Jag tycker vi visar ikväll att vi kan vända matcher & behöver träna på det. Vi början lite slappt och släpper in 0-2. Sedan växlar vi upp i andra och har ställningen 2-2 inför sista. Där defilerar vi med 4-2 i tom kasse. Så har vi bevisat att vi kan hantera det också. Rätt enkelt ändå 😁
Olli Nomadinen : Har man följt det här laget i +25 år och det har varit ett långt lidande så är det fan för sent att börja njuta nu. Visst har vi haft korta ögonblick av eufori…men dom har alltid följts av ett mörkt avgrundsdjup. Visst har vi fått se fantastiska hockeyspelare i Timrå genom åren…som Frölunda stulit under näsan på oss. Visst har vi haft hopp i slutspel…sen tappade Lehtonen skenan.
Olli Nomadinen : Förstår inte hur man ska kunna njuta av något där varje gång motståndaren har pucken kan göra mål. Och när vi själv har pucken är man rädd för att vi tappar pucken och motståndaren gör mål. Finns ingen njutning där enda njutningen man får är det stunden efter vi vunnit. Sedan blir man nervös för vi kan förlora nästa. Live, repeat!
{10779}: det enda jag kan säga är att det finns olika grader av helvetet! Modo är precis ikväll där det är som varmast! Medans vi Timrå supportrar borde kunna få njuta liiite grann iallafall!
{469}: Det finns sjuka jävlar som säger att man ska njuta av såna här matcher. Njuta av en Timråmatch? Ja du hör ju. Det kan vara bland det mest onaturliga jag någonsin hört
Zoogin62: blir lite förvirrad. I Timrå appen står det att OJ är ordinarie i 4:e kedjan, men på hemsidan så är han xtra forward. Antar att det är det som gäller?
Smokey: Faaaan skulle äta våfflor men tog en stor tugga av tallriken oxo så taggad e man men frugan såg misstaget o skrek vänta så får du en våffla istället!!!🤣🤣🤭🇺🇿
KulltorpsOlli: hoppas vi gör fler mål än frölunda, då vinner vi matchen. Om vi vinner ikväll så har vi 2-1 i matcher, det är bra att ha 2-1 om vi förlorar på torsdag, för då blir det 2-2 totalt i matcher. Hoppas vi inte tar onödiga utvisningar för det är onödigt. Hoppas vi kan komma ut starkt, första målet är viktigt för annars gör frölunda första målet. Det är inte bra. Hoppas på HALLÅ ROGER!
Smokey: Fan, kan inte ni som varit medlem på hockeysnack sedan typ franska revolutionen säga att allt kommer bli bra. Att vi kommer spela semifinal. Att Timrå kommer vara ett Elitserie lag många år framöver.
JD: Hej, mitt namn är Kimmo K och jag är hockeyberoende. Döljer för min familj hur länge på nätterna jag är uppe på nätterna för att se highlights och läsa hockeysnack. på somrarna ligger jag i hängmattan och googlar " Timrå IK silly season" Så jag hittade till detta forum. Sommar googling på silly season.
Olli Hockeynen: Detta inlägg känns ju sådär. Är det inte ett fritt forum att skriva i? Alla har väl olika behov av att skriva olika mycket? Ser inte att hen skriver ngt negativt eller fel om Timrå.
CLUBEN: Vad är det som gör Bernhardt bättre än Hardegård? Den ena åkte ur SHL med seriens sämsta lag (no offence modoiter) och den andre spelade riktigt bra i laget som tog SM-guld. Skulle säga att Hardegård är ett betydligt säkrare ... | Läs mer