1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen
« · 1788679 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Oj ett fint anfall helt plötsligt.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: Lyckas vi ta en poäng så ska vi vara nöjda. Så otrolig dålig hockey...

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
erathoo: Forsberg har väl sagt åt grabbarna att spela på resultat. Leda matchen med 1-0 med en halv period kvar på bortaplan, så nära seger har vi väl inte varit på år och dar?

Gud vad less man är på att se allt huvudlöst hackande efter puckar, situationer där man går in med 50%, kroniskt felpassande backar och forwards med en enda expertis och den är "magskott".

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Ofattbart bajsnödigt, timing helt fel hela tiden nästan...passar när man ska skjuta och tvärtom.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Modano: tror inte man kan reparera Timrås problem i denna match genom en timeout, ett friskt lag hade haft 3-0 på motståndarna i den här matchen, med alla lägen vi haft.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: alltså....Igen....Jag undrar varför våra backar alltid backar in i egen zon när motståndaren kommer i mittzon, vi släpper nästan alltid väldigt lätt in dom i vår försvarszon.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: har ju sett ut så här ett tag nu minst 10 matcher förutom den mot Mora

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Kattgubben: Varför tog inte idioten TIMOUT före målet när man helt slutat spela hockey bara åker och tittar på

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
AIK - Timrå IK 1-1

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: det är så talande för vår kris, AIK gör förmodligen sin absolut sämsta match för säsongen men är ändå med i matchen tack vare att vi inte kan prestera något som helst i anfallszon. Det är sån bedrövlig hockey vi visar upp att man bara vill gråta när man tittar på.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Scheisse.....Dåliga rensningar bäddade för den...

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Kul med utvisningar...

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: ok, fast domslutet var ju slashing
?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: nu är det dags...

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: spika igen och hårt jobb vill se svettiga tröjor ikväll....

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: hemmadomare

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
erathoo: solklar obstrution stod i vägen för AIK an

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: att hitta på utvisningar tycker jag inte är att "hålla hyfsad klass". Hellre fria än fälla, det blir en massa onödiga avbräck i spelet och lagen blir ängsliga i spelet. Jag kan ha förståelse för att en ensam domare inte kan se situationerna men då ska han heller inte blåsa.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: extrem seg match Domaren förutom Lyth håller hyfsad klass i Hockey allsvenskan

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
erathoo: Det är för dåligt. Hockeyligan bör ju sätta in två huvuddomare i varje match men förmodligen skiter man fullständigt i den här ligan. Ganska sjukt egentligen att andradivisionen i svensk ishockey (som ändå håller så pass hög internationell klass) blir misshandlad med så usla domare. Tänk om man fick vara så här dålig i det riktiga arbetslivet?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{297}: precis, där borde ju aik gjort mål tänker han.....Då var det säkert en slashing.... Tomte!!!1

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: sen domaren, var fan hittar karljäveln utvisningarna i denna match? Måste ju vara världens enklaste sak att döma den här ligan. Blås så fort du ser en situation som BRUKAR kunna rendera i utvisning, blås av, hitta på en fantasitripping. Utvisningen vi får nu finns helt enkelt inte. AIKs första utvisning var lika bedrövlig.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: finns det odds på Tik gör ett mål till?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Vad ? Var hittade han den???

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
AIK - Timrå IK 0-1

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Smokey: det är ju positivt att vi inte släppt in några mål än men kompetensen i offensiven är ju skrattretande låg. Vi pissar bort 2-1-lägen på löpande band för att spelarna inte förmår sig att slå flippass eller enkla passningar på bladet. Vi måste ha haft 6-7 riktiga kvalitetschanser för att göra mål men avsluten håller björnligenivå. Bara för det då så gör Nilsson mål med en puck rakt upp i nättaket, några till såna och vi har chans till tre pinnar!

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: mål vilken kanon av Nilsson!

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: yessssss

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
TD: slarv i egen zon måste bli bättre sen mer Aggressiv i anfall zon mer 100 % insatser. Johan Persson bör ej skjuta höjdare skuter 9 av 10 bredvid mål

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Pp Aik blir svettigt

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
KniveN: Timrå har dominerat. Två-tre feta målchanser. Men 0-0 känns bedövande. AIK med ett pissmål och det lär skaka ordentligt. Jobbigt vara TIK-are på plats. Men det känns som vardag i vår ångestladdade värld.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Missade första, hur har det sett ut?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
308063 målchanser. Ineffektiviteten är total i min bok:(

Jobba in ett mål nu. Giv oss lite frid.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
AIK - Timrå IK 0-0

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Nisse på Mon: Hoppas på en sån där skrällmatch mot alla odds som inträffar ibland .

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Hälge: AIK är bättre än tabellen visar. Nu har de sänkt målet för säsongen också. Blir inte lätt för Timrå detta.

Sv: U20
Joel Granberg borde väl gå att locka tillbaka till Timrå tills nästa säsong. Björklöven har ju inget lag i Superelit längre så det är väl ganska troligt att han kommer vilja röra på sig när han börjar gymnasiet i höst.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Puckat: Han hade väl betydligt mindre istid än våra spelare så han kanske känner sig fräsch.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Corvo: Nej, dom är sjuka.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Puckat: han är inte på isen iaf


Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
AIKs JVM-grabb spelar idag men inte våra?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Något pilsnerhak nära Håvet där TIK:are kan typ hänga?

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
Så här ställer vi upp för dagen.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
{8179}: Jag antar att även Erenrot och eventuellt Wiberg är med A-laget på Hovet. Med tanke på att även dessa två namn saknades i uppställningen.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
El Maco: Livehockey är normalt inte min pryl. Men då dagens bokade soppteaterföreställning på Kulturhuset flyttade, då infann sig en märklig rastlöshet. Nu åker vi pendeltåg kors och tvärs för att komma så nära Håvet som möjligt.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
El Maco: Hållander & Hardegård går in i förstakedjan i J20 mot MoDo. Kalte & Olofsson spelar i fjärdekedjan mot AIK.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
RunarUp: Även jag med två till.

Ursäkta off topic: När jag hör/läser "min äldste son" tänker jag alltid på scenen "Utombordaren" i klassiska Macken :)

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
El Maco: Äldste sonen kommer vara där med flickvän. Två till där.

Sv: AIK - Timrå IK 2017-01-07
palleparling: det blir du och jag i alla fall... brukar väl vara ett hundratal rödvita en normal match i Stockholm nuförtiden.

« · 1788679 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...