Historik
Föregående · 33 · Nästa
Timrå IK > Sv: Allsvenskan 2013/2014
Timrå Icon: Vad som sägs nu är faktiskt ganska ointressant, även om man vill få det att låta fantastiskt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 13/14
kristoffer: Om du menar "ispremiären" när åskådare är där, så är det väl på lördag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vet inte om det sagts någonstans, men här kan man se matchen BIF - LIF den 8/8 om man inte är på plats.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Vilken målvaktstränare ? Den vi hade har lämnat...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Icon: Spännande ändå med spelarna som ska presenteras. Snart kanske vi har ett helt lag.
+ 1
Fotboll > Sv: The Championship
T T: Det var riktigt häftigt. Jag surade till när Leicester fick straffen, men gladdes några sekunder senare. :-)
Jag håller på Liverpool egentligen, men håller ett öga på Watford också sedan tidigt 80 - tal.
+ 1
Svenska Hockeyligan > Sv: VM 2013
Steenm: Han länkade inte till någon speciell tråd utan till Tre Kronor - boken. Den finns under rubriken "Nationellt" längst upp till vänster på sidan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så var det väl den 6/5 det var en ny infoträff i puben ? Kan ju bli intressant.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
mikenomad: Ja. Vi får hoppas på någon sorts mirakel de närmaste dygnen...
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: Jag tog mig friheten att flytta länken hit. Hoppas att du inte har något emot det.
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
" Två av tre möjliga banker har nu hoppat av uppger Timrå IK:s supporterklubb."
Hmm..
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 13/14
Linus Wickman: Matcherna han missade denna säsong berodde ju på den kraftiga hjärskakningen.
Om han behövs i BIF vet inte jag...
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvalserien 2013
KniveN: Timrås match sänds inte, men har du TV10 kan du titta på våra blivande motståndare IF Björklöven.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Det är ju inget nytt, jag förstår inte att det inte utnyttjas mer utav motståndarna ?
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Huge: Ja, det är vad jag hört/läst iaf...men nog hoppas man på något mer revolutionerande.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Bra, men i en eventuell final kommer jag att hålla på SAIK. Om de tar sig dit... Om inte så har ni mitt fulla stöd.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
lincoln: Vi måste ta sju poäng mer än LIF på de återstående matcherna. Det tror inte jag att vi klarar av.
Timrå IK > Rögle BK - Timrå IK 130326
Vet inte om det behövs en tråd till matchen, men gör en ändå.
Kvällens talanger:
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Om det inte är så, ja då tycker jag att det är lite konstigt. Å andra sidan så är ju inte jag med laget och ser vad som händer där.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Kan det inte vara så att Jocke haft känning av detta sedan slutet av elitserien och början av kvalet och att det är därför han inte spelat? Bellissimo kanske har varit det enda alternativet...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Bragd-Birger: Det är så dåligt att det finns egentligen inga ord, men det som är risken med att åka ur är konkurs. Hemska tanke...
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2013-03-21
Vet inte om det sagts tidigare, men Robinson verkar inte spela ikväll:
MoDo Hockey > Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Blake: Ullmark skulle jag nog hålla som hjälte för kvällen om ni vinner. Han har imponerat.
Föregående · 33 · Nästa
