det är fler än vi som tycker att våra backar är bra. – Jag tycker att de har ganska slöa backar. Det måste vi försöka utnyttja, sa Södertälje-forwarden Dragan Umicevic inför tredje.
Realist: Det är pinsamt. Faan inte ska vi sjunka lika lågt som cyklopögonens; Hata Timrå och där kan du sitta din jävla f***a som det skreks i vår isstadion i tisdags 20.11.2007
Hård men fair play - ÅKA och lira sönder motståndarna ska vara vårt adelsmärke ! Ta ut frustrationen på kompos(k)itklubborna istället ;-) GONATT...ny match på lördag ! Alla till ladan SJUNG ut vår kärlek och stöd till laget !!
Börjar så smått även jag tvivla på Challes förmåga att leda TIK. Jag blir mer och mer rädd att TIK ändå bara är det där steget på karriärsstegen, att vi är nån j-a testdocka för att prova vingarna som huvudtränare liksom. Misstänker att de s.k "stjärnorna" heller inte har den respekten för Challe som de bör ha för en tränare, att han helt enkelt inte förmår förmedla den.
adde_1337: Jag tycker dom har gjort en riktigt bra säsong så här långt.Jag menar t.ex Färjestad och HV71 är helt enkelt bättre hockeylag så enkelt är det
Man vet inte om man ska skratta eller gråta, Timrå spelar aldrig bra och vinner varannan match, och backarna är alldeles för tragiska och alla dessa bra forwards lallar runt i hörnen, njeee vi ska nog vara skitglad om vi ens tar oss till slutspel.Timrå guldkandidat ? GLÖM DE BLIXTSNABBT !
Mathias: " Timrå ligger på den övre halvan av bortatabellen om inte jag vet fel." vad fan spelar det för roll skulle vi ligga 3:a 2:a 1:a lr 5:a nu och det blev sluspel skulle vi åka ut i fyra raka. PUNKT SLUT
Realist: Spelar ingen roll, Har man som Robin varit sämsta back i 21 matcher och en egen produkt kliver in och spelar i det närmaste prickfritt efter en långtidsskada ska han fan lira. Vad skickar det för signaler igentligen?. Samma med Jonte? de få byten Robert carlsson gjorde idag var hans prestation långt bättre än Jontes. Oscar sunhd hade heller inte många rätt. Det som stör mig är att Challe inte vågar bänka etablerade spelare när dom är kass, därför får han ingen stabilitet i laget.
Undra om det finns nån annan än Challe som verkligen tycker RJ går in på fyra backpar?
mikenomad: Med den här backbesättningen så blir vi inte topp 4 - Vi har ju för f-n inte back som kan slå ett hårt öppnande pass till en sån som Tenkrat ex vis.
dr-nix: Åka ut i kvarten,är själv inte lika säker att vi överhuvudtaget vi går till slutspel. För med detta ojämna spel slutar vi inte högt upp i tabellen.
Ice Tea: Som vanligt när vi förlorar är det backarnas fel.... Men de kanske är tänkt att vi ska vinna med 1-0 eller ? Gör man inte fler än ett mål så är de rätt svårt att vinna matcher också. Men vi kanske skulle behöva lite mer offensiva backar ?
Realist: Jag är Timråit uti fingerspetsarna,men samtidigt så är ju inte Timrå överlägset nåt annat lag i serien.Alla kan ju slå alla.Sen har jag inte följt den här sidan på nåra dar.Men visst hade väl Jonte helt rätt i sin kritik av Timråpubliken då de tydligen applåderades över en skada hos motståndarlaget.Är det så,så är det ju nästan pinsamt.Jag var som vanligt där och tittade,men jag missade det.
vafan, tror dom att det blir mål nere i hörnen eller va äre frågan om?? och varför ställer sig backarna bakom eget mål hela tiden i flera timmar, så j*** dåligt
uhahl: AVGÅ CHALLE OCH HELA JÄVLA LEDNINGEN,OCH HALVA LAGET SKÄMS PÅ ER INFÖR ERA SUPPORTRAR BETALA TILLBAKA SISTA LÖNEN FÖR DEN HAR NI INTE FÖRTJÄNAT!!!!!
73Sjöbba: problemet sitter pa backsidan.det duger inte att ha backar som "kastar plånböcker" hela tiden.Vi behver 2 nya backar som både kan skjuta och spela fysiskt-Det är för många som har "hanväskan" med ut på isen
BlackBay: Nej men kolla Challes CV, det är ju grymt. Ingen chansning alls, noway. Kentas ledarskap, hans meriter, hans prestationer bleknar ju i jämförelse
Det är inte svårt att konstatera att vi inte är ett topplag den här säsongen...
Klart att det var rättvist SSK-seger. De kör ju blod, svett och tåga. Vad sätter vi emot med? Jo hörnsnurr, ärtbössor och handväskhockey överlag. Man vinner inga matcher längs sargerna eller med såna bäbisavslut, och allra helst inte när INGEN går in och tar stryk framför kassen. Jag skiter i spelarkritik den här gången, men det var inte många som klarade sig undan med G...
Hälge: Ett SSK med en lååång skadelista, nykomlingar som dessutom ligger (låg) sist mot 3:an TIK, ett lag som räknas som topplag, som vissa har utsett tll ett möjligt mästarlag (inför säsongen)...dessutom snudd på skadefritt. Det ska vara t.r.e s.ä.k.r.a p.o.ä.n.g till TIK!!! Åtminstone om vi ska kunna kalla oss topplag även fortsättningsvis...
Kan inte fatta varför Robin jonsson inte sitter på bänken!!!. Vad är det challe och co ser i den mannen som ingen annan ser. Han är ju för fan sämst på plan match efter match. Direkt ansvarig på 2-0 målet pga sin idotiska utvisning när han som vanligt inte har ett rätt. Tror ärligt inte challe klarar att göra Timrå till ett lag år. En annan spelare som inte visar ett skit är Jonte, bänka han för fan när han inte presterar ett skit!! Kan nån här förklara vad Moe gjorde för fel förra matchen så han inte fick spela och inte petar RJ. Fan vad besviken jag blir.
fighter: Är faktiskt märkligt att vi ska vara så kassa med det här spelarmaterialet.... har faktiskt tänkt i banorna att det måste ha med tränarbytet att göra, har en stark känsla av att Lill-Kenta skulle ha fått det här gänget att prestera mycket bättre än såhär
Nu vill jag att Challe är arg, det skulle vara otroligt korkat att gå och vara nöjd med kvällens insats. Spelar man såhär kommer man åka ur i kvarten var så säker.
Det finns ju inte en back som kan göra nåt konstruktivt!!! Slå pucken i rundeln är ungefär max. Titta på farten backarna har när dom transporterar pucken. törs kliva fram för det finns alltid nån som täcker upp om en back skulle ta in pucken i anfallszon.
Shifta om i laget inför kommande matcher nu. 3:e linen starta, tillbaka med finska startkedjan...ja hitta på nått. Kan inte fatta varför man inte kan bänka vissa spelare...
Jag tror tamigfan jag blir tokig. Det är ett under att idioterna lyckas få på sig rätt skridsko på rätt fot, för mycket smartare än så verkar Timrå-lirarna inte vara just nu.