Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Lemp: Ja, det är nog sant. Systemet + de usla kvallagen har gjort sitt. Men jag måste hitta något positivt för att inte bli galen som brynässupporter :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Tycker ändå det är imponerande att ha chans på slutspel efter en sån här katastrofsäsong. Lite som förra.
Men nu räcker det fan med katastrofsäsonger. Det borde skrivas in som ett mål någonstans i nån verksamhetsplan.
Men nu räcker det fan med katastrofsäsonger. Det borde skrivas in som ett mål någonstans i nån verksamhetsplan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Vad är det du vill ha sagt egentligen? Trodde du man skulle ta in Lundgren i laget för att bänka honom direkt?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Det är ju uppenbart att Brynäs satte målen för att ge alla självutnämnda humoristfans möjlighet att dra samma trötta skämt i 10 år framöver. Måste hålla dem sysselsatta på nåt sätt. Har funkat över förväntan hittills.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Positiv
Peja: Håller med till 100%. Känner själv att jag dras med i skitsnacket ibland men jag försöker bättra mig.
Värst är såna som är så pass skadade i sitt supporterskap att de tom. lyckas vända positiva saker till negativt skitsnack. Vet inte hur många hånfulla "Scott och Rödin"-inlägg jag såg i torsdags när vår förstalina hade lekstuga mot Örebro. Alltså HUR är man funtad när man skriver såna inlägg? VAD får man ut av det? Satt bara och skakade på huvudet när jag läste skiten. Jag tycker det är sorgligt.
Värst är såna som är så pass skadade i sitt supporterskap att de tom. lyckas vända positiva saker till negativt skitsnack. Vet inte hur många hånfulla "Scott och Rödin"-inlägg jag såg i torsdags när vår förstalina hade lekstuga mot Örebro. Alltså HUR är man funtad när man skriver såna inlägg? VAD får man ut av det? Satt bara och skakade på huvudet när jag läste skiten. Jag tycker det är sorgligt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Rödin1912: Om jag får gissa så är alla konton skapade av en och samma person. En person som älskar att skriva extremt mycket inlägg men som vill hålla sig under fem inlägg om dagen-regeln. En person som gjorde en liknande grej för bara ett par veckor sedan. Hmmm...
Jag tror jag vet vem ;)
Jag tror jag vet vem ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Enaranger: Synd att laget går så jävla dåligt att våra framgångar utanför isen kommer i skymundan. Brynäs verkar ha gjort stora framsteg på marknadssidan med fler och större sponsorer, En bra start verkar rulla på på ett bra sätt, publiksnittet har ökat ordentligt osv.
Synd att INGET av detta påverkar spelet på isen. Det hårda jobbet är ingenting värt om vi åker ur. Dags att visa samma handlingskraft på isen som utanför. Jag tror det är läge att öppna plånboken lite extra inför slutspurten på serien.
Synd att INGET av detta påverkar spelet på isen. Det hårda jobbet är ingenting värt om vi åker ur. Dags att visa samma handlingskraft på isen som utanför. Jag tror det är läge att öppna plånboken lite extra inför slutspurten på serien.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Brynäsgubbe: Det värsta är ju att vi lyckas förlora även när vi tar ledningen, leder med många mål, dominerar spelet osv. Spelar ingen roll hur spelet ser ut eller hur matchen utspelar sig, Brynäs hittar alltid sätt att förlora. Det är det som gör mig mest skraj.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Brynäs har faktiskt spelat ganska bra andra halvan av matchen så 0-2 svider. Den här säsongen börjar dock oroa mig ordentligt.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Ständig: Ikonen spelar tydligen riktigt bra också.
Alltså detta lag är ju så pass felbyggt att alla ansvariga i klubbledningen borde rannsaka sig själva och fråga sig om man verkligen är lämpade för sina jobb. Hur hade det sett ut om vi inte kunnat lösa Molin och Brodecki? Det är fan skrämmande.
Alltså detta lag är ju så pass felbyggt att alla ansvariga i klubbledningen borde rannsaka sig själva och fråga sig om man verkligen är lämpade för sina jobb. Hur hade det sett ut om vi inte kunnat lösa Molin och Brodecki? Det är fan skrämmande.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Uselt av MIF att inte ha stängt den här matchen redan. Men de kommer få fler chanser. Garanterat.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Haha fyfan, borde struntat i denna långa bortaresa och lämnat WO istället. Om de nu tänker spela så här.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Klappkassa PP-laget MIF har inga som helst problem att slå in den i numerärt överläge. Otippat.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Vi verkar ju rycka lite i honom iaf. Men eftersom det handlar om Ryssland så har jag svårt att se att det blir något av det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Blå grottan: Haha :) När Sundlöv surfar är det strängt förbjudet att ringa från kontoret. Inte ens faxen får användas.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Tappar man såna här matcher så hör man hemma i botten. Usch
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Fan vad fint! Det här trodde man verkligen inte med 10 kvar.
Verkligen ingen supermatch men så skööönt.
Verkligen ingen supermatch men så skööönt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Mjo, det är iofs sant. Vi har spelat klart bättre mot topplagen jämfört med bottenlagen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rögle har visst slagit FBK, MIF, DIF och FHC i fyra raka. Jämför det med våra fyra senaste. Lär inte bli lätt direkt...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Visa att du har lite stake och ge fan i att svara honom då. Om du nu blir så arg varje gång.
Vad gäller själva sparkningen/rekryteringen så hoppas jag nu som många andra att man tar det ett steg i taget. Prio 1 måste vara att beta av denna säsongen och stanna i SHL. Därför passar det väl bra med en kortsiktigare lösning på tränarfronten.
För nästkommande säsonger hoppas jag man lärt sig av sina läxor och verkligen väljer en ledarstab som passar den hockey man vill spela. Detsamma gäller naturligtvis spelare och spelarvärvningar. Det räcker inte med fina ord om visioner och målbilder, det måste finnas en rödtråd genom truppen, laget och föreningen.
Vad gäller själva sparkningen/rekryteringen så hoppas jag nu som många andra att man tar det ett steg i taget. Prio 1 måste vara att beta av denna säsongen och stanna i SHL. Därför passar det väl bra med en kortsiktigare lösning på tränarfronten.
För nästkommande säsonger hoppas jag man lärt sig av sina läxor och verkligen väljer en ledarstab som passar den hockey man vill spela. Detsamma gäller naturligtvis spelare och spelarvärvningar. Det räcker inte med fina ord om visioner och målbilder, det måste finnas en rödtråd genom truppen, laget och föreningen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Håller med. Om något, så är det ett tecken på handlingskraft. Och för att inte gå i samma fälla som de senaste åren så tar man in en temporär lösning med kortsiktiga, nåbara mål. Jag tycker absolut det finns rum för optimism. Om nu något av detta stämmer.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Mitt inlägg handlade inte om Ove utan om ellis kassa attityd. Trodde det var uppenbart.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Du borde byta användarnamn till Djävulens advokat. Känns som att du alltid tar ställning mot Brynäs :)
Har du studerat filmningar så noggrant hos alla andra lag att du kan konstatera att Brynäs är värst? Jävligt märkligt inlägg.
Har du studerat filmningar så noggrant hos alla andra lag att du kan konstatera att Brynäs är värst? Jävligt märkligt inlägg.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Någon annan än jag som inte vågar jubla vid mål längre? Gäller både SHL och PL. Tar udden av tittandet tycker jag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Mycket viktigt att börja tjafsa om detta också... Snyggt.
Alla tankar till Oskar och hans familj.
Alla tankar till Oskar och hans familj.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså jävlar vad folk blir aggressiva av lite värvningsrykten. Chilla lite för fan. Det är väl upp till var och en om man tror på det eller inte.
Annars lär ingen vilja delge några rykten här i framtiden.
Annars lär ingen vilja delge några rykten här i framtiden.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Kommer inte ihåg den här hetsen mot lagledningen när vi åkte jojo upp och ner i kvalserien för 10-15 år sen. Visst fanns inte sociala medier på samma sätt då, men det känns som att man stod med laget på ett annat sätt på den tiden.
Med "hets" menar jag alltså sånt som får folk i klubben att stänga ner sina Twitter-konton, byta telefonnummer osv.
Med "hets" menar jag alltså sånt som får folk i klubben att stänga ner sina Twitter-konton, byta telefonnummer osv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Tycker bådas formkurva pekar svagt uppåt dock. Det gäller väl hela laget iofs.
+ 1
Föregående · 3 · Nästa