Historik
Föregående · 52 · NästaHar du fortfarande inte fattat efter en hel säsong att Linkan inte har ett skit att säga till om.????????????????
Då tar vi rygg på er i jakten på solbränna :)
Timrå går i år back för tredje året i rad. Ett par år till i Sörberge och vi är i allsvenskan.
Är mest irriterad att inte spelarna har lärt sig att det är 9 månaders leveranstid för bäbisar. Och sedan PLANERAR med den vetskapen.!!
Köpelag säger du, ursäkta men vilka är inte ett köpelag. Eller hur ser din definition ut?
Några saker:
Är man nöjd med säsongen?
Moe, kamma till dig, snälla
Semlan Karlsson, fan vad smart du är, fåntratt.
Laken:
Säger han som kallade TIKS ledning för http://ng.hockeysnack.com/timra-ik/es-dumsnalaste-och-mest-handlingsforlamade-klubbledning/?paging=9
Men ingen är ju sämre än att man ändra sig ;)
"Vakna för f-n, krisen är redan här och det är erat, bara erat, fel"
Laken:
Det känns som det bara var ett gudomligt ingripande som hjälpte oss dit i år.
Ambroo:
Saknar personer med hockeyhjärtan och fingertoppskänsla i Timrås Ledning.
I vilket fall som helst så skriver jag hellre i en slutspelstråd än en slut spel's tråd :)
Och Mannström, gör ditt jobb med skenorna i kväll nu.!!!
Lövva:
Det är ju en smaksak, tror inte timrågänget såg det på samma sätt :)
Gå och leta fram simkostymen istället för att vara arg ;)
Törs man hoppas på DIF i kvarten, så att vi får lite kortare till bortamatcherna??
stackars Modo med medaljen
som bara putsar sina minnen
dom sitter tyst bland gammalt skrot
kan inte se för allt sot
att ingen sitter mittemot
El Maco:
Ring och fråga, du hittar dom enklast på ratsit.se.
Hör av dig sedan ;)
El Maco:
Hittade en gammal intervju. Inbillar mig att den störste av alla håller sina tummar samtidigt som vi övriga i kväll :))
Fan tänk att vi har samma klubb i våra hjärtan, stort.
Fan det är ju helt lysande, faktum är att det hockeylag stenis håller på är just Timrå IK, eller rättare sagt W/Ö :)
Ungefär lika bra som han hos Modo som fick ihop.
"
liston:
Jag är bara fetnöjd att vi har en chans att gå till slutspel. I morgon skall jag bara njuta av matchen.!!
Är han bara med om det är roligt eller har vissa inom Modo hockey en egen gräddfil? Om så är fallet så visar det kanske med all önskvärd tydlighet på Modo's problem.
renen:
Du får väl sjunga Winnerbäcks gamla slagdänga.
-Stackars mannen med medaljer, som bara putsar sina minnen.
Men i ö-vik händer det väl inget dom närmsta 6 månaderna, ?
Det häftigaste som sker där är väl Timrås supporterbuss som passerar på lördag förmiddag :))
Vad händer med som sålda slutspelsbiljetterna som MoDO sålde till stundande slutspel? :))))
Föregående · 52 · Nästa
Och fan, det vill jag åxå i stället för Linkan som en marionett till TJ.