Alla + och - sammanställs och läggs i en undermeny som ni ser till vänster under klubbmärket (eller vad det är), "+ och - för en ny arena"
Då blir det bättre att följa detta och gästboken blir mer lättläst.
mikenomad:
Vilka bländande argument man möts av.
"Nu får det väl ändå vara nog. Timrå är Timrå och inte Sundsvall. Att flytta arenan till Sundsvall gör inte saken bättre. Det kommer inte fler besökare och parkeringsproblematiken försvinner inte. En styrelse som resonerar på detta vis borde avsättas. LÅT TIMRÅ STANNA DÄR HJÄRTAT FÖR HOCKEY FINNS!
Ju fler som protesterar desto större chans att det inte blir någon flytt av."
Det är ju inte direkt begåvningsreserven som skrivit detta.
Skarin:
Om man nu hade varit troende, hade man tackat Gud och alla änglarna i himlen att inte denna Ljungaverks-människan sitter i TImrå Ik's styrelse.
Annars hade man kunnat åka in på Silvan och köpt 4 meter rep omgående.
Helg Ernest:
Du hade nog kunnat skriva, (läst men inte förstått) istället. Då hade du sluppit göra bort dig.
Ambroo:
Det är ju en vansinnig tur att ingen av dessa sitter eller jobbar inom Timrås orgnisation´. Av dom som skrivit på då menar jag.
Poffa:
Är man inte konservativ då?
"Konservatismen tar fasta på det som bevisligen fungerar, om än inte perfekt, och ställer sig skeptisk till radikala idéer vars konsekvenser är svårbedömda"
Men att Ewa Lindstand skulle vara konservativ, det hade jag ingen aniiiing om.
Argumentet vi fyller inte Eo´n kan man tro kommer från 3-åringar.
Eo´n har an ohållbar trafiksituation,och nej det blir inte lika mycket i stan då fler får gångavstånd,och för timråbor skulle det bli enkelt med hockeybuss,dom kan ha flera stycken som kör motorvägen då går det fort och blir därmed lockande.
För trånga biutrymmen för lite toaletter för lite kiosker för dålig restaurang är oxå nåt Eo´n lider av.
Visst vi kan bygga om eo´n för 70 mille och ha en skaplig arena 3år till men det håller inte i längden.
Kom ihåg att modo inte fyllde kempehallen jämt heller men har ett bra snitt i nya hallen.
Personligen skiter jag i om vi tappar några insöade fans som vägrar se hockey i sundsvall om vi kan få 1500-2000 mer i snitt.
Sorry fans var fel ord,fans stöttar sitt lag i sundsvall oxå,insnöade timråbor låter bättre.