Historik
Föregående · 32 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2013-11-11
Finns inget annat att säga än att detta är ytterst pinsamt!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
TikAlltid: Jag tycker att det är trist med tanke på priset, men visst är det så att laget måste börja ta tre-poängare.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Har inte sett situationen själv, men domarna verkar tycka att de gjort rätt iaf:
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Men det är ju kul också. På något sätt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Det är match mellan TIK - MIF på Viasat Hockey. Spännande !
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Så är det. Sju skott på mål efter två perioder är inte särskilt kul heller.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...kunde man få ner FBK och LIF till botten tillsammans med AIK och HV så skulle det vara perfekt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Porsberger har haft ett par gyllene tillfällen, ska han lyckas i tredje?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Bragd-Birger: "Stolthet och passion - oavsett division".
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Andersson: Jag har inga problem med det, det låter/ser bra ut.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det är ju faktiskt även ett familjepris på t.ex långsidan. Då kostar det 125 riksdaler/plats
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
mikenomad:Jag tror också på ca 3500.
Tydligen fortfarande oklart vad gäller Norjas skada.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så ska det vara något med eller om Timråsupportrar efter kl. 12:30 på P4. Om jag hörde rätt...
Timrå IK > Södertälje SK - Timrå IK 2013-09-21
Dags igen då. Hoppas grabbarna kan fortsätta den positiva trenden.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Blir inte många här ikväll. Vinn och locka hit folket igen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2013-09-16
Skönt med tre poäng. Viktigt att just Hult och Johansson fick måla och viktigt att Norja verkar ha gjort en riktigt bra match.
+ 1
Timrå IK > Sv: SCA cupen 2013
Simmalugnt: Nu var jag inte där, men går det att ta Sundsvallsklacken på allvar ? Har det någonsin gjort det ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Absolut, men det behöver väl inte rinna iväg sååå mycket ? ;-)
Föregående · 32 · Nästa

