Historik
Föregående · 35 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
El Maco: Ja, jag vet inte...Fel uppställning eller ljumskar ? Det var väl ljumskarna han hade haft problem med ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ja, han skulle jag gärna se här. Hans attityd och vilja...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jesper Jonsson: Många som gillar inlägget.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: Jag tror att det var siffran 29 miljoner som nämndes. Och lägst.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Tommy Andersson om vad Murley sa vid ett personligt samtal förra säsongen. Berättades på mötet tidigare ikväll.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
Kattgubben: Exakt ! Känns lite typiskt, faktiskt...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
Skönt att laget gav mig en käftsmäll då jag stannade hemma. Bra jobbat, lite trist att det blir uppehåll...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2013-02-02
Kattgubben: Samma som sist, om jag inte missminner mig.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Lee Goren är ett stort skämt. Vill man vara lite vulgär skulle man kunna säga idiot, men jag nöjer mig med skämt.
+ 4
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
lungan: + två forwards om det blir något godkännande någon gång.
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Nubben väntar på ett godkännande av två forwards, säger han just nu på Cmore.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Laken: Härligt jobb av Hallin och bra av Crippe ! Jobba vidare nu.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bragd-Birger: Ja, jag undrar hur hämmad Gunno är av problemen med höfterna, egentligen ? Tycker att man ser i en del situationer att han väljer att sakta in istället för att gå in i situationen.
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Ja, det återstår väl att se. Vi får väl se om det stämmer för det första.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Det "sköna" med denna förlust är att nu kommer jag att vila mig till kvalserien startar, det dåliga är att fler lär göra samma sak och då blir det ännu mindre pengar till klubben...men någonstans känns det som om gränsen är nådd nu.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK den 29/1-13
HappyX3: Om det är klart - varför står det inget på Svenska Hockeyförbundets sida då ? Eller är det bara jag som är blind ?
Nu vet väl inte du det kanske, men... :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så ser man att poängen man tar tidigt på säsongen är lika viktiga som dem man tar nu. Trots att en del säger annat...
Så dåliga som Brynäs är nu så ska de vara väldigt tacksamma för deras tidiga poängskörd. Annars hade de på allvar varit inblandad i bottenstriden.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2013-01-24
Taurus: Jag säger inte emot på något utav det du skriver.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så kanske jag riskerar en Roxette nu, men bakslag och TIK brukar ju gå hand i hand. Det är inte Nordgren jag tänker på i länken...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Boorken sa att man numer alltid jämför med ribban.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2013-01-18
Man kan konstatera att underhållningen är lika med noll. Mycket tråkigt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pjernut: Ja, han skulle förhoppningsvis vara spelklar till fredagsmatchen.
+ 1
Föregående · 35 · Nästa
