1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606551 inlägg · 6213 ämnen

Bästa inläggen

Sv: Apropå nånting...
0tto: Vi tappar helt klart en dimension i försvaret när Didde är borta. Är det verkligen heeeelt omöjligt att sära på Eronen-Näkyvä? 🤔

The great one:Och samma PP som mot Växjö.
Uppladdat:

500x0-skarmbild-2025-03-17-112705.png

Olli Nomadinen : Då och då tänker jag på när Oskarshamns materialare stod i vårt bortaomklädningsrum och körde Zigge Zagge i eufori, då brukar jag googla fram tabellen i hockeyallsvenskan, då känns det genast bättre igen.

Peja: För den svenska avundsjukan är starkare än vanligt i Timrå kort och gott.
Om man lyckas för bra så ska man tryckas ner....

Edit: Även Ante försökte förra säsongen att få media och supportrar att fatta att han kan inte bära laget själv i SHL som han gjorde i HA men det verkar fan sitta långt inne.

Joslan00: "tycker det är fel att ge Dahlén en given plats i PP."

Bästa poängplockare i PP i laget, 6:a i SHL, vad mer ska han göra för att förtjäna en plats i PP tycker du? 😂

Ibland så...

The great one: Andre Petersson platsar nog inte ens i HA som han spelar. Det kan onekligen gå fort utför för hockeyspelare efter 32.

{10884}: Försök igen, du är fortfarande gift med ditt syskon märker jag.
Uppladdat:

500x0-4i6lz0z.jpg

Nämen! Fröken Bristedt knockad. Varför ler jag?

Malmö lirar In your face, precis som de gjorde mot oss stundtals tycker jag

Kattgubben: Härlig propp på Bristedt. Den förtjänade han.

{469}: Timrå IK 25/26 kommer att vara mycket mer likt Ollis Jukurit versioner. På ett positivt sätt.

Säsongens målvakt i SHL enl. Sanny.
■ Tim Juel, Timrå

Kommentar: Har svarat för en rakt igenom fenomenal säsong. Juel har räddat Timrå undan 23,2 mål sett till de målchanser de fått emot sig. Så bra siffror har aldrig tidigare uppmätts av en målvakt.

{10884}: Ska jag vara ärlig så harar vi dessa uppblåsta idioter som tror att världen kretsar kring Dö-vik och Ångermanland. Jag låg i lumpen med 13!!! St på min lucka. Även träffat flera andra och de bekräftade. Vet inte vad problemet är norr om Härnösand faktiskt, men något fel är det.

Nu är ju inte negativt kval något man tittar på för spelkvaliteten, men ingen som såg matchen lär undra varför just dom här två lagen hamnade där. Helvete, vilken usel hockey. Dräll, dräll, chansstötningar, virrighet, går-det-så-går-det.

Men underhållande är det. Och modoliderna skiter så klart i ovanstående, dom har 1-0 i matcher och det är ungefär allt det här går ut på. Först till fyra.
Blir intressant att se om HV kan svara på söndag. Målvaktssituationen är ett jävla ok. 1-1 pucken är ju...horribel. Dom lär behöva producera mer än två mål framåt om det här ska gå vägen.

Zäta75: Erbjuder du matchreferat på Visby Roma - Borås också? Har lite svårt att hänga med i den.

Zäta75: Och Timrå verkar vinna över Tälje i J20.

Jåkkinen: Phillipe DeRouville is back!!1!

OlliJanne: Vet inte vad ni snackar om, men det snackas på X om Timrå, ”Heikinen..Northvolt..SAIK” är kodorden som florerar.
Ngn som har koll…?

{469}: låt de vara arga , stackars Skellefteå först Northvolt och sen tar mäktiga Timrå Heikkinen.

Supervärvning säger jag om det går i lås.

Man fattar hur liten svensk klubbfotboll är när Djurgården slår ut ett cypriotiskt lag man aldrig hört talas om och efteråt pratar om att fira hela natten eftersom laget "skrivit historia"

Alltså tränaren i Örebro är fan det tråkigaste och torraste tränaren i hela shl. Vilken bitter fitta!
Min högsta önskan är att Öreplast åker ur denna serie...typ nästa säsong!

Skönt för Sjöqvist att inte Rögle fick den där vinsten bara för att dom är blinda och saknar känsla för spelet i zebrakåren…

Nu ska Örebros filmningar möta sitt öde med!

Och sådär…

Check!

modomille: Är det samma Gästrin med Järved som moderklubb som kom till er efter en succésäsong i Svedjeholmens U16? Egenfostrad junior var det ja..

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Orr: ja visst lyssnade på nedsläpp Timrå på jobbet i dag. och absolut.. Anton Lundmark låter som en riktig spillevink och vitaminpiller.. Ett fantastiskt fynd som Timrå gjort där.

RunarUp: Ett tips till Timrå IK. Fortsätt spela Wedin till höger i PP1. Han tar direktskott vilket inte Dahlen gör ofta. Wedin och Kapanen på direktskott så finns det bra chanser i PP. 2 mål av Wedin i PP idag.

Wedin har kommit igång nu det kan bli guld värt. Går in med en bra känsla i slutspelet. Likaså Kapanen. Hållander vet vi vad han kan när han får vila 10 dagar nu. Samt även Dahlen mfl. Detta känns bra Timråbröder!

Zäta75: Kvällens enda miss var att SMÅLAND inte kom ner stöttade oss sju tappra på bortastå.

Sonen hade gärna tjötat lite med honom, han har gått på linjen några matcher där Virserums Stolhet har visslat.

Olli Nomadinen : WC WEDDA HATTRICK! FIRA STORT IKVÄLL GRABBAR!
Nu går vi för guld. Halleluja.
Fullsatta läktare i kvartingen. Lär dra in fina stålar till bättre backar nästa år.
HALLELUJA låt det rinna lätt rabbuslingar
Uppladdat:

500x0-wedda1jpg.jpg

VI Ä TIMRÅ IK Å VI GE ALDRIG UPP 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
IKVÄLL VIS VI ATT VI KAN Å DE GAV OSS KVARTEN 😍😍😍
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-20250311211626.jpg

Andersson: Liseberg är överskattat, tacka veta jag tekoppen på selånger marknad

Andersson: å Hardegård sänkte öret i OT. Skönt! Betyder 0. Men ja kommer aldrig tåla det säckgänget.

Ojh-Ajh: var många som skulle på innebandy ikväll såg det ut som .
Rätt många ståplats med.
Väzjö Vipers haha töntar

Kåge: allt norr om Dalaälven är Norrland. Det är sen gammalt.

{469}: Vilken otroligt osannolik glädje det här blev då. Skönt att få avsluta med en seger, hoppas nu att laget kan få bränsle från det här och ge slutspelet en rejäl chans. Känns som att det här räddade säsongen lite, i slutänden lämnar vi grundserien med hedern i behåll kan jag tycka.

{10779}: Frölunda verkar vi få möta. Allt är bonus nu som sagt målet uppfyllt i år. De passar oss. Roger nog inte så glad att få möta oss

Frölunda blire de . Skrikpatrik , max friberg osv

pingvin: undrens tid är inte förbi. Fy fan vad skönt att jag fick vila sågen ikväll.
Säsongen känns fan räddad, allt nu är bonus

Ha ha, detta kunde man aldrig tro, att hela Timråboken sitter och hejar på Malmö och går upp i falsett när dom avgör i sudden...helt f-ing unbelievable....
J Ä D R A R I M I N L Å D A.....

Top 6! Vem har regisserat denna supertisdag? Allt gick med oss.

Topp 6!

In Jokinen we trust.

Labban: jävkar vad glad bänken blev när malmö gjorde mål hahhaha

Orr: lite speluppehåll är precis det Timrå behöver.

MALMÖ!!! Bästa möjliga resultat vi får med oss ikväll alltså. Leksand ser ut att missa slutspel, om inte Luleå vänder

Dubbeld: Jaaaa! Linus Öberg är vår hjälte!

Vad är det där för utvisning? Patetiskt.

Zäta75: Vilken horribel utvisning på Vedda.

Och där kommer den sedvanliga målvaktstavlan av vår käre #30

Innebandypubliken börjar surna till

OlliJanne: Expressen har Filip Hållander på 1:a, Jonathan Dahlén som 9:a, Oliver Kapanen 17:e och Anton Wedin på 24:e plats i sin SHL-ranking. Är väl inte mycket att säga om det. Synd bara att laget inte kunnat göra sig själva rättvisa nu i slutet på säsongen. Vi hade kunnat ha betydligt bättre förutsättningar i den kommande serieavslutningen.

När fan är Didde tillbaka? Vi har radat upp 2 jättelånga förlusttrender efter att han skada sig. Han måste in styra upp det här snart.

FrOllik: Om Forsmark drar till AHL/NHL blir man brydd, tror han får det tufft även i AHL. Tror han mår bättre på dom här större isytorna.

Henrik_Tikare: Har Cederlund tagit en avstickare till Västerås?