Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Wiercioch kör för fullt på dagens och bör därmed vara högaktuell för spel imorgon!
+ 20
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Mike har Dahlén som den näst bästa spelaren och Lundin som den tredje bästa spelaren i slutspelet såhär långt. Alla som har följt Timrå vet ju att Lodin har varit den bästa såhär långt i Timrå, i hård konkurrens med Lundin. Lodin nämns inte ens som en bubblare...
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Lub: Lander och Sebbe E skulle jag nästa säga är 100% klar om vi går upp. Hållander drar över till Kanada. Pytteliten chans att Kinnvall kanske kör ett år till i SHL med tanke på hans skadefyllda säsong, annars NHL/AHL. Tveksam på D.Strömberg, känns som att han vill fortsätta pröva vingarna lite. Wedda visade ju ändå att han tror på satsningen Timrå tänkte göra senast vi var uppe i och med att han hade en 3-årig kontraktsförlängning klar. Jag skulle säga att det är 60/40 där fördel att han spelar i TIK. Emil P tror jag kan få ett hyfsat lukrativt kontrakt i utlandet och verkar inte jättesugen på en hemkomst vad man kunnat läsa sig till iallafall
+ 6
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Någon som vet skadeläget på Tim Juel? Känns som BIK är ett betydligt mer svårslaget lag med han i målet
+ 1
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
FH - avdammad: Carlsson har inget i ett PP att göra
+ 1
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: Varför skulle dom inte vilja gå upp? Det är väl alla lags drömmar i HA?
+ 1
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Västervik behöver vinna tre raka. Timrå har aldrig förlorat mer än två matcher i rad på TRE ÅR under Freddans ledning i hockeyallsvenskan. Nu knyter vi ihop säcken på söndag så vi slipper en resa ner till Västervik igen (och hoppas på att BIK-Löven går till 7 matcher😬)
+ 11
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
PP1
J.Lööke - C.Liljewall - J.Dahlén
J.Blomqvist - V.Lindelöf
Lööke bär in pucken, Liljewall grötar framför mål och jobbar fram puckarna till Dahlén som antingen kan ta skott själv eller matar dom vidare till Lindelöf som är duktig på att få puckarna på mål eller till Blomqvist som skjuter som en häst
PP2
S.Hartmann - J.Olofsson - A.Lundin
F.Westerlund - M.Hardegård
Kejsaren sågar sig igenom, Hartmann i slottet/framför kassen, Westerlund skottberedd i vänstra tekningscirkeln, Hardegård på point, Olofsson som spelfördelare bakom mål. Lundin har ett bra skott som han borde utnyttja oftare
J.Lööke - C.Liljewall - J.Dahlén
J.Blomqvist - V.Lindelöf
Lööke bär in pucken, Liljewall grötar framför mål och jobbar fram puckarna till Dahlén som antingen kan ta skott själv eller matar dom vidare till Lindelöf som är duktig på att få puckarna på mål eller till Blomqvist som skjuter som en häst
PP2
S.Hartmann - J.Olofsson - A.Lundin
F.Westerlund - M.Hardegård
Kejsaren sågar sig igenom, Hartmann i slottet/framför kassen, Westerlund skottberedd i vänstra tekningscirkeln, Hardegård på point, Olofsson som spelfördelare bakom mål. Lundin har ett bra skott som han borde utnyttja oftare
+ 3
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
{9386}: Hoppas man vågar låta han ersätta V.Lodin rakt av, alltså inte röra om i någon av dom andra kedjorna
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
O.Johansson - C.Liljewall - S.Hartmann
J.Olofsson - J.Blomqvist - E.Walli-Walterholm
J.Lindholm - M.Madsen - J.Boyce
H.Reinhardt
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
O.Johansson - C.Liljewall - S.Hartmann
J.Olofsson - J.Blomqvist - E.Walli-Walterholm
J.Lindholm - M.Madsen - J.Boyce
H.Reinhardt
+ 3
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
{297}: Känns som att han har blivit mycket mer återhållsam med sitt fysiska spel efter sina två avstängningar. Tråkigt eftersom båda tacklingarna var korrekt
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Tråkigt att AIK saknar både D.Fröland och E.Norin idag, verkligen jättetråkigt
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
danne80: Förstår inte varför så många klankar ner på Ragnarsson, han har ju varit suverän dom här två matcherna. Sätta in Lindelöf med Wiercioch blir ju bara kaka på kaka, två backar som rusar framåt eller går bort sig så fort tillfälle ges. Ragnarsson är ett perfekt komplement till Wiercioch. Däremot tycker jag Lindelöf borde finnas med som sjundeback och spela i PP2 istället för Wiercioch
+ 4
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Vad sägs om att vaska om lite till nästa match?
54. Dahlén - 52. Liljewall - 63. Walli-Walterholm
2. Svensson - 85. Westerlund
27. Johansson - 33. Lundin - 81. Lööke
14. Carlson - 7. Hardegård
91. Lodin - 38. Olofsson - 44. Blomqvist
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
17. Lindholm - 29. Madsen - 94. Hartmann
4. Lindelöf
23. Boyce
54. Dahlén - 52. Liljewall - 63. Walli-Walterholm
2. Svensson - 85. Westerlund
27. Johansson - 33. Lundin - 81. Lööke
14. Carlson - 7. Hardegård
91. Lodin - 38. Olofsson - 44. Blomqvist
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
17. Lindholm - 29. Madsen - 94. Hartmann
4. Lindelöf
23. Boyce
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Laget i kvartsfinal 2:
30. Johansson (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
2. Svensson - 85. Westerlund
91. Lodin - 29. Madsen - 38. Olofsson
7. Hardegård - 14. Carlson
44. Blomqvist - 52. Liljewall - 94. Hartmann
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
13. Reinhardt - 23. Boyce - 63. Walli-Walterholm
Extra: 25. Carlsson, 27. Johansson
Utanför: 4. Lindelöf, 17. Lindholm
Inga ändringar mot för senast alltså
30. Johansson (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
2. Svensson - 85. Westerlund
91. Lodin - 29. Madsen - 38. Olofsson
7. Hardegård - 14. Carlson
44. Blomqvist - 52. Liljewall - 94. Hartmann
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
13. Reinhardt - 23. Boyce - 63. Walli-Walterholm
Extra: 25. Carlsson, 27. Johansson
Utanför: 4. Lindelöf, 17. Lindholm
Inga ändringar mot för senast alltså
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Laget i kvartsfinal 1:
30. Johansson (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
2. Svensson - 85. Westerlund
91. Lodin - 29. Madsen - 38. Olofsson
7. Hardegård - 14. Carlson
44. Blomqvist - 52. Liljewall - 94. Hartmann
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
13. Reinhardt - 23. Boyce - 63. Walli-Walterholm
Extra: 25. Carlsson, 27. Johansson
Utanför: 4. Lindelöf, 17. Lindholm
30. Johansson (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
2. Svensson - 85. Westerlund
91. Lodin - 29. Madsen - 38. Olofsson
7. Hardegård - 14. Carlson
44. Blomqvist - 52. Liljewall - 94. Hartmann
28. Wiercioch - 71. Ragnarsson
13. Reinhardt - 23. Boyce - 63. Walli-Walterholm
Extra: 25. Carlsson, 27. Johansson
Utanför: 4. Lindelöf, 17. Lindholm
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Hardegård aktuell för Färjestad om inte Timrå tar sig upp till SHL
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
"Timrå är en klubb jag värdesätter väldigt högt"
"Mitt hjärta för den klubben är väldigt stort"
"Om det är någon klubb som jag har nära mitt hjärta så är det Timrå, och det säger jag inte bara"
Trött jag blir på sånt här. Om man nu har ett hjärta för Timrå så skriver man inte på för Modo.
"Mitt hjärta för den klubben är väldigt stort"
"Om det är någon klubb som jag har nära mitt hjärta så är det Timrå, och det säger jag inte bara"
Trött jag blir på sånt här. Om man nu har ett hjärta för Timrå så skriver man inte på för Modo.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-03-05
Trots förlust så känner jag mig inte orolig överhuvudtaget. Vi leker med dom i första perioden. Dom gör två PP-mål, vallar in ett mål, och en i tom kasse
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
"Valentin Zykov debuterar för Modo ikväll med nr 25 på ryggen. Enligt info från sportchef Glader i förmiddags ska ryssen matchas in försiktigt, formen är svårbedömd och han har bara tränat ett fåtal gånger med laget" - @AndreasHanson_ på Twitter
Ur form med andra ord
Ur form med andra ord
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{3405}: Stämmer bra, Madsen värst drabbad, sängliggande i veckor
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-02-21
Heisenberg: Hakremmen gick sönder på hjälmen och den måste vara knäppt. Dock satt han ju i båset när dom höjde armen så väldigt märkligt
Edit: Två stycken hann före trots att du postade för två minuter sedan😅
Edit: Två stycken hann före trots att du postade för två minuter sedan😅
+ 3
Timrå IK > Sv: Vita Hästen - Timrå IK 2021-02-19
Olofsson börjar gå mig på nerverna, glider ju in i varenda situation och ramlar och tappar pucken hela tiden
+ 1
Timrå IK > Sv: Vita Hästen - Timrå IK 2021-02-19
Vår match som huvudmatch på CMore imorgon, fint!
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Wiercioch ser ju ganska trubbig ut på skridskorma av det lilla jag sett av STs liverapportering från träningarna😬
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse1: En liknande förklaring som SSK har gått ut med hade ju varit toppen
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
J.Johansson (A.Ohre)
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
P.Svensson - F.Westerlund
E.Walli-Walterholm - J.Olofsson - S.Hartmann
M.Hardegård - A.Carlson
V.Lodin - C.Liljewall - J.Blomqvist
P.Wiercioch - J.Carlsson
J.Boyce - M.Madsen - J.Lindholm
V.Nilsson-Lindelöf
H.Reinhardt
W.Eckmyhl
J.Ragnarsson
Wiercioch var den sista pusselbiten som saknades i det här laget enligt mig. Den där backuppställningen skojar man inte bort
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
P.Svensson - F.Westerlund
E.Walli-Walterholm - J.Olofsson - S.Hartmann
M.Hardegård - A.Carlson
V.Lodin - C.Liljewall - J.Blomqvist
P.Wiercioch - J.Carlsson
J.Boyce - M.Madsen - J.Lindholm
V.Nilsson-Lindelöf
H.Reinhardt
W.Eckmyhl
J.Ragnarsson
Wiercioch var den sista pusselbiten som saknades i det här laget enligt mig. Den där backuppställningen skojar man inte bort
+ 11
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Ingen avstängning att vänta för Hartmann. "Vi kommer inte att gå vidare med den" säger huvuddomaren Kristoffer Folkstrand i en intervju på hockeyallsvenskans twitter
+ 24
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Hoppas Timrå Play är med och möter upp honom på flygplatsen och gör ett litet reportage. Som det är just funderar jag faktiskt på att säga upp mitt abonnemang, visst det är en bra peng för Timrå att få in varje månad, men samtidigt har man inte fått det dom lovat. Är väl bara rundturen i omklädningsrummet med Huss och John som de släppt där, annars är det bara det vanliga inför-match intervjuerna med Kjell-Åke. Förstår att det kanske tar lite tid att komma igång med det hela, men börjar bli dags att leverera lite nu..
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2021-02-10
Måste in fler kroppar, 23 minuter på Lundin och 22 på Lööke håller inte i längden
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hur är det man räknar ut spelarens lön? Tänker på Walli och Lodin
+ 1
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
FH - avdammad: Hoppas för guds skull att det är någon annan som kommer sköta det😂
+ 2
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK back-to-back
Jonis under isen senaste matcherna och Bromis petad i Detroit..🤔
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7814}: Som supporter till Ottawa kan jag säga att han var ett rundningsmärke i många säsonger. Men på hockeyallsvensk nivå så hade det givetvis varit ett bra nyförvärv. En hård och resolut back, men trög på skridskorna som sagt
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Men snälla nån, vad är det som händer?😂{9348} droppade Kyle Wood bara för kul, sökte säkert på eliteprospects efter en kanadensare på 2 meter och 100 kilo, och nu ser jag folk twittra direkt till Wood och fråga han om det verkligen stämmer att han är klar för Timrå😅Lite realistiska kan vi väl försöka vara😅
+ 13
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Nej men säg att hon kanske måste föda när det är en sjunde avgörande tex
+ 1
Föregående · 19 · Nästa


