1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581788 inlägg · 6215 ämnen

Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07

« · 858154 · » Till forumet


Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Det finns absolut inga alternativ till de hängivna. Det är bara att åka upp dit igen och sväva in i skiten. Det gäller att ha ryggrad.

Åk upp på söndag och smutsa ner er.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion:

Ja jävlar, om man ändå kunde dö och där uppifrån få skåda hur Timrå IK sopar hem åtminstone ett jävla guld. Sedan kunde man avlida på riktigt...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
zigge:

Å fan, är Du DEN Zigge?! Från Luleplanket i slutet av 90-talet...? Coolt i så fall. Gissa om jag led med Dig när ni torskade i finalen 1999, fy fan! Minns att Du även supportade Giffarna, inte så jävla kul för oss heller numera...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
DJ Hemp: Se U in heaven, mate!

Jävvlar vad många Timråguld det blir, Strimma som lagkapten...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
pratarn: Jag vet vad som sades:
Wienerbröd: - You think you are a moviestar!
Krizan: -Hoppa och skit!
Vingelkantig: UT! 10min otrevlig!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
scim: Nä det är sant och med krizan i mål måste man alltid ha minst två gubbar runt det egna målet som rensar returer.Det blir lite tunnt frammåt då.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion:

Jo, det är exakt vad jag gör! Den mitt i säsongen sparkade Sören Cratz förde helt sensationellt Bajen till fotbollens SM-guld 2001. Men detta händer tyvärr aldrig i medelmåttornas landskap Medelpad. Här ska vi vara så förbannat nöjda med kvarts- och semifinaler och annan skit. Men vinna, det kan vi aldrig göra. Inte under Din eller min livsperiod (eller vad man nu säger)...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Poffa:

Nej det kan jag inte. Jag sitter ju som speaker i E.ON och jag kan bara säga att det som Vinnerborg strax innan nedsläpp berättade för mig var att just Krizan fick 10min för Unsportsmanlike Conduct så jag vet ej mer än någon annan. Måste väl ha sagt/gjort något i pausen antar jag.

Å andra sidan är det ju rätt "safe" att som målvakt få ett personligt straff när man inte behöver sitta av det själv.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Dalan: förlåt, inte du!!!
Jag såg er flagga på teven, men dom visade inte hela, vad stod det?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
DJ Hemp: Visst ÄR väl Slutspelshockey UNDERBAR??
Just när man börjat söka efter badbrallorna o solstolen, så Vänder det, kanske? Eller inte? Kommer vintern tillbaka i helgen, eller är det Sommarlov på gång?
Vem vet!!
Så lite kritik mot Anal Minus kameramän o ffa Producent: Är det så omöjligt att hitta o VISA repriser? Helt VÄRDELÖS produktion!
Georgious Karagheorghious, var ÄR du?? Eller Lennart Jelbe?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Det är fan i mig meningslöst att se söndagens match. Jag vet redan i skrivande stund att vi kommer att torska i den sjunde och avgörande fighten. Mer än så här kan man inte anstränga sig. Liksom Laken kommer jag att ta en ångestladdad jävla söndagspromenad för att sedan konstatera att "okej, som jag trodde, säsongen är över". Eller så inte. Kanske knyter man näven i fickan och bänkar sig framför en TV-skärm, hemma eller borta. Just nu känns det bara så jävla tomt och hatet dominerar. Pest och pina...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Dalan: gör oss alla en tjänst och krossa pepersmassan på söndag
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
mrchong: Men forwards kan ju vara defensivt skickliga ... och vad jag vet så skryter inte vi med våra forwards, känns istället som vi kanske kritiserad oss själva för mycket...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion: Förlåt, inte du!!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Dalan: Jag pratade om det "Tifo" du och Ambroo bedriver i gästboken!
Vilket ju i princip är ett jävla antiTifo! Hata back-Tifot!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
DJ Hemp: Här är ett konstaterande till alla.Modo var väl lite bättre ikväll det måste man acceptera.Men det är två jämna lag som möts så 7e matchen är helt öppen
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
DJ Hemp: Du som minns allt: leker du aldrig med tanken på den sparkade tränaren och SM-guldet...Kenta och Timrå, Hammarby och..? Färjestad och...

Kan vara en rubrikmakare!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
DJ Hemp: Jävligt bra sagt Hemp !!!!!! Det är tungt att älska Timrå !
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion: Kul att du kallade det där tifo överhuvudtaget. Jag kallade det för banderoll, och ovanför hade vi jumboflaggor. Inget tifo alltså... bara en jävla skitkväll...jävla skit...jävla... Jävla Timrå som inte kunde avgöra på en gång.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
På sätt och vis känns det helt värdelöst att vara just TIK-fan i jämförelse med att hålla på de fem övriga återstående lagen i årets slutspel. Som FBK:are har man vunnit ett gäng SM-guld och känner att man lär vinna även i år, som HV-supporter har man två mirakulösa SM-guld bakom sig och kan ta ett eventuellt respass ur slutspelet, som MoDoit minns man säkert 1979 även om man lider med senare års grymma finalförluster, som LHC:are har man grämt sig åt trista missar de senaste åren men trots allt är man relativt nya i dessa sammanhang och som Brynäsare har man inget att klaga på i guldväg rent historiskt... Men för fan, som Timråit har man inget att skylla på. Vi är exakt det som Hammarby IF var för fotbollen före 2001 - Timrå IK kan inte vinna! Satan vad jag hatar denna vår nitlott...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
scim: är man tillräckligt liten kan man hålla flaggan hur högt som helst, fast den är fortfarande under bältet... 
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion: '
Suck... Då kör vi på Söndag grabbar !
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion:

Så högt kan han inte hålla den där flaggan, det är ju slag under bältet hela tiden.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Foyn: Nej jag älskar inte alla, men hockey är en kollektiv verksamhet, och om det brister i kollektivet vill alltid dom som vet allt hittta en individ att hänga törnekronan på, en back, ja tack! Gammal tradition i vår gästbok. Ikväll verkar det vara Ambroo och Frella som håller traditionens negativa läktarflagga högt, "Ni duger inte", 

sjyst Tifo, grabbar!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
mrchong:

Man vågar väl inte kliva fram när man vet vad man har bakom sig.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
hellge: Det kommer säkert att bli jämt. men Timrå vågar mer frammåt än Modo.. vilket är konstigt eftersom Modoiter ofta skryter med att Modo har bättre forwards än Timrå.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Poffa: Ingen aning. Man blev bara förvånad.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Inget av lagen verkar kunna föra en match. På söndag ska båda lagen slå ur underläge.

Det kommer bli avvaktande spel.

MoDo kommer nog inte spela på knock med huvudet under armen igen. Det kommer bli ett defensivt ställningskrig.

1-1 i full tid.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Kan någon här inne svara på vad Krizan gjorde som han fick 10 min för ABUSE i första pausen? Och jag betackar mig för en massa fjanterier.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
rafalski: Dra åt fanders med dig
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
rafalski: ja som jag sa modo ska bort =) jag heade alla rätt Timrå IK är som bäst när man slår ur underläge och nu är ju MODO STOR favoriter dom har all press på sig därför vinner TIMRÅ
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
rafalski: Faan va trött man blir på sånna som du....
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
mrchong: håller helr och hållet med dig TIK är bäst när mam slår ur underläge
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
powerTIK: Tre rätt av fyra, en ska bort, gissa vilken ;-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
rafalski: du menar fbk , lhc , hv 71 och TIMRÅ IK va
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
orion: Du verkar vara en skön kille som älskar alla !!!!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Tror att Timrå har stora möjligheter att vinna borta på söndag.Det är modo som är favoriter och har pressen på sin hemmaplan och som vi alla vet så är vi som bäst när vi får slå ur underläge.se bara inför dom två matcherna vi sist spelade uppe i swebank.
Hmm... om man får fundera en stund såhär efter en förlust... så blir jag bara mer säker på att Grabbarna grejar det på bortaplan.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Långben: jag är garanterat lika less som du men det är likt förbannat inget inviduellt misstag som leder till modos seger så är det det var bara en jävla tuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Låt nu dom stora pojkarna (Brynäs, LHC,Färjestad och Modo) göra upp om bucklan, eran säsong är ändå bragdbetonad ;-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
att hata backar är dom riktigt coola Timråsupportrarnas kärnverksamhet, och har varit så i tio år...
Allt som händer på isen är alltid en mans fel, eller som ikväll två.
Dumma backar!!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Långben: jag är garanterat lika less som du men det är likt förbannat inget inviduellt misstag som leder till modos seger så är det det var bara en jävla tuuuuuuuuuuuuuuuuuur och inget annat
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Kevin O Shea: Äh, jag måste vara påtänd. Jag sitter på 14, han har 12-13
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
RocknRolf2: det är ju nu laget behöver stödet mest av allt en avgörande match
på bortaplan behöver inte bety´da att det är kört fast jag själv nästan tror det
men ändå är det lååååååååååångt ifrån kört så för helvete samla trupperna så
åker vi upp tii dövik på söndag och lyfter våra gubbar till seger!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
powerTIK:visst var Modos 2 - 3 mål oflyt,men ta å kolla in sekvenserna före med hur allt går till!varför uppstår den här sekvensen innan banan på puck å allt som händer före!då kanske du förstår att det inte såg så jävla stabilt där...faaan vad less man är nu....
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Kevin O Shea: Nä! 15, han har 13-14
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
RocknRolf2: Det handlar om rent jävla hat. Vid vinst, eufori. Vid förlust, något annat.
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
MB: äääääääh ren jävla tillfällighet och inget annat ställ dig själv på isen och lira back nästs match om du är så mycket bättre
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Imponerad av dem som orkar fara dit upp på söndag. Själv ska jag försöka stänga av säsongen nu. För inbilla er inget, det misstaget gjorde jag inför dagens match
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland Del 6 Timrå-Modo 16/3-07
Hassebo: ja ör helvete JAG ska också dit var uppe i övik senast och fy fan va härligt det var jag hade en gnällig jävla modoit jävel brevid mig och fy fan va skönt det var att track honom
Kommentera

« · 858154 · »