Springsteen: Backe spelar med ett lugn som många målisar är avundsjuka på. Jag kan inte peka på någon spec. match men enligt mig så har jag för mig att jag sett en del puckar som limmats i plocken under denna sässe.
Harman: Ja de är ju riktigt beklagligt det som sker, Styf's utvisning var ju så himla onödig så de finns inte och sen Åkermans mål kom ju efter rent jävla slarv i egen zon, riktigt tråkigt.
ja måste säga att de är absolut inte backes fel på första å andra är vell inte otagbart men inte lätt å ta men de är ju timrå som håller i takt pinnen fortfarande å fortsätter dom köra på så här i offensiven så kommer de löna sig dom måste bara vara lite nogrannare i egen zon
mikenomad: Tycker inte HV har varit särskilt bra alls, de bjuds ju in i det hela. Backe imponerar inte direkt vid första målet, enkel retur rakt ut sen är han väldigt långsam i sidled (inte hans fel, men inte direkt imponerande).
Snoop: Håller med, Backe kan INTE lastas för detta! Vi har ett skenbart spelmässigt övertag men gör åt h-e för många misstag i avgörande lägen. Precis som RR2 konstaterat, 1-2 kommer efter ruggigt dåligt backspel. HV är täta, kompakta och minimerar antalet misstag.
först är det RJ som inte kan passa och skänker bort pucken, sen förlorar man några närkamper i hörnet, sen går samtliga bort sig och syns fan knappt i bild.
Nervös är bara förnamnet. Jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Det vore ju onekligen jävligt roligt att ta den här kampen till 7 matcher. En sista, avgörande match nere i Jönköping och en chans att återupprätta lite heder där nere. Snälla Timrå gå för vinst, ge järnet och våga!