 2 pinnarna på vääääääldigt länge för laget!

Ha det gott ikväll!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
lika tungt o torska mot frölunda
lika skönt..vända o vinna idag
phu* 👍
formkurvan på
malmö..brynäs..lhc
är inte den bästa
...TAJT race
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Greven: Eller hur. Bästa som finns. Se om sista fem när man vet hur det slutar och bara njuta! Trevlig helg och väl mött på tisdag. :-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: Väldigt bra att det är fler lag inblandade i bottenstriden på allvar nu dessutom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Västra stå ❤
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Bragd-Birger: Japp, så underbart roligt att Lundin äntligen får visa att han duger och mer därtill. Osannolikt att få avgöra två sudden i rad på det där viset. Nu blir det en virre här med och se om matchens fem sista munter.

Timrå IK är dom bästa!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Jalasvaara: Alla var bra idag. Men bäst var Rattie, Paigin och Lundin. Underbar bild! 💪🏻💪🏻💪🏻
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Vilken vacker jävla bild! Inga legoknektar det där inte
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: Malmö får vi se upp med . Dom bökar , sliter , kämpar och kastar ofta in sina mål . Stå upp framför kassen !
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
jå1: Det blir en nervpärs. Malmö får inte vinna den. Men vi har nu en delvis inspelad stor ryss att skicka in om det blir fysiskt spel vilket jag räknar med. Räknar med heta känslor och en hel del handgemäng.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Det klagades en del på JJ men 28/30 räddningar duger väl ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Dubbeld: precis, vi måste få mer folk på mål nu när vi har ryssen som skjuter som en hästjävel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
erathoo: Har klagats en del på att vi tar ut målvakten, men vi har tagit 4 eller 5 poäng när vi har tagit ut målvakten och kvitterat.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Paigins skott på mål blev jävligt farlig… Synd bara att vi aldrig har någon som tar returer i sånna lägen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Ha, där fick vi så vi skrek.
Vi är klentrogna, vi måste fan steppa upp och stötta.

Är jävligt trött på allt gnäll. Förstår man inte att säsongen skulle se ut så här, då kan man inte mycket hockey.

Sen har jag också åsikter om hur tränarna sköter sitt arbete. Men lik förbannat älskar jag Timrå så mycket att det känns bättre att stötta än att tramsa med bojkotter som en tjurig femåring.

Nu sluter vi upp och gör vad vi kan för att hjälpa laget kvar i SHL.

Alltid rött, alltid rätt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
erathoo: Jag ska vara ärlig. Jag såg inte mer efter 1-2. Jag orkade inte en till uddamålsförlust. Jag vet inte hur det gick till (får njuta av repriser) men så jävla glad 2 poäng mot serieledarna!! Grattis alla! Och Sune får vila! 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sputnik: Kommer bli en vidrig match att kolla på, Fyfan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Alltså, fy fan så jävla trollfitteskönt.
Lundin...vad säger man? En oerhört tung säsong, hänger på gärsgårn...och så clutchar han och avgör 2 matcher i rad. Jag blir fan rörd på riktigt.

Helt fantastico. Det här trodde jag inte en sekund på efter 2a perioden. Väntade på 1-3 i öppen, men istället presterar man ett 5+-igt 6-5-spel och kvitterar. Och sen får Lundin friläge...

Nu blir det fan slänga korken på finwhiskyn. Jävlar så man mår!

TACK TIMRÅ!

HOCKEY ÄR EN UNDERBAR JÄVLA SPORT!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
ionloo: inte nog med att Brynäs, Malmö och Linköping torskar idag. Alla torskar på hemmaplan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Tack Rattie! 🙏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Otroligt bra att Freddan tog målisen, härligt med lite nya grepp....🤪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
jå1: Hoppas givetvis du får rätt. Nästa uppdrag, beta av Malmö. 🙏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Wooooohooooo vilken jävla skön seger!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: Grattis TIMRÅ! (Det här klarar ni utan kval )
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Swehockey har knyckt Smålands dricka . Lundin satte 4-2 i sudden
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sputnik: Det kan även sluta med livsviktiga 2 vunna poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Linköping fortsätter tappa poäng och är nu officiellt indragna i kvalstriden. 5 poäng upp, 2 mindre spelade om Swehockey inte ljuger!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: Så jäkla viktigt! Nu gäller det på tisdag, årets hittills viktigaste match!
Låst ämne

« · 2300014 · »