Historik
Föregående · 47 · Nästa
Timrå IK > Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Det är ett tag sedan jag hörde Ahdrian uttala sig om europaligan, märkligt
Timrå IK > Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Ambroo:
"Det mest troliga är att vi inte ens kommer att få se honom i en."
Är det något du redan vet?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
lu93rowa:
Har du någon statiskt som du lutar dig emot?
Har du någon statiskt som du lutar dig emot?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon:
Det konstiga är att nubben verkar ha orakelstatus söder om ljungan :)
Det konstiga är att nubben verkar ha orakelstatus söder om ljungan :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon:
Men stackars lillgubben ,.......
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/frolunda/article7956908.ab
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
PEAP:
Real Nubben ligger på en hedrande 12:e plats. Herrlich
Real Nubben ligger på en hedrande 12:e plats. Herrlich
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Misstänker att sonnenberg är på g till saik nu när tenkrat är på väg mot finland.
Misstänker att sonnenberg är på g till saik nu när tenkrat är på väg mot finland.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
I princip förstår jag att linkan säger att man skall avvakta och se framtiden an, för hur skulle det se ut i media på löpen om man sa som det var.?
- Timrå ik , chock slut på pengar!!!!
Man vill nog hellst av allt inte ha svarta rubriker i pressen. I stället kan jag tänka mig att man försöker lösa det bakom draperierna. Och det tycker jag är aningen smartare.
I princip förstår jag att linkan säger att man skall avvakta och se framtiden an, för hur skulle det se ut i media på löpen om man sa som det var.?
- Timrå ik , chock slut på pengar!!!!
Man vill nog hellst av allt inte ha svarta rubriker i pressen. I stället kan jag tänka mig att man försöker lösa det bakom draperierna. Och det tycker jag är aningen smartare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: Personligen tycker jag det är osmakligt när klubbar går runt med tiggarhoven mitt under säsong.
Tyvärr måste jag återkomma till att e-on arena med dess nuvarande placering kanske inte är den kassako som vissa av oss här inne inbillar sig. Tyvärr
Tyvärr måste jag återkomma till att e-on arena med dess nuvarande placering kanske inte är den kassako som vissa av oss här inne inbillar sig. Tyvärr
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: På årsmötet för nån månad sedan sa tj att vi inte får gå back ytteliggare ett åt då vi bara har 1 mille i eget kapital. Så jag förstår att man inte kan chansa med att dra på sig nå mer kostnader.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mappe:
Undrar vad tj anser att linkan skall tycka?
Vi får vänta och se, eller nått liknande.
Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning.
Undrar vad tj anser att linkan skall tycka?
Vi får vänta och se, eller nått liknande.
Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
- Vi kommer inte att sparka Kenta
Sportchefen Kent Norberg försvarar nye tränaren Kenta Johansson
Borde det inte vara tvärt om?
Nej vi ska inte sparka nubben trots att han byggt ett skitlag!
Sportchefen Kent Norberg försvarar nye tränaren Kenta Johansson
Borde det inte vara tvärt om?
Nej vi ska inte sparka nubben trots att han byggt ett skitlag!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle:
Typ, inte i år i all fall , styfen tror jag har gjort sitt tyvärr
Typ, inte i år i all fall , styfen tror jag har gjort sitt tyvärr
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
pefr: Hörde att Robin vill vara kvar i Timrå och att Perra vill ha kvar han. Vidare är han billig i drift. Undrar vad det sitter i??????0
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Kanalbyte, höres! Roy Andersson är bättre än denna hästskit!!
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Blir det inte bättre innan åtta blir det här är ditt liv. Kan man hoppas på Kjell lönnå?
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Manderville: Fantastiska backar. Har dom ätit bjudsylta med snällsås?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Såg att Sofiero sponsrar svensk hockey, man vill ju bidra om man kan, skål!!
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Ambroo:
Sätter en slant på att Ahdrian skickar Nubben efter säsongen.
Sätter en slant på att Ahdrian skickar Nubben efter säsongen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin:
Vad tyst det blev om Europaligan, kan det bero på klubbarnas sportsliga framgång,?
Angående nubben, misstänker att Frölundas ledning har genomskådat nubbens mo i och med att han bara värvar, 1 gamla avdankade fd stjärnor, eller 2 guldkorn som han snor från Timrå.
Så det skulle förvåna mig om han får chansen att bygga nästa års Frölunda.
Vad tyst det blev om Europaligan, kan det bero på klubbarnas sportsliga framgång,?
Angående nubben, misstänker att Frölundas ledning har genomskådat nubbens mo i och med att han bara värvar, 1 gamla avdankade fd stjärnor, eller 2 guldkorn som han snor från Timrå.
Så det skulle förvåna mig om han får chansen att bygga nästa års Frölunda.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Jo jag vet, kommer du ner kan vi kanske käka lite innan!
Jo jag vet, kommer du ner kan vi kanske käka lite innan!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Är det nån restaurang med timråsupporters man kan besöka innan matchen i närheten av hovet?
Är det nån restaurang med timråsupporters man kan besöka innan matchen i närheten av hovet?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Frölunda HV71 och djurgården är inte att känna igen i år. Kan det ha att göra med att dom spelade en jobbig turnering innan säsongen och körde slut på sig redan innan serien drog igång?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Skriv ett sir Alex kontrakt med Perra och hans vapendragare.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Tj satt på årsmötet och underströk vikten av en bra start, kan man vara annat än nöjd? :)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Raggaren Putte:
Corso?? Han kan åka hem till kanada och leka king vid gränspolisen, pajasen där!!
Corso?? Han kan åka hem till kanada och leka king vid gränspolisen, pajasen där!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Pitimäki, har han preppat tröjan med Karlssons klister ??
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
John K:
Kolan har gett sig fan på att få ett omvänt målpass även i kväll!!
Kolan har gett sig fan på att få ett omvänt målpass även i kväll!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle:
Har hört av några att Corso slarvat med rehabträningen. Rykten kan bloggrin avfärda det som men jag litar på mina kvittrande fåglar.
Och är det så blir man ju bara förbannad när han kostar "min" förening ca: 300.000 i månaden plus sociala.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
T T:
Och jag såg precis Karlssons pass till Svartvadet. Saknar ord..........
Och jag såg precis Karlssons pass till Svartvadet. Saknar ord..........
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-09-30
Berka:
Skönt att det alltid finns nån att skylla på;)
Skönt att det alltid finns nån att skylla på;)
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
John K:
Med plattnackar som kolan, hynning och skogs så är allt annat än kvalserien en bonus!
Med plattnackar som kolan, hynning och skogs så är allt annat än kvalserien en bonus!
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
Åkerblom i 6e:
Karlsson är så djävla kass att han borde få en sån spark i
Röven att han flyget ända ut i Östersjön
Karlsson är så djävla kass att han borde få en sån spark i
Röven att han flyget ända ut i Östersjön
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Är det inte dags för Christer Englund att skicka sina domare på ledarskapsutbildning?
Grundström . kooom tilbaaaaaka
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Lagkapten:
Kolan och hynning håller inte måttet.
Mynning är ju bara ointresserad och kålan kan helt fucking omöjligt vara ens grundtränad!
Kolan och hynning håller inte måttet.
Mynning är ju bara ointresserad och kålan kan helt fucking omöjligt vara ens grundtränad!
Föregående · 47 · Nästa