Historik
Föregående · 34 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Så här ska tydligen laget se ut ikväll.
Är det någon som vet om Bagarn är skadad eller vad är det som gör att han inte får spela?
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
NuMo: Bra, nu får man se hockey på onsdag också.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2013-03-19
Tyvärr så lär det inte komma fler åskådare än senast, men de som kommer får göra vad de kan för att heja fram laget mot tre poäng.
Tre poäng är nog ett måste för att på allvar hänga med i toppen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag håller nog på alla som spelar mot HV eller FBK. Ja, så är det nog...
Timrå IK > Sv: Timrå IK-AIK 2013-03-05
Här står det att Crippe spelar, men det kan ju vara fel. Även en del juniorer.
Länkar:
Timrå IK - AIK (Line Up)
Timrå IK - AIK (Line Up)
Timrå IK > Sv: Positiva Kvalet till ES
Dream Team: Enligt Nolander bestäms spelordningen på onsdag förmiddag.
+ 2
Timrå IK > Sv: Positiva Kvalet till ES
Berglund: Han sa ju att det var viktigt att få reda på ordningen så att man skulle kunna planera i kalendern och att det skulle bestämmas på onsdag förmiddag. Eller vad var det som skulle bestämmas då ?
Timrå IK > Sv: Positiva Kvalet till ES
På infomötet sas det att spelordningen meddelas på onsdag förmiddag. Så vad jag förstod av det hela så är det inte bestämt än om var vi börjar.
Brynäs IF > Sv: Sven Savage
micke: Testa igen. Jag testade nyss och då fungerade det inte men nu gjorde de det.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2013-02-28
Dagens tre bästa är Bellissimo, Robinson och Hallin. Sebbe var också riktigt bra idag.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2013-02-28
Smolles mål blev ändrat till Hedström. Ass till #70 och #14.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Bra och rolig första period, synd bara att vi inte lyckas göra mål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
Skönt att Murley fortsätter att producera tillsammans med Molinder.
+ 8
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
Pjernut: Jag vet inte. Kanske vilar Jocke lite så att han ska vara fräsch till kvalserien ?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 13/14
John K: Som jag skrev så menade jag Hallin. Givetvis ska de förlänga med Wedin också.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2013-02-14
Bagarn hade ett fint läge -om han bara hade tittat mot mål. Istället blev det ett misslyckat passningsförsök till Jonte.
Föregående · 34 · Nästa

Ja, man börjar väl så sakteliga göra sig klar för avfärd då.
Timrå IK - ta er i kragen för böfvelen !