1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582246 inlägg · 6215 ämnen

Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06

« · 675209 · » Till forumet


Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Kerstin_k: Kunde inte skrivit det bättre själv!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Kerstin_k: Jo, trist att även Kenta faller ur ramen nu! Regin var det självklara valet mellan Manderville och Hallin, han har visat fina takter på slutet till skilland mot Gahn som varit typ sämst i laget. Att sedan dra ner en sådan het spelare som Manderville med Gahn är skandal.

Sluta coacha som det vore nåt jävla pojklag framöver tack!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
MB:
Jo nog hade man förväntat sig lite mera sisu i kväll!
Sista perioden bjöd inte på ett smack... (Pinsamt)

Fast det svänger fort i hockey... Vi kan inte gräva ner oss utan måste väl ändå hoppas.. Än finns det hopp!
Det är inte så länge sedan jag hade kvalångest.... Det är skönt att slippa den i alla fall. Men gudars skymmning vad det skulle sitta fint att få knipa 8:e-platsen!

Åter till "VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER AAAALDRIG UPP!"
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Kerstin_k: MB: Jag vägrar ge upp, det här är inte över förrän fetkärringen tjuter i sista matchen mot Brynäs. Nu jävlar ska det idiottränas under OS-uppehållet!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Laken: Med den här backuppsättningen har vi INGET att hämta i ett slutspel. Styf & Koskinen måste tillbaka efter OS-pausen. Vi ska vara glada att vi slipper kvalserien med dessa backar. Det var ju ingen engångsföretelse i kväll heller utan så här har det sett ut åtminstone sen styf blev skadad.

Vi bjuder på 3 mål ikväll oxå inte undra på att forwards och Adam tappar gnistan.

Till nästa säsong måste 4 nya backar in 2 defensiva med bättre rörlighet och 2 spelande backar.

2 nya centrar + spetsspelare måste oxå till.

Tränarbyte är nog också nödvändigt, tyvärr, för dålig coachning just nu
Gahn in som center mellan Mandy & Hallin??? fattar ingenting.....

Kom igen TIK
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Timråå: Uscha. Vilken skitkväll. Trodde killarna ens på seger själva? Trodde dom på sig själv överhuvudtaget? Såg inte ut som så. Det defensiva arbetet var som bortblåst. Man bjöd ju Linköping på ett flertal mål. Tråkigt också att Brynäs gick och vann, blir ju svårare att nå slutspelet om dom håller på så. Fast å andra sidan har vi absolut inget att göra i ett slutspel om spelet skall se ut så här. Rosa såg het ut idag, snyggt mål också.

Men. Men hur faan kan Gahn få plats mellan Manderville och Hallin? Har Kenta och Co inte sett att han har kommit till korta i varje jävla match han spelat? Det är för mig en gåta att han får spela. Blev ju oroligt så fort han var inne.
Okej, i dag var det väl ingen ordning på någon kedja och framför allt inte backarna. Men Gahn... Herrejävlar, han måste ha tränat som en gud i veckan.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RocknRolf2: Ja heja !
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Fanzin: Tycker att Nubben skulle kunna dra av lön efter en sådan match, fan spelar man i Timrå så ska man spy när man kliver av banan, Flyttar dom inte bort kaptensbindeln från Sanny till Manderville så kan dom köra junisar resten av matcherna, tjänstefel annars, måste ju markera att detta inte duger eller har Timrå nån jävla alla-ska-spela-idiologi.....

Grattis BIF och Mora, där var det stolthet och vilja........
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RTS: Tycker ändå att det faktiskt känns lite skönt med en riktig skitmatch. Hedersamma förluster har jag fått nog av. Bättre då att man klappar ihop fullständigt en gång för alla. Nu: uppehåll. Kommer lägga in '...och må Styf och Koskinen helas från sina skador' i aftonbönen.

Jävla Brynäs! Men ändå, respect! Som en gammal sucker för underhundar gillar jag deras oskick att urinera på all logiks lagar.
HV däremot önskar jag allt ont. Att torska är en sak, tennissiffror något helt annat. Fy fan, sickna divor.

Hockey är en skitsport.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Efter denna matchen börjar jag undra om vi har där och göra endå?
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Äh, vi ska gå till slutspel av egen kraft annars har vi ingenting där att göra!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Ja vad ska man säga, 3-1 till Brynäs, 6-0 till Mora, Timrå ligger under...fy sjutton!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Herminator: Den känslan infinner sig ja
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
kockjanne: Aalto ska stanna, han är ju bra offensivt iaf. Inte sämre defensivt än någon annan, snarare klart bättre än t ex CJ och Svedberg
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Rooster23: Man slipper ju se Hockeykväll iaf...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Timråå: Ny arena i Göteborg, Skandalium.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Mardrömskväll.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Vi kan ju inte svära o leva fan på VF och HV, fan LHC spelar ju på halvfart o Timrå kan inte göra nåt åt det, pga av vi har pajasbackar, sista får nog Svoboda ta på sig, men LHC är inte bra och ändå orkar vi inte, Bedrövligt...GLÖM SLUTSPEL, bara att bryta ihop denna säsong och komma igen, mycket imponerande av BIF o Mora att ev vinna.

Trodde inte jag skulle behöva se Timrå så lama, så lama, många ska skämas som bär en Timrå tröja i laget ikväll, inte värdigt att bära denna fina tröja. Varför skickar man inte hem Sloan, sitta på bänken!!!!!

Rosa, Jantunen, Manderville godkännda idag.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RTS: Och Aalto kan man också skicka iväg
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Det som är dåligt är ju inte att våra konkurrenter vinner. Visst, man kan ha åsikter om topplagen som förlorar, men det man ska kritisera är våran egen insats i en sån här viktig match.

Bedrövligt att ge bort tre mål till ett LHC som absolut inte behöver jobba ihjäl sig i den här matchen för att vinna.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
O brynäs leder med 3-1..så illa
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
dr-nix: Med 4st B-junior tabbar vinner man inte mot topplagen
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RocknRolf2: Visserligen sant. Blir ändå imponerad av hur man kan ligga i koma och kommentera samtidigt.

Fuck nästa säsong. Låt oss spela av den här skiten först.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Det är ingen glöd i spelarna alls, detta känns väldigt jobbigt..
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Skicka nr 52 till sundsvall nu och Kicka Svedberg efter denna säsong
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: Håller med .bland dem sämsta jag hört..
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: inte så konstigt, för Lhc är det ju en sömnmatch.

Vi slipper i alla fall kval tack och lov. Rensa ut merparten av den hög av totalt menlösa spelare i laget inför nästa säsong och behåll minst en av Jantunen/Rosa
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
kungsbacka: 5-0 till Mora, vilket skämt.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
"Kul" att HV och Frölunda slappar och ger bort gratispoäng till Mora och Brynäs i denna omgång istället för att låta oss kring strecket göra upp om sista platserna ärligt.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bedrövligt av Frölunda
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Måste säga att webkommentatorerna är dom mest oengagerade jag hört, någonsin. Kommer på mig själv med att vilja byta kanal innan jag kommer ihåg varför jag lyssnar.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Herminator: Godnatt alla timrålovers.vi Slipper kval iallafall det är det viktiga.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
HV är pinsamma och Frölunda trötta. Inte Timrås kväll det här inte.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Laken: förjävligt trist det också. Sovobda viker ner sig igen... fan!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
steve_h: synd att det verkar göra så mycket att styf och koskinen e borta
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RocknRolf2: Aldrig att Frölunda tar guldet. Dom silar ju mer än vad Timrå gör.

Kan bara garva åt HV. Fan vad patetiska man kan bli av serieledning.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Laken: Snarare bjudningar av backarna, nu håller vi på Frölunda.....
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
steve_h: Det blir kännbart i defensiven utan Styf och Kalle. Synd.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: Japp bara köra järnet..Hade inte räknat med poäng denna matchen men jag tycker det låter lite slappt som om dom inte riktigt orkar eller vill stå upp..Jag vet att dom försöker men det känns förjävligt..
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Calle Johansson hur bra är han i defensiven, helt värdelös på denna nivå!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Svoboda två PRAKTtavlor enligt Radiosporten!?!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Timråå: vi har ju för faan inga backar!!!!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Timråå: NU är det kört. Jaja, det är bara att bita ihop och köra ett sista dödsryck efter OS.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: tja, trots att jag, i alla fall tillfälligt, hatar Frölunda så har dem fortfarande en bra chans på SM-guld... tyvärr. Serien är så oerhört mkt sämre i år så dem behöver inte värva särskilt spektakulärt, särskilt när dem får behålla i princip hela sin stomme.

Tappar vi 3 poäng upp till Brynäs idag ser det tungt ut, jävligt tungt.

4-1, nu kvaddar vi vår målskillnad också. CJ gör bort sig, DET ÄR EN ALLSVENSK SPELARE; BORT MED HAN FRÅN FÖRSTA BACKPAR!
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Herminator: Jo ..lite synd att det e för sent bara 4-1 nu ju..
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Herminator: Suck , 4-1 CJ fipplar...
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06

Där var det slut... en backmiss på nytt, gonatt!

Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Timråå: 3 femmor nu i alla fall, liten toppning men dock.
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Besvikelsen känns total ..även om det inte e kört dock men det känns inte bra detta..
Kommentera

Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
RocknRolf2: ...och jävla frölunda också, för den delen. Där kan du snacka om märkliga snikvärvningar, Rolfie. Vad har dom, 300 miljarder på banken, så torskar dom Lundqvist och värvar....ta-daaa: Salo. Och framåt plockar man upp ett par junisar. Så kan man också kasta bort ett SM-guld.
Kommentera

« · 675209 · »