Historik
Föregående · 15 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 1/12
{6870}: Sista slaget mot hälsenan var inte det snyggaste kanske.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 1/12
Tarasov: Samma här. Det blir (oftast) väldigt enögda tyckanden om domarna. Alla har dock rätt att säga och tycka vad de vill, det lägger jag mig inte i.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Han gör mycket rätt, men han måste nog börja producera för att ta nästa steg.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 28/11
{7639}: Jag kan skriva något om du vill...
Trist för Häggström med den fula huvudtacklingen av Sandström. Mycket onödigt.
Roligt för er med många mål, inte lika roligt för oss. Vet inte om jag ser fram emot fredag, men kanske lite iaf.
Om inte annat så är det ju helg då.
Trist för Häggström med den fula huvudtacklingen av Sandström. Mycket onödigt.
Roligt för er med många mål, inte lika roligt för oss. Vet inte om jag ser fram emot fredag, men kanske lite iaf.
Om inte annat så är det ju helg då.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2017-11-26
Skrev för ett par veckor sedan att det ser sämre och sämre ut för varje match och har ingen anledning att ändra mig där.
Varför kliver ingen in av de som ska leda laget och tar en av straffarna ?
Varför kliver ingen in av de som ska leda laget och tar en av straffarna ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: Denna förlust känns väldigt onödig. Trodde inte att ni skulle tappa alla poäng.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern 24/11
Gavelo: Lite vanskligt att spela på resultatet med ledning 1-0. De första två perioderna klart till MoDo och Pantern med ett (skenbart) övertag i tredje.
Wallin stabil i målet.
Wallin stabil i målet.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2017-11-22
T T: Nej, jag tror vi tar tag i matchen och tar tre poäng. Ser ut som om de särar på 17 och 54 också. Bra, tycker jag.
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2017-11-15
Jag vet inte, men trots att vi fortsätter att ta poäng i de flesta matcherna så tycker jag att vi spelar sämre och sämre.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Leksand 11/11
Rytter: Hoppas ni kan ta någon eller några poäng ikväll. Kan bli en rolig match att se för en utomstående.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ni kanske redan skrivit om detta, men har inte sett något om det.
Timrå IK > Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-10-16
{297}: Du har helt rätt, men det sitter liksom i generna att det ska vara riktigt svårt att vinna därborta.
Timrå IK > Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2017-10-16
Kvällens uppställning. Blir en tuff match det här.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern 15/10
Eller: Det låter som om man kan bli ganska less på kommentatorn.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - SSK 11/10
Mydar: Äh, fortsätter ni så här så kommer ni att vinna ganska lätt ändå.
+ 1
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2017-10-09
Rytter: Jag tyckte att nr 16 hindrade Brattström iaf.
Föregående · 15 · Nästa
