1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581449 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

« · 1459281 Till forumet


Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Jag har inte sett någon Avgå Tommy!!1! än?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
T T: Du kommer inte få se någon heller :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
T T: Vi får väl se i morgon, GAMAR!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Vinner ni?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
yngwie: enkel seger ikväll, ganska pinsamt enkel faktiskt längesen jag var såhär säker...fast det kanske säger mer om hur nerkörd jag är än om timrå's potential.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
 Blizzard: är inte så säker på vinst ikväll......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
men satan vad utvisningar det blev idag
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Nya tränaren Tommy ser redan nu gammal ut. Den stora frågan är hur många år han åldrats efter lilla-sm.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Har Jocke någonsin hållit nollan?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Tommy-effekten!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

PELLE HALLIN!!!!!

VÅR KAPTEN!!!!!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Underbart! Timrås enda klasspelare Mat Robinson pytsar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
söder över: STÖLD!!! jag hejjar på pelle iaf!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
jahaja, gött. tommy-effekten :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Skönt! Härligt boys
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÖstrandsNisse: öööööh ok.

fast så jävla klass är han väl inte?

nästa år blir han klass men nu är han fortfarande lite förnorskad...

=)

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÖstrandsNisse: Jag såg bara tredje perren, men visst var Robinson ganska bra matchen igenom?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Kerstin_k: Robinson blir bättre och bättre. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Jo, han hade en shut out förra säsongen också. Mot Luleå. 1-0.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÖstrandsNisse: Iofs jämnfört med mång av sina kollegor i tik tröja så ja jo nog fan är det klass på honom alltid...

han ligger kuh bara på -5 trots att han lirar i genomsnitt 22:37 per match

o det i seriens klart skitsämsta lag spelmässigt...

önskar bara att han kunde ta för sig lite mer i pp bara... 

murrans flärpar är lästa nu...

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
73Sjöbba: Tycker han och hedman alltid
Är bästa backar . Glädjande att vi fick
Se ett par långa sekvenser i anfallszon , de va inte igår
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Målisen säger att laget höll spelplanen hela matchen. Siktade laget på en 0-0 match? Imponerande!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
söder över: Mat är det bästa det här laget kan presentera. Bremberg den sämsta. Helt ärlig.

Varför i helvete skulle frälsaren, Kent Nubben Norberg, ta hit honom? Bremberg är det sämsta skit jag sett i föreningen, mot den ersättning han har, och de handleder han förfogar över. Skitvärvning...och Nubbens.

Men Mat var grym idag som de flesta matcher på slutet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

spud: Var det lite svårt resonerat? Du kanske tänkte att spelplanen borde vara något i stil med 'nu går vi ut och vinner med 7-0 grabbar!' ?

Ledtråd: jag tror att han menade att man taktiskt spelade så som man pratat om innan.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Grattis till poängen, kul.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÖstrandsNisse: Bremberg är horribel. Att han bänkades i HV känns allt mindre beroende på en 'tränare som inte vet hur han ska användas'.

Extra penibelt blir det när just Brempan går ut och sågar Perra med att han lallade bort träningarna, och att det var hans fel att det blev skit på isen. Vad ser han när han ser sig i spegeln? Ska vi gissa på att han tänker 'hur fan ska man kunna prestera i den här hålan, med familjen 40 mil härifrån? Hade inte Djurgårdens klubbledning varit dumma i huvudet hade jag varit firad poängkung där nu'.

Sicken karaktärsspelare. Usch!

Edit: jävla skittangentbord! Segerwirren kan det knappast bero på.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÖstrandsNisse: ja du antagligen för att ekonomin var helnuppad o folk sprang o gömde sig så långt som möjligt från arenan...

pengarna till någon ny vampola fanns alltså inte Bremberg var alltså en chansning som inte slog väl ut o handen på hjärtat hur dyr är bremberg? han tokdissades ände rätt hårt på slutet så han lär knappast stått så högt i pris? han har juh inte tex robinson´s ålder dvs utvecklings potential...

flurran är jag mer glad över där gjorde nubben en bra värvning! tänk om den fan kunde utmana sin back o gå lite rakare på mål när han transporterar puck uppåt i banan! han är ju snabb som vinden o har ett bra skott!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

arnio: TACK!!! det känns underbart!

jag vill tacka min familj som stöttat mig hela vägen fram till detta kalas!!! 

=)

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
söder över: Brempan var jävligt mycket dyrare än man kan tro. Jag har bara hört rykten, men samstämmigheten där säger +250 000.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Bragd-Birger: isf så HATAR jag äckliga brempan!!! 

 

FORZA HALLIN!!! 

hur fan tänkte Nubben då?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÖstrandsNisse: Håller med om Bremberg. Taskig attityd matchen igenom och lämnar isen efter matchen snabbare än Crippe gjorde på sin tid.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Läser att Robinson nämns. Han avgjorde idag, fint så. Men som alla andra speldumma backar så slår han ofta bort många pucker djupt i egen zon. Tittar höger, spelar blint till vänster. Som spelskicklig back (som han ska vara och ibland är) ska det inte behöva inträffa så ofta som det faktiskt gör.

Annars: wiiihooo, 18 poäng till slutspel!! Kom igen, det kan, teoretiskt gå.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Bragd-Birger:

Bremberg gör mig förbannad. Det gränsar fan till bedrägeri. Möjligen vaknar killen då matcher gäller. Tala om att inte gå till jobbet. Näslund var där och nosade på ett tryout med snubben. Blir orolig bara av det....

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Bragd-Birger: 280 000 kostar karln och det vet jag. Vampola kostade i runda slängar 500. Jag kan köpa att man inte hade ekonomi för Vampola men har ingen förståelse för rekryteringen av Bremberg. En skitgubbe är det. En stor en. Det får Nubben, frälsarn, ta på sig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Captain Crash: Antagligen är man duktigt svältfödd på framgång men tycker det var en rätt udnerhållande 0-0 match. Åtminstone om man såg den på plats. Plus till Jonte, Hallin, Jocke och Robinson. Även Robin Lindqvist kändes jävligt pigg i matchen.

Bremberg kan man bryta med nu eller bänka och spela Boyce så vi får någon fart i den formationen också. Maken till loj spelare har aldrig skådats. Gnäller man på bristen av karaktär hos Murley så vet jag inte vad man ska kalla Bremberg? Halonen bör rimligtvis ha lastat slant på Luleå med tanke på hans tiotal blindpass rätt in i slottet.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÖstrandsNisse:

Grattis till segern. Fin skalp.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÖstrandsNisse: Är det med lön och sociala avgifter?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

bisterfinnen:

Timrå har ju ett antal matcher att slipa taktiken. Vi snubblade in i kvalserien förra säsongen och det kan bli likadant i år, snyft...15p på 15 matcher hade vi då i slutspurten. Ser dock stabilare ut i år..

Oscar Hedman visar bra inställning. Molinder ser dock lika vilsen ut som vanligt. Luleå spelar idag ju ungefär som allsvenska lag i kvalserien, defensivt tuggande..

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Frella:Om jag inte såg fel så var det bara "Linkan" som drog den snabbaste rushen till omklädningsrummet(så snabb var han inte på hela matchen) efter slutsignalen.De andra tackade iaf klacken efter matchen.Vilken jvla skitstövel, skicka han till dif där han hör hemma.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Hälge:Ja han är pinsam, någon i staben måste ta ett snack med honom om ordet attityd.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÄLGDRÄPARN: Bara energin han visade vid lineup räckte för att jag skulle kräkas över honom resten av matchen. Nu har han visserligen en passning som ska rendera mål 9 ggr av 10 samt ett eget friläge där han inte ens får till ett avslut så han skapar ju ändå mer än många andra. Men att åka med axlarna i isen hela matchen känns bara så jävla fel när laget befinner sig i det här läget. Bremberg är precis allt vi inte behöver just nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÄLGDRÄPARN:

Har man den jävla lönen skall man visa det. Satan vad irriterad jag blir, han ska ju leda laget elitserien ut och i kvalserien. Visa lite ledarskap eller ge fan att skriva på kontrakt du skiter i!

(Lyssna du också Dick) 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Frella:Har hört att Tommy Andersson har fört anteckningar på spelarna(i Timrå) långt innan han blev tränare för oss, är det sant månne??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÄLGDRÄPARN: Han fick ju frågan innan jul redan så han kan säkert hunnit med att anteckna ett och annat trots en resa till sydamerika.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÄLGDRÄPARN:

Han kanske var bajsnödig?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
bisterfinnen:Ja eller hur, seriöst..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

ÄLGDRÄPARN:

Tänkte då hans spel är så djäkla skitnödigt så måste han sitta på en redig diarré.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
bisterfinnen:ok
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
ÄLGDRÄPARN: Tommy kan mer om Timrå IK än du och jag...kanske tom Jimmy. Han lever för laget, han lider och känner för allt som händer. Så, ja, han har nog antecknat ett och annat. Han är av naturen äckligt noggrann.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19

Skönt med seger!

Pelle Hallin (vår egentliga kapten) bäste utespelare i TIK! Jag satt också under matchen och berömde Robinson. Han har varit riktigt, riktigt bra de senaste matcherna!

Bremberg tror jag faktiskt kan bli viktig i Kvalserien då han kommer få lite extra tid där. Bland annat powerplay kan bli avgörande i dom matcherna.

Också en favorit i repris...

+++++ - Joakim Lundström

++++ - Pelle Hallin

+++ - Mat Robinson

++ - Damien Fleury

+ - Alexander Larsson

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-01-19
Laken: Jonte??
Kommentera

« · 1459281