Redigerad kommentar
Skönt att Forsbergs TV-metereologimage spräcktes igår när han insåg att laget inte räcker till. Bästa tecknet på uppgivenhet hittills. Och visst fan ser hans toppspelare trötta ut.
Huge: Wennerholm visar perspektiv. Överraskande! Kan fasthållningar och annan spelförstörande skit accepteras av domarna trots att det är förbjudet enligt regelboken är det ju jävligt vettigt att ett snyggt spelmål godkänns. Skillnad om Granström hade sänkt målvakten. Läge att ändra reglerna.
Lunkan: "För första gången sedan typ 1979 kommer jag bara se en match live på plats i Gävle, den matchen går i morgon."
Själv har jag sett 16 hemmamatcher bara i år men hann inte fixa biljetter till finalerna. Men inte fan är jag bitter för det. Nix. Inte. Alls. Nope.
Nä nu tar vi ett Powerbreak.....Matchens slutsignal går och då tarvi lite reklam sedan ska det tramsas i studion ska ni se och inte visas något av glädjen på isen...Så Slutsignal och guld reklam studiotrams reklam studiotram en snabb inervju med en spelare och sedan slut på sändningstid ;)
Vill passa på att önska er lycka til ikväll Jag är vare sig för eller emot nåt av lagen även om Leksand och Brynäs har en historia och lite Hat / Kärlek genom åren. Har personligen aldrig avskytt Brynäs på det viset som jag gör med Mora och FBK. Anledningen till att jag vill att ni skall vinna stavas Ollas. Jag har genom åren hyllat spelare som stannat i min klubb trots anbud från ES klubbar eller Proffsklubbar utomlands. Jesper hade anbud från DIF och andra klubbar flera år innan han valde spel för Brynäs men stannade då kvar i klubben. Ollas är ett exempel på en spelare som är lojal, ger alltid 100 % i allt och visar hjärta. Jag till skillnad från massa andra leksingar bryr mig inte nämnvärt att han valde Brynäs, hade blivit mer förbannad om han valt Mora.
Ge guldet till Ollas.
Vi tar tillbaks honom när vi kommer till Es. Dvs om 2 säsonger. ^^
Undrar hur många "sjukanmälningar" arbetsgivarna får in på måndag morgon OM Brynäs avgör ikväll :)
tjugo8: Tvagning här och lära sig knyta slipsen. Guldet skall hem!
Som jag skrev på twitter:
Hoppas och tror på ett slutkört SAIK idag, fler matcher spelade och mycket tid på de spelare som måste kliva fram. Hoppas hoppas så det blir några mål för BIF tidigt,orkar inte med sån enorm spänning igen ;)
Peja: Lugna ner er nu snälla vi är inte mästare än!
Tony om vi tar SM GULD ikväll så ska jag ta en seger WHISKY trots att whisky är det värsta jag vet;-)))
Bissett_19: Det är ju sant blir det inte ikväll så blir det i veckan. Du kommer väl ;-)
Från GD, ang. om det blir vinst: "Dessutom kommer pubarna i Läkerol Arena att hålla öppet till klockan två natten till tisdag."
Snacka om fest! Öppet drygt ett dygn.
Jag hoppas allt det här tugget om vad som planeras vid seger undgår spelarna.
Jag är mållös, fattar ingenting.. Jag kan inte greppa att Brynäs kan ta SM-guld ikväll.
Allt känns helt sjukt! Det är så jävla mycket engagemang i stan nu också, Brynäs överallt. Var på fest igår och ALLA diskuterade Brynäs och ALLA ville vara delaktiga. Folk som inte ens är intresserade av hockey i vanliga fall.
Det bubblar och pyr i stan, detta är stort.
Måtte Brynäs ro hem detta ikväll nu!
Redigerad kommentar
Finns biljetter om man vill pröjsa, jävla idioter skulle man bott nära skulle jag åka och ge dom en jävla smäll och alla är till högstbjudande!
Idag 17:25Finalbiljetter Brynäs-skellefteå 15/ 4
2 000:-
Dalarna
70 Rodrigues:Sen har vi Honken kvar så vi sitter inte i sjön. Att Svedberg har en hysterisk form just nu är positivt. Men det är många är som haft synpunkter på hans insatser under säsongen. Så det är inget jag tänker lägga någon energi på nu...
Silly season tar vi EFTER säsongen. DVS imorgon ;)
Redigerad kommentar