1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581398 inlägg · 6216 ämnen

Luleå - Timrå IK 2007-10-23

« · 929948 · » Till forumet


Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Frella: Jag är livrädd för torsdagen.

Jadu jag vet inte riktigt. Jag tycker exempelvis att Robban och Axelsson kommer bort helt i matcherna. Det är knappast några lyxproblem just nu när Hahl, Tenkrat(?) och Hynning saknas. Erixon är bra, men på J20-nivå och jag tror inte han räcker till här så då finns det nog inget annat val än att köra på. Förhoppningsvis så går väl Tenkrat in i första på torsdag och då lär vi iaf kunna gå på fyra kedjor.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2:
Ja vad säger man, en bra första period, andra och tredje var det nog ingen som blev svettig ens.
Fy fan vad jag skämms över inställningen de sista perioderna.

Challe....kör en extraträning där dom får köra "idioten" i en timme.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Är Lotvonen verkligen bättre än Kokko? Jag tvekar. Robban var pigg i sista, det var i alla fall kul att se.

Backlund ska ta i alla fall två puckar. Deras 5-4 är ju satans likt Frölundas 2-2. Enorm lucka vid stolpen.

Det är väl en handfull spelare som är bra idag, typ Pärssinen, Pyörälä, Marttinen och nån till. Några är ju helt astronomiskt dåliga, så jävla tråkigt att se. Kolla Sanny. Vad lönar det sig att vara Gretzky i ena matchen när man är Weine Sjöberg i nästa?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Idag var det illa, uscha mig. Såg inte de 2 första perioderna, men det var bedrövligt dåligt backspel sista perioden. Backlund så darrig ut.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Yellowcard: Stort av dig... Bränn halsduken!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bissett19: Ja, han ska vara med och köra 8:or runt Kackapåre
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bissett19: Messa Bulla.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Olle: Nu tar du väl i så du skiter på dig? Backlund var väl mindre bra idag, men såg du backarna/försvarsspelet?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Taurus:

Sedan har man inte en enda spelare förutom Sanny som kan stava till TACKLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo:

Spelar Trekanten på Torsdag,eller sitter han kvar i Faxen?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: Frågan är ju om vi ska bryta Brynäs negativa trend igen eller om vi tar oss i kragen och vägrar förlora två i rad. Frågan är om det inte är bättre att lyfta upp en sån som C.Erixon och centra mellan Axelsson-Robban än att ha MPS på en kant. Borde frigöra Regin och Kanske J.Andersson lite offensivt, även om Pyörälä tar centerrollen hyfsat så känns det sådär bakåt.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bissett19: Det kanske jag är men nog fan tror jag det blir gristufft, utan tvekan.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: Håller med dig, men det är liksom inte den enda matchen man faller ur ramen i år.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: jag är inte ett dugg orolig för ett målvaktsbyte,byt backarna ochså.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Olle: Jag har sett timrå haft 3-0 och fått stryk där uppe förut, men trodde aldrig jag skulle behöva se det igen. Backsidan håller definitivt inte kontra forwards!! det finns otaliga klass forwards, men inte en enda klassback. Hur prioriterar man?? Skulle byta ut Tenkrat direkt mot en klassback om det vore möjligt. Man tappar Strålman men ersätter inte!!!???
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo:

"Nu väntar BIF hemma och det är en svår match"

Du är en rolig kille du.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jag har själv spelat fler än en match där det har gått alldeles för enkelt till en början och sen när det blåser på så är man inte alls med. Ni som har gjort det vet vad jag menar, men visst fan är det dåligt.

Man får klappa ihop även om det går att göra det snyggare och från start, om man säger... Nu väntar BIF hemma och det är en svår match. Kanske den svåraste vi kommer att spela före jul.

Sen tycker inte jag att det spelar nån roll oavsett vad man har i lön. Även ett proffs faller ur ramen ibland, liksom en Svensson. Visst kan man spy galla över en sån här insats, men ändå...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Vad är det man brukar säga? ...svårt att leda med 3-0?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
jävla pajaslag, har inte missat en match i år - därav sett 5 live även fast jag bor i uppsala, vette fan om jag orkar suporta nå mer nu på ett tag! fy fan, man blir äcklad
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Pinsam tillställning. Bryt kontraktet med Martinen och skicka honom till den polska ligan, värva en ersättare för Backlund, han har ingenting en förstamålvakt i ett topplag har. Varken idag eller dom 4 senaste matcherna han spelat.

Challe tar timeout i perfekt läge men ingen behagar kliva upp till normalt tempo. Lite högre ambitioner än att ta sig till slutspel bör man väl ha med den truppen...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Här pröjsar man 139:- till Comhem för att se detta....kan man skicka faktura till kanslit om pengar tillbaka.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
i en sådan här match är det ju underbart att ha en VM målvakt, hahaha så jävla pinsam Backlund är alltså !!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: Det också men nog såg man ut att trampa vatten större delen av matchen. När farten tog slut i benen på finnkedjan så var vi över. Dessutom saknar vi någon som håller ihop den kedjan just nu, men såhär illa får det aldrig någonsin se ut, även om det nästan var lika dåligt mot Brynäs borta.

Vi får väl hoppas att Tenkrat har fart i benen, om nu papperstrasslet löst sig vill säga, vilket känns föga troligt.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Gör en omvänd SMÅLAND och skrattgråter med snoret rinnandes. Sjuk jävla matchjävel. Luleåspelarna tog av sig pampersen efter första, timråspelarna satte på sig sina, modell vuxna-män-med-känslig-hud.

Bara att gratulera Luleå. Vore jag mindre bemedlad - och därmed supporter till nämnda lag - skulle jag sätta upp matchen på mitt klassikerkonto. Underbar vändning.

Men! Jag vidhåller: den här matchen var extremt nyttig. Nu tror jag spelarna har i bakhuvudet att det är klokt att hålla sig till sin gameplan, oavsett hur lätt det går inledningsvis. För inte fan trodde dom på förhand att det skulle bli något annat än en tuff match där uppe? Nu vet dom. Och vi. And let's face it: vi var många som satt och läppjade på segerwirren och drog i schnalen efter första. Det gör vi inte om.

Fan! Hockey är en bajssport. Nu är det slutligen bevisat.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Skämmes ta mej fan!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jag säger att vi förlorar matchen redan vid 2-4. Det funkar inte att släppa in två så billiga mål som man gör i början av andra. Det skapar obalans i hela laget.

Sanny och Styf i andra är nog årets sämsta insatser. Eller näe, sämst av allt var att inte Tenkrat spelade. Klantjävlar
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Byt ALLA backar!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
fighter: Jag är redan skraj då det lär bli målvaktsbyte hos oss.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
fighter: Spelare som har 100-150000:- månaden ska jobba prestera ca 180 min i veckan...180 min i Veckan och är så jävla bekväma, FAN detta är inte TIMRÅ, drömmer jag mardrömmar eller???? Spelare som presterar i ca 15min per match är ju ta me fan.....fan jag blir galen!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
John K: ...ja, tänk så fel man kan ha...

GRATTIS LULEÅ TILL 3 POÄNG !!!

Beundransvärd upphämtning som jag aldrig hade trott på efter första.

Än en gång inser man att det inte är över förrän det så att säga är över.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
detta måste vara den mest bedrövlig 2 perioder jag sett av alla timrå matcher man sett genom tiderna

fan ge dom spöstraff å löneavdrag nej inte löneavdrag DOM SKA FAN INTE HA LÖN I HUVUDTAGET



PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jensen_12: blir inte roligt för brynäs på torsdag! HELVETES JÄVLA NÖTTER!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jag fattar tamejfan ingenting!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Frella: Väckarklocka?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Varför räcker inte 5 mål på bortaplan ...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Något är fel då samtliga spelare man bänkat får istid igen i slutet. Slitna?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Varför tar inte Challe ut Backlund tidigare?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Kul, kul, kul... Vi förlorar med 7-2 ikväll eftersom de bara spelade i två perioder.

Nu lär väl Åke Lund få chansen mot Brünas även om jag skulle vilja byta ut samtliga backar istället för Backe.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Okej. Nu vill jag ha en jävligt bra förklaring till den här pinsamma skitinsatsen. Jag kan ta en förlust men inte sånthär jävla trams.
Och jag vill ha en vettig förklaring till att inte Tenkrat spelade.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Hassan: Exakt. skönt att vi inte fick med oss någon, då hade man skämts.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
sibbesabbe: jag SKA göra porr.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Idag var man inte värd en enda pinne
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nu går jag och lägger mig
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
LÄGGMATCH!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
pratarn: Tyvärr, jag tror inte på något vinstmål i kväll. Däremot får vi nog se Robban sätta 6:e pyttsen. Inget mål i förlängningen, målvakterna tillbaka då.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
KUUUUUUK MATCH!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Men!!! Orka då för fan.
Nu så vill jag göra porr.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nu börjar backlund med sina rymdpromenader också...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
MB: jaha så blir frölunda serieledare ikväll,suck nu får man gliringar på jobbet imorn,jag skäms för hur dom uppträder,låt dom gå barfota från midlanda inatt o utan jacka!!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Fel av mig... Dagens ord; KÖNSORD!!!11!
Kommentera

« · 929948 · »