Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Pratar om Timrå Björklöven på C more hockey nu.
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Truth : "2. Finalen avbryts eftersom det bedöms mest lämpligt utifrån smittskyddsperspektiv samt andra omständigheter. Väljs detta alternativ flyttas Timrå IK upp. Detta efter en ändring av tävlingsbestämmelserna som trädde i kraft inför denna säsong. När slutspelet avbryts ska seriesegraren flyttas upp."
Önsketänkande eller ser tävlingsbestämmelserna ut så?
Önsketänkande eller ser tävlingsbestämmelserna ut så?
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Zäta75: Jävlar var du klagar på OJ, var knappast hans 3:49min som gjorde att vi förlorade. Säger inte att det är rätt att han ska gå in på 4 kedjor, men du får det att låta som att han har gjort bort sig eller har en stor del i förlusten. Hälften av dina inlägg handlar om att han inte ska spela.
+ 7
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: ja tyvärr, jag gick utan korsband i 7-8 år innan jag fixade det. Krävs MR för att se om det är av.
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Både Rahimi och Hellström är anmälda till lotterinämnden. Pratar om situationerna och Dahléns intervju i studion efter Luleå - Skellefteå.
+ 10
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
bar mofftak: Dom bytte domare när vi spelade mot AIK, som tur var...
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Angående PWs icing, det är faktiskt Lundin som slår på pucken i luften så den får mer fart, hade kanske inte blivit icing annars. Och hade säkert blivit hög klubba om det inte hade blivit icing. Kan inte lägga allt på PW där.
Och vad gjorde Dahlén på isen med 2:20 kvar och ett måls ledning?
Och vad gjorde Dahlén på isen med 2:20 kvar och ett måls ledning?
+ 20
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: vet inte om det blev missförstånd, tycker också att det är sjukt att laget som går upp ska betala fallskärmen. Men att det finns en fallskärm är vettigt då det är en otroligt stor omställning ekonomiskt att åka ur och man har bara en sommar på sig att fixa det, lönekostnader får man tex inte ner så fort.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Oj, är det 12 millar nu? Fallskärmen är bra, men inte att det är laget som går upp som måste betala den.
+ 5
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
13 - 5 i PP till AIK, samma domare i alla matcher hittills.
+ 7
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Vi hade 7 1 i skott innan deras PP, sen fick dom energi och var bättre i 10 min. Vi kommer inte kunna dominera varje minut i varje match.
Dock så hade jag velat få igång några bärande spelare som ser bleka ut.
Dock så hade jag velat få igång några bärande spelare som ser bleka ut.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{En fråga}: Du har ju svaret själv där, "om Timrå går upp". Hockeyspelare har inte ett vanligt jobb, det är alltid en risk att byta/stanna i ett lag. Han kanske trivs bättre här? Vilket kan göra att han presterar bättre, han tänkte att han skulle utvecklas i år? Känns kanske tryggare att skriva ett år till? Finms många anledningar att skriva på för nästa år.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det är M kommentatorn under Hästen - BIK matchen, aldrig hört något liknande talfel, den kan väl inte vara en dialekt? Kalskoham, Lilkam.. 😀
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{297}: Kom ju info igår om att marknaden hade ändrats och att det inte fanns så mycket längre. Vet inte om det var från live chatten eller Sannys pod.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: måste ju inte montera målkameror, videodomaren måste ju kunna kolla på TV-bilderna.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: sitter alltid måldomaren i hallen? Dom har ju haft några dagar på sig att fixa det.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycker inte att "köplag" endast handlar om egenutvecklade spelare, handlar även om att värva oslipade diamanter och få dessa spelare att blomma ut och inte bara värva spelare med ett bra CV.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Förklarade reglerna, har pucken lämnat bladet innan målet flyttas så är det mål. Flyttar man målburen frivilligt med mindre än 2min kvar så är det stfaff.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
{297}: vad säger reglerna? Antar att dom inte kan döma mål eller?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2021-01-13
Bara jag som inte kan välja betalmetod eller klicka på köp när jag ska köpa biljetter via mobilen?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Vi kan ta HVs första backpar och forwards från andrakedjan 😀
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Han tacklar honom inte rakt i bröstet, antar att du inte har kollat på situationen igen.
Angående knätackling "En spelare som t.ex. på öppen is kliver in i en tackling genom att leda med knät, och som träffar en motståndare, ska anses ha gjort sig skyldig till en uppenbar förseelse." Det är precis vad han gör.
Angående knätackling "En spelare som t.ex. på öppen is kliver in i en tackling genom att leda med knät, och som träffar en motståndare, ska anses ha gjort sig skyldig till en uppenbar förseelse." Det är precis vad han gör.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: man ser hur långt ifrån han är när han släpper pucken och om man kollar så ser man att moraspelaren kollar över axeln.
Var svårt att få bild på knätaxklingen, men spola tillbaka så och kolla igen så är det tydligt.
Var svårt att få bild på knätaxklingen, men spola tillbaka så och kolla igen så är det tydligt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Dessutom så är det kontakt med knät först, så långt ifrån en klockren tackling.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hur många matchers avstängning får björklövenspelaren av lotterinämnden?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Spock: jag postade en bild tidigare, har inte disciplinnämnden tillgång till den vinkeln... Kan inte förstå hur man kan påstå att det inte tar i ansiktet, dock först på kroppen så skulle inte säga att det är utvisning.
Är för att man går in i efterhand och ger böter för filmningar, men det finns ju betydligt värre situationer än den där. Är ju verkligen lotteri vad som anmäls och inte.
Är för att man går in i efterhand och ger böter för filmningar, men det finns ju betydligt värre situationer än den där. Är ju verkligen lotteri vad som anmäls och inte.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Skulle inte säga att det är utvisning, men svårt att säga med säkerhet att den inte tar i ansiktet.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: tror inte att det var så många juniorer med, men vi hade lite folk och ett backpar var centrar, Tom Wandel och Bagarns bror, Erik va?
+ 1
Föregående · 8 · Nästa


