Rallarn: Exakt. Skjut mer istället för att spela runt och hitta öppet mål. Inte kört än vi tog ikapp 4 mål mot Malmö, men inte ofta det händer. Gör Brynäs 3-0 tror jag det blir väldigt svårt.
FH - avdammad: Jag tror också att det här kan gå att vända. Men jag tror att nyckeln är att Brynäs INTE får nått tidigt - eller mer - mål. Inte att Timrå får det. Där kommer matchen avgöras.
Står Brynäs kvar på 2 mål har Timrå 40 minuter på sig. Och där har man visat att man är giftiga att vända.
söder över: Jag förstår att känslorna tar över i bland. Så skall det vara när man är supporter. MEN, ett lag har ett grymt, (och för deras del) positivt matchtempo, medans det andra varit hemmavid och kört slalom mellan koner under en längre tid. Klart att det visar sig. Jag är glad att det bara är 0-2 inför andra. Nu har vi kanske också kommit in i det och har definitivt chansen att vinna den här matchen. Jämför två boxare, en som varit vaken och preppat sig till max, den andre kommer direkt ur sängen. Klart första ronden sen förjävlig ut, sen blir det jämnare…
JonteD: Jag tycker det ganska okej ut hittills. Deras är deras målvakt som håller kvar dem i matchen. Det krävs mer än 4 måls ledning inför sista för att Brynäs ska känna sig säkra. Det är sen gammalt, eller åtminstone sen i fjol.:)
Woody Jokinen: Ska bara säga att de va nära tv blev en lerduva jag skulle kasta o tanten skjuta efter första tio minuterna men nu tar vi nya tag i andra!!!!!!😬😬😬🔫🔫🔫
Hassan: och hos oss på Brynäs sida tycker vi att ni fått matchen precis det ni vill. Öppen mittzon och spelvändningar stup i ett. Ett spel som Manner avskyr och inte alls passar truppen. Lär kunna gå hur som helst.
erathoo: Ja nu är det dessvärre bara att rikta in sig mot ett kval tyvärr. Men där ska vi i alla fall ha en bra chans. Men kommer bli nervigt o små marginaler... Men vi behöver en defensiv pjäs o gärna en center som förstärkning!
BlackBay: Linköping är det enda lag jag ser en chans att vi kan komma ikapp. Men samtidigt känns det som att man ljuger för sig själv när man tror att detta lag kan undvika kval. Totalt mörker är det. Vi behöver en ny målvakt, en ny back, en ny center, nya tränare.
Vi är usla på bortaplan, och kommande matcher blir vi nog utan poäng. Vilket innebär att vi är blir avhängda i omgång 34 ungefär.
Linköping kommer aldrig ta SM-guld. En typisk plastklubb som tog sig upp i SHL för ni blev nyrika. Finns varken tradition, kultur eller stolthet i den klubben.