1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596631 inlägg · 6213 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, :P

Nu välter vi kyrkan i tredje! Vi vinner!

mal kom igen timrå nu klacken hela perren som sist :P

Harman: kanske inte riktigt men de ja stör mig på är att han tar en massa skit utvisningar i stället för solklara hakningar å fasthållningar å allt va de är i stället för å ta för tacklingar å små gruff som inte ens är allvarligt men men dommarn dömmer å vi ska visa att vi kan vinna endå

Harman: ja nått sånt kanske.. ;)

timrådynamiten: Oj då förlåt !!!!

timrådynamiten: Du kan väl skita i de om du vill, jag vill vet endå jag.

Snoop: Reagerade på samma sak, men han måste ha sagt fel.

Snoop: skit i de nu är de match sen kan vi oroa oss för vilka som sticker

Snoop: En idiot snackar bara skit som vanligt !!!!

timrådynamiten: Hmmm, tycker faktiskt att Vinnerborg är helt urusel. Han är defenitivt inte lika dålig åt båda hållen om jag får tycka till. HV drar just nu stor fördel av domaren.

Någon som fatta vad Tommy åström sa nu ??? att Timo P är klar att lämna :S

MoDoFille: Kanske är vi drabbade av smittan som befann sig 17 mil norrut under kvarten ;)

MoDoFille: jo men han tar lika dåligt åt båda hållen tycker de är bättre att han tar för de som är riktiga solklara utvisningar nu släpper han sånt och tar för skit bara men men kom igen timrå

MoDoFille: OK. Tack. Det gör jag med.

nu går vi ut å kör sista perioden å visar att vi aldrig kommer att ge upp visa alla timrås hjärtan kom igen nu målen kommer att komma om vi fortsätter

kom igen nu timrå!!!!!!!!!!!!!!!

Snoop: jaja.. ursäkta då. men helt seriöst så hoppas jag på en sjunde avörande.

RocknRolf2: Håller med dig om att dessa 3 verkar vara riktigt pigga. Håller även med dig att Backlund inte ser stabil ut.

MoDoFille: Hur går det med MoDo? Har ni startat sommarträningen än? Måste finnas grejer som händer vi löpbanan som ni kan diskutera i er egen gästbok.

Precis som i de senaste matcherna så är det Axelsson, Sundh och Andersson som är bäst. Tenkrat försöker också, men där blir det lite för mycket av en enmans-show.

Nu är det bara att köra allt det man har i den tredje perioden och förhoppningsvis få till en avgörande i Jönköping.

MoDoFille: Serri, stick !

timrådynamiten: originellt att skylla på domaren :)

de finns inte en period kvar på denna säsong full fokus på matchen å nu vänder vi de här.

Mycket negativ nu. Va fan. Det känns som om vi skjutit fler i målramen än alla andra lag tillsammans i slutspelet....

Axelsson-Andersson-Sundh tycker jag spelar bäst i Timrå btw

Hynnings chans efter ett par minuter ska ju sitta. I alla fall ett bättre avslut, Liv ligger ju redan ner!

En period kvar nu, kanske på hela säsongen. Kom igen Timrå!

timrås period helt och hållet fortsätt så här nu timrå så vinner vi de här

De ser tungt ut.

håll ut de här boxplayet nu å trumma vidare sen

å jösses...vinnerborg har en bra dag idag...

helt jävla fucking otroligt vilka jävla skit utvisningar domarn tar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Olle: eller han kanske inte är borta...tyckte dom sa det.

RocknRolf2: Om vi bara kunde få upp en hyffsat tekningsprocent, speciellt nu med Hrdina borta, så får han göra hur många tvräddningar han vill.

Olle: Många tv-räddningar för en oskymd Liv

fortsätt nu timrå så kommer må¨len snart

ribban igen

SNÄLLA snälla snälla få igång ett vettigt PP nu. Livsviktigt.

Uno Gordon: Gott, då riktar vi våran fullt fungerande syn mot matchen.

Vi har bra chans att vända det här, HV imponerar inte särskilt. Men slarvet i egen zon är oroväckande

fortsätt så här nu timrå så kommer 2-2

RocknRolf2: Nej inte än i vartfall.

uh vilken chans. upp i taket med den

NU är första över, skit i den, nu kör vi! vi kommer inte förlora en hemmamatch det här slutspelet - aldrig!

Gorkyman: Ja om ni gör det kommer ni framstå som riktigt värdiga vinnare!

Uno Gordon: idiot? lugn nu. När sa jag att det var Backes fel att Petrasek slog in returen? va? jag sa att Backe inte ser såg sa stabil ut ja - det gjorde även Calle Johansson - tycker du han också är en idiot? Anledningen till uttalandet var att Backe släppte flera knepiga returer i perioden.

Jag är inte helt jävla blind. Är du?

spud: Nu blev han upphakad och intryckt i Liv, å när jag menar köra på, menar jag riktigt ordentligt ingen liten knuff bara.

Måste in med folk framför Liv. Vi har nätt å jämnt nån som står på sidan och ev. kan styra. Får han se pucken hela vägen tar han allt.

Ja det svandyket Melin gör är bara sorgligt att se.

Gorkyman: Att köra på liv igen? Det var ju det som släppte in hv i matchen, om inte styf hade varit så korkad och gjort det hade ni inte legat under.

RocknRolf2: Vaddå Backlund ser inte stabil ut? Är du helt jävla blind! Jag skulle ta fram yxan och svinga vilt om jag vore målvakt och hade ett sådant uselt försvar framför mig.

Hur i h-e kan Petrasek få stå ren i slottet och raka in returen? Är det Backes fel det? IDIOT!

Tack för i år timrå.

« · 1023344 · »