Historik
Föregående · 118 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Woody Jokinen: Japp, det kan jag förklara, Diddes var inte en checking to the head, det var Ohlssons.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Sputnik: Nej, vid kontakt är båda grillorna i isen, sett om tackligen flera gånger, men hjälmen tar lite i ansiktet på sidan, jag tycker inte ens tacklingen ska vara en tvåa, hade han lagt den tacklingen ifjol hade alla här inne varit galen över att han fick utvisning.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Woody Jokinen: Backarna har ju garanterat fått direktiv att chippa ut pucken vare sig man är under stress eller inte, 2 idiotiska puck-out.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: En till positiv sak, vi är en 3 poängare ifrån 6e plats! även fast spelet vi visar upp nu inte tyder på det.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: Molinder la en riktigt dålig vallning precis som jag förklarade, var en annan situation isåfall
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Raggaren Putte: Där märks det verkligen att Molinder inte är en skolad back, han har verkligen 0 koll på vart han ska valla skiten, lägger den på tok för grunt så den studsar mot målburen, vips så har forecheckande forward pucken.
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
The great one: Ja, och det är tre matcher jag är missnöjd med spelmässigt,, premiären och dom 2 senaste matcherna mot Rögle, resten av matcherna tycker jag att vi stått upp och spelat riktigt bra även när vi förlorat. Jag känner en optimism inför framtiden.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Ont hade det inte gjort, men det vore inte rimligt någonstans. Tycker bara resonemanget att han hade gynnats av att stanna ett år till bara för att han blir fult neddragen och skadad är lite konstigt. Det värsta av allt är att ingen i Vancouver slängde handskarna och visar att det inte är okej att köra över doms bästa spelare, tror aldrig jag sett en NHL match där man inte står upp för sina rookies på det här sättet, skamligt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Elias stanna ett år till i sverige...? ja, jo, han platsar inte alls i nhl va? det var en riktigt ful "tackling" som han förmodligen kommer bli avstängd för, och jag har sett varenda minut han spelat, han kastas inte runt som en pojkspoling, han är ändå 188 lång och väger 80kg, långt ifrån minst i NHL. En spelare som Elias har inget i SHL att göra, han är redan en stjärna i NHL
+ 10
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2018-10-13
Raggaren Putte: Ja och varför vart det avvaktande utvisning? Timråspelaren låste klubban UNDER handsken.. 6-5, mål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
EXPLORERSMÅLAND: Att göra en riktigt skräpmatch och ändå vinna, det lovar så jävla gott inför fortsättningen, otroligt viktigt! jag tror verkligen vi har en riktigt bra chans att slippa kvala.
+ 15
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Jåkkinen: Japp, 4p av 6 möjliga mot svenska mästarna och silvermedaljörerna, det känns riktigt bra efter dom två matcherna, även fast det känns lite bittert just nu att vi tappade det så hade det kunnat sett helt annorlunda ut.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Absolut, det hade inte varit orättvist med 3 poäng till Timrå, men i slutet av en sån här match när alla är trötta är det oftast laget med mest spets som väger tyngst, vi ses i NHK den 22a november! ska bli kul att se!
+ 4
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Grattis, vågen vägde över till slut, hade varit nöjd med 1p borta mot SAIK inför denna match, en helt okej lördagskväll.
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
roger_sundsvall: Japp, vinst eller förlust, är så otroligt glad att Timrå spelar så simpelt och bra, vi blir svårslagna i år!
+ 3
Föregående · 118 · Nästa