kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, kom igen timrå, :P
Harman: kanske inte riktigt men de ja stör mig på är att han tar en massa skit utvisningar i stället för solklara hakningar å fasthållningar å allt va de är i stället för å ta för tacklingar å små gruff som inte ens är allvarligt men men dommarn dömmer å vi ska visa att vi kan vinna endå
timrådynamiten: Hmmm, tycker faktiskt att Vinnerborg är helt urusel. Han är defenitivt inte lika dålig åt båda hållen om jag får tycka till. HV drar just nu stor fördel av domaren.
MoDoFille: jo men han tar lika dåligt åt båda hållen tycker de är bättre att han tar för de som är riktiga solklara utvisningar nu släpper han sånt och tar för skit bara men men kom igen timrå
Precis som i de senaste matcherna så är det Axelsson, Sundh och Andersson som är bäst. Tenkrat försöker också, men där blir det lite för mycket av en enmans-show.
Nu är det bara att köra allt det man har i den tredje perioden och förhoppningsvis få till en avgörande i Jönköping.
Uno Gordon: idiot? lugn nu. När sa jag att det var Backes fel att Petrasek slog in returen? va? jag sa att Backe inte ser såg sa stabil ut ja - det gjorde även Calle Johansson - tycker du han också är en idiot? Anledningen till uttalandet var att Backe släppte flera knepiga returer i perioden.
RocknRolf2: Vaddå Backlund ser inte stabil ut? Är du helt jävla blind! Jag skulle ta fram yxan och svinga vilt om jag vore målvakt och hade ett sådant uselt försvar framför mig.
Hur i h-e kan Petrasek få stå ren i slottet och raka in returen? Är det Backes fel det? IDIOT!