1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581752 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02

« · 2250538 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Knylan: Ja jävlar i min låda, dig kan man sannerligen lita på. Det var ett svar som hette duga, tack för det! Jag må inte skriva under på allt men köper en del. Och din konsekvent snygga ton och ditt motarbetande av reptilinlägg utan att för den skull kapa vid fotknölarna hedrar dig 😅👏
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Knylan: Bra inlägg, men även du måste väl medge att ett tränarbyte är den billigaste och enklaste quickfixen?
Freddan har bevisat noll på denna nivå, och ingenting ser ut att förändra detta faktum.
All respekt för vad som finns på marknaden, men som en modoit skrev, vad gör Peter Andersson?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad: Tackar som frågar!

Till att börja med: det är ett jävligt märkligt uttalande från Nubben. Det han säger stämmer inte, vilket såväl han och artikelförfattaren bör känna till. Rotation har skett inom flera lag av en eller annan anledning. Istället för att frågan "hur menar du nu?" ställs i intervjun, så förblir den frågan obesvarad och upp till oss att tolka. Sen vet vi inte om frågan ändå ställdes eller om svaret var ett brottstycke av ett längre resonemang, men det ser ju rakt av märkligt ut. Inte minst för oss utomstående som är hyperkänsliga just nu för all negativ energi.

Att jag sitter lugnt i båten är en grov missuppfattning. Jag skriver inte under på det stundtals debila tonläge som råder här och i andra kanaler bara, inte helt och hållet. Det finns det fler som inte gör, men jag älskar uppenbarligen att jävlas. Hur var och en resonerar kan inte jag svara på, däremot utesluter ingenting att även jag kan närma mig vad jag stundtals uppfattar som ett apstadie just nu. För mig personligen är det helt enkelt så att det är betydligt intressantare att försöka lyfta blicken en aning och baka in andra värden i det hela. Provocerande? Uppenbarligen. Fullständigt fruktlöst är det också, inte minst när förlusterna fortsätter att rada upp sig. För: som vi alla vet – en förlust är en dålig match. En vinst är en bra match. Av/på. Svart/vitt. Nyanserna framträder bara när vi själva inte är så hårt drabbade själva.

Och samtidigt tröskar man på inom laget och klubben. Brister inte det ena, så brister det andra. Det ena går mot det bättre, samtidigt som det andra helt plötsligt dippar ner mot noll. Fruktansvärt frustrerande, och fanns det ett handfast och direktverkande motmedel skulle inte framförallt nykomlingar hamna i den här sortens i stort sett förlamande beteende. Det kan hända andra lag också, inte minst HV ifjol, men extra vanligt är det för nykomlingar. Det är förtvivlat svårt att runda ett sådant faktum.

"UNDANFLYKT!!!11" Jao, det beror på hur man ser det hela. Den enda quick fix som behövs i det här läget är samtidigt det som är som absolut svårast att lyckas med: ett trendbrott. Inte bara en vinst, utan att man lyckas hitta en jämnhet i den diametralt andra riktningen än den just nu pågående poängtrenden. Därom är vi samtliga fullständigt överens. Hur det ska gå till utan att genomföra förändringar och justeringar övergår mitt förstånd, så check även på den. Vacker tass.

Men det är där det blir så satans jobbigt. Vilka förändringar? Vissa är 110% säkra på sin sak. Matchresultaten talar sitt tydliga språk. Huvuden ska helst rulla, tränare ska pingas in på Twitter. Vi vill inte höra något om "framsteg" eller "bra insatser" vi vill höra mer om VÄGEN FRAMÅT! Vi vill höra hur man ska ta sig ur detta. Eller det vill vi inte alls det, för vad vi i pöbeln menar är Den Enda Lösningen verkar diffa med hur de ansvariga ser på situationen. Det är åtminstone vad som kommuniceras utåt. Vi vill höra att Nubben är lika missnöjd med situationen som vi är, eller att Torines och Backlund är missnöjd med hela den sportsliga organisationen med Nubben i spetsen. Säg något! Eller vinn matcher åtminstone. Eller ha lite kortare ledtider i allt, låt magen ta besluten. Kosta vad det kosta vill.

Och det är där allt bara fastnar, igen. Åtminstone för mig. Efter förstaperren igår vad jag fullständigt solklar i min uppfattning: Albin Carlsons negativa förvandling från en säsong till en annan är häpnadsväckande. Det såg inte ut som att han hade den minsta susning var han befann sig på isen, fullständigt yrvaken och vilse. Bra, han fick sin istid där och inget har blivit bättre. Då kan vi fimpa honom, tänkte jag. Sen kliver han helt plötsligt ut i tredje och uppträder som att absolut ingenting har hänt sedan ifjol, när vi gav det hela ett ordentligt försök genom att mer efterlikna fjolårets presspel och verkligen tryckte ner Frölunda. Jaha, då blev man ju helt plötsligt nyfiken på vad det kan tänkas bli av honom lite längre fram. Sådär rullar det på. Men poängen, de uteblir.

Kontentan är att vi dras med riktigt långdragna barnsjukdomar. Ofta i någon form av klustersmitta, en lagdel åt gången nästintill. Så kan vi inte ha det, det syns i tabellen. Smarta beslut krävs, och en jävla massa medstuds. Det förstnämnda kommer hjälpa det andra på vägen, men dessvärre har det sistnämnda befunnit sig så länge inom "unlucky"-fältet i vår trendkurva att även tyngdlagen snart kommer hjälpa oss på traven, åtminstone effektivitetsmässigt. OM vi orkar hålla i. Gör vi det? Och räcker det? Eller kommer jag istället behöva dra detta om målvakterna ännu en gång? Faller backarna tillbaka i gamla synder? You never know, i denna bottenlagsbusiness. Heaven and hell. 98% hell.

Byta tränare? Jag tror vi kan göra något roligare för pengarna, vilket knappast chockerar. Det ser dessutom ganska löjligt ut att sparka tränare som nykomling, vilket vi lär få höra utifrån. Däremot: addera tränare/ledare? Mycket gärna. Sen får gärna Freddan smyga ut bakvägen om han vill det när vi kravlat oss upp på banan igen, det handlar inte alls om honom. Det handlar om att det finns delar i vårt spel som definitivt trendar mot det bättre och att ALLT krut måste läggas på att förbättra spelartruppen på ett eller annat sätt för att överhuvudtaget kunna dra nytta av en sådan utveckling.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Villervalla: Jonte hälsar!!!! Ge inte upp!!!!!🙌🙌😇
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Otto1: Det är det jag menar med målträning, man måste lära sig göra mål därför vi även behöver en notorisk målskytt som kan kliva fram och skapa självförtroende till de andra, det mesta nu verkar sitta i skallen, därför blir det dåliga lägen och skott mitt på målvakten eller i täcket.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Otto1: Måste ändå lyfta upp Hartmann,en av få som lyckas utmana 1 mot 1 och har fart och trycker in på kassen! Annars är det tunnt bakom som du säger, återigen där Nubbens bygge falerar och där han måste ta tag i att skeppa spelare som inte håller måttetför att frigöra plats för nyförvärv.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
In Nubben we trust or NOT!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad: Fullt förtroende efter fiasko start?
Va f....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Villervalla: Vi vinner skotten med 34-16, absolut. Men hur många farliga chanser har vi i skottsektorn egentligen? Jag kan inte komma på så många iallafall(Olivers friläge typ).. Det är många chanspuckar som slängs in från hörnen då vi alltid hamnar på utsidan och när backarna skjuter så är det allt som ofta fri sikt för motståndarmålvakten. Ska man göra mål i dagens hockey så måste man in där det gör ont, det tycker inte jag att vi gör och det kan man ju tycka att en tränare ska se och kunna rätta till? Men blir det någon bättring, näe.. Så fort vi kommer in i anfallszonen så ser man klart och tydligt hur begränsade spelare vi ha offensivt(förutom Hanzl. Lodin och i vissa fall Rattie), det är noll kreativitet..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Laken: För att balansera saker något. Nubben var nog inte så bra som när han tidigare tokhyllades och är nog inte så dålig nu! Förmodligen jobbar han hårt med att strukturera om laget men gäller att hitta rätt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Om man vinner skotten med 34 - 16 så borde man vinna matchen med 4 - 2 eller något sådant, om man gör målen man ska borde även spelet se bättre ut, målträning och någon målgörare in så borde det fixa sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Smokey: Tack Smokey! Fantastikt bra skrivet(rutet) av dig .Funderar ihjäl mig på vad exempelvis ordföranden har för sig. Beslutsångest? Hitt på nåt? Dä går int! Velklubbens IK har den skit den förtjänar Har bott 10 år i B-forsen på 80-90 talet, men nu skäms jag för det. Sö long gamla TIK. Det var bäst på Kentas tid, när han visste hur man coachar ett lag! Sug på den tränarn' (mannen som gav vaa en underlig betydelse ) som har förstört hockeyn i Timrå! RIDÅ!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad:

"Vi ska fortsätta tro på det vi håller på med. Det är det enda vi kan göra."

Ja men dåså, räkna med 1500 pers på läktarn framöver med då.

Eller så inser man att det brustit i lagbygget, gör allt i sin makt för att bryta trenden.visst Oakarshamn blev på sitt sätt lite "räddade" av Covid. Men man agerade och tog beslut som tagit dom till där dom är idag. I Oskars första SHL säsong så skeppades Spelare som Tobias Lindberg somhöll inte måttet, Tränare har kickats, sportchef har kickats(nu är det iofs inte kanske bästa läget för Nubben att dra mitt i brinnande säsong).
Det Oskars däremot gjort är väl att gått hårt på spelare som har haft kontrakt i HA men med SHL klausuler..

Nubben måste kunna ta tuffa beslut nu framöver och skicka apelare som inte håller måttet. Alla andra SHL klubbar bänkar spelare som inte duger. Det är ingen mysliga det här utan en nivå upp från allt i HA.
Klarar inte spelare att bänkas och vill dra så är det väl positivt. Inte så att det blir mysigare att dra till ligor som NLA,KHL och NHL om man inte klarar av att ha höga krav på sig att leverera..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Det är alltså så här det känns att stänga dörren i sitt hjärta för laget man "alltid" följt. Mitt förtroende för den här föreningen har aldrig varit lägre. Inte på 80/90-talet, inte under Linkan och absolut inte under förra sejouren
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Icingpucken: Han och övriga ledare pratar som om vi vore helt dumma i huvudet. Som om det inte är fler än de som följer Svensk hockey. De lever i en parallell värld och verkar tro att det går att komma dragandes med vilka floskler som helst och fake news för att stilla massan
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad: Problemet är väl att en sportchef, eller chef för den delen, offentligt skulle erkänna att man tappat förtroendet för någon innan man tagit beslutet om att entlediga personen i fråga. Men man vet ju att det i detta fall förmodligen är 100 så som han säger. Kanske att hans förtroende droppat några procent för Liljegren som inte får spela, men ja.

SEDAN, så är det ju skrattretande som han pratar ibland. "Seriens bästa bredd, bästa åttondeback" osv. "Finns inga spelare", "inga andra har värvat" osv osv osv osv
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad:

Nubben borde inte sitta på spelarbussen nu utan istället vara på väg till Finland eller Nordamerika för att scouta/värva spelare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad: Nubben ger återigen handlingsförlamningen ett ansikte!

Alla andra klubbar verkar hitta spelare…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
The great one: "Fullt förtroende för samtliga spelare och tränare" 🤮
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
2 backar
2 forwards
minst...
in.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Laken:

Nubben nu på P4.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
FH - avdammad: Mycket bra! 👏🏻
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Gorkyman: Blandisi är en spelare jag mer än gärna skulle vilja se i Timrå. Har gort det bra i NHL när han fått chansen och varit snudd på dominant i AHL. Men det finns ju inga spelare på marknan...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
JanneH: Gallo vore helt rätt i det här läget. Tillsammans med Diddes återkomst borde det kunna ge ett rejält tillskott av energi och attityd!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Gorkyman: Här har vi en väldigt intressant spelare. Verkar som han inte riktigt får chansen "Over There" pga storleken, så kanske kunde tänka sig att åka över hit istället. Spelsinne och poängmakare, precis vad vi behöver.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Bragd-Birger: Väl skrivet. Jag håller med om allt. Nubben har gjort ett fantastiskt arbete genom åren, men numera använder han ofta formuleringar som handlar om att han varit med så länge så att han vet hur man ska hantera alla situationer som uppkommer. Det verkar tyvärr som att Nubben blivit förblindad av sin självbild och med den position han har i klubben så verkar ingen kunna/våga ifrågasätta. Det är alltid lätt för mig och andra att kritisera när vi nu efter elva raka har facit. Men när man lägger en plan för säsongen så måste man jobba med alternativa scenarion. Man måste ha en plan b och man måste vara proaktiv ( inte samma sak som panikhandling). Att inte göra någonting är en negativ signal till publik, spelare och ledare och som riskerar att skapa en total uppgivenhet. Alla inblandade har ett ansvar för den uppkomna situationen. Men den ende som kan skapa en förändring är Nubben.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Gorkyman: Är väl oxå utan kontrakt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Bragd-Birger: Enligt "what have you done for me lately" principen så börjar jag faktiskt glänta lite på dörren till tanken på att byta sportchef. Dagens artikel i ST verkar ju mest vara till för att han ska få spy galla över att vi supportrar är frustrerade över att inget händer.
Ja det samt att han ska få svamla ur sig "och hela den biten" ett par gånger.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Aningens oroväckande att Nubben inte verkar ha koll på vilka värvningar eller aktioner övriga SHL-lag företagit sig. Tillsammans med "vi ska till play-in", "Jag har lärt mig läxan från förra gången", "Inget lag har en bättre 11:e (var det väl?) fw än oss", "defensiven blir vår styrka i år", "Jag ville ha Liljegren oavsett om vi skulle spela HA eller SHL", "Hellre avgår jag själv än att sparka tränarna", "Jag är överraskad av tempot i SHL"....m m blir det tyvärr lite pajasvarning över den gode Nubben. Tragiskt.

Men det kanske är så att hans tid är lite förbi. När byggde han en stabil SHL-trupp senast. 2008?
Den väldigt täta symbiosen med tränarna (tvivlar på att någon annan SHL-sportchef har lika mycket inflytande på det som händer på isen som Nubben) känns också otidsenlig. Vanligt i division 1, förekommer nog i HA. Men i SHL? Only in Timrå.

Det är nog dags att vända blad och gå vidare. Men hur fan ska den processen gå till? Timrå ÄR Nubben, på gott och ont. Mysigt när vi kan bygga lag runt Jonte i HA, mindre mysigt när alla ägg lagts i samma korg i SHL och det krävs (obekväma), rejäla justeringar.
Ska Freddanz bort lär dom behöva lämna självmant. Vilket dom givetvis gör snart om det här fortsätter. Dom är ju inte dummare än att dom fattar när det krävs en injektion för att få in lite glöd i omklädningsrummet.

Frågan är vem/vilka som kommer in, dock. Tror knappast att Nubben skulle trivas med en självständig, lite tjurskallig tränare. Risk för kaoz då, vilket så klart på ett sätt skulle liva upp. Det är uppenbart att hela jävla föreningen skulle behövas ruskas om ordentligt.

Likväl är det inte kört än. Har Nubben kvar något uns av sin gamla mojo och fingerspitsgefûhl är det nu han bör visa det. Agera (eller inte agera), och få laget att börja lyfta och visa att man trots allt är ett lag som kan konkurrera med bottenkonkurrenterna i SHL.
Det här är - eller borde i a f vara - ett Nubben-defining-moment. Fortsätter det på den inslagna vägen, med "tålamod" och noll-koll-uttalanden och en prestation som för tankarna till Vilda Väsby måste Timrå bygga om från grunden. Inte ner och Nubben-mysa i HA igen. Total renovering av sporten. Sen går vi jävlarimej inte för någon uppflyttning förrns det finns en realistisk plan för hur man ska hålla sig kvar.

Djurgården, LHC och Frölunda. Tre lag som hasat läder i NHC och - för kvällen - framstått som totalt värdelösa. Facit: 0 poäng. Ett riktigt deppigt kvitto på lagets uselhet.

In med ödmjukhet och lite jävlaranamma nu. Utgå från nuläget och AGERA. Vi kan inte tävla som det är nu. Kval framstår som en högst realistisk sannolikhet, och den som tror att vi kan förlora oss fram tills dess och sedan "få ihop det" är dum i huvudet.
10 omgångar till, sen är Hanzl antingen borta eller ännu mer oengagerad. Lööke är så livrädd att han får tvingas ut på isen med en tazer. Lundin spelar back. Didde "börjar se ljuset i tunneln" och hoppas att han är tillbaka efter jul. Erixon längtar efter försäsong. LaLeggia och Zajac skolas om till defensiva backar. Svensson lånas ut till Modo. Christian Söderström blir 3-e-tränare med "fokus på defensiven". Olofsson, Liljegren och Liljewall är ny 1a-kedja.
Osv.

Gör något förfuckinghelvete. Hur fan ska vi kunna tro på det här om vi bara accepterar att vara 2000-talets största megafiasko?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Otto1: Spencer Abbott står väl utan kontrakt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Laken: Som SC så borde man ha eliteprospects som startsida på datan!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
kulltorp: Mm sant...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
mikenomad: Problemet är väl ekonomiska också. Nubbens 5-årskontrakt skojar man inte bort.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
nubben..
trav o spelbutik..kan du syssla med
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Jisses, Nubben har inte ens koll på övergångarna i SHL?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Tallnäs: Gett upp och gett upp.....men det är Luleå borta vi möter på torsdag. Om man som journalist har annat för sig den kvällen kan man lika gärna sätta rubriken och stoffet till brödtexten redan nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
föreningen o nubben
gå ut o SäG....
VI ÄR ETT.. hockeyallsvensk LAG
på alla sett...spelare o ekonomi m.m.m.m
💩amatörer
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Knylan, Hassan mfl....titta gärna in och förklara varför Nubben svarar som han gör och motivera hans fortsatta existens i föreningen. Dela med er av ert lugn, ni sitter ju så lugnt i båten och tycker att ingenting ändå kan göras. Att det enda som kan ske är att laget helt plötsligt ska börja spela bra. Utveckla det resonemanget, varför Timrå inte har några anledningar eller möjligheter att göra förändringar modell större i truppen. Om ni vill alltså det är bara ett önskemål från min sida
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Lepistö till Luleå, Holland & Warg till Djurgården, Timashov till Brynäs, Lantosi till LHC. Hur kan en journalist inte kontra med med den raden? Jösses.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
The great one: Han är trött och slut, har noll koll längre. Han är roten till vårt misslyckande. Sparka Nubben och byt tränare. Där bör fokus ligga i första hand. Att börja med att byta ut enskilda spelare kommer inte leda någonstans, det får bli nästa steg. Av nån t.f, om det så ska ske av Torines himself
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Icingpucken: ST verkar precis som många av oss också gett upp säsongen. Tydligen kommer vi förlora även torsdagens match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Förövrigt, när såg man nubben senast vara ute på en scoutingresa? Någon som minns? Ständigt mantra från nubben att det inte finns spelare och marknaden för liten. Problemet är bara att han sagt så i flera år nu. Kanske dags att jobba lite annorlunda då nubben. Kanske dags att börja Scouta lite spelare istället för travhästar…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
The great one: Fruktansvärt inkompetent svar av Nubben, han har tappat greppet helt. Pinsamt räcker inte till, det är snarare sorgligt. Och en tydlig bild av hur illa det är. Nubben måste lämna omgående nu, han k a n inte vara kvar! Jag är övertygad om att han i dagsläget gör mer skada än nytta!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
The great one: Dahlen måla inatt iallafall
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Icingpucken:

Det där är ett galet uttalande från nubben. Mörkar han så är det knappt ok. Men vad värre är, är det sant så har han ju tyvärr tappat det fullständigt och ett bevis att han verkar lägga mer energi på travet än TIK. Det har skett 11 (!) transfers sedan i oktober i SHL. Men nubben känner bara till Pääjärvi transfern….

För att nämna några av dessa:
Warg till DIF, Lepistö till Luleå, Timashov till Brynäs,
Händermark till Malmö, Furch till FBK osv.

Vakna nubben!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
kulltorp: Vi kan inte jämföra oss med Oskarshamn. En tätort med minst 100.000 innevånare belägen mitt i ett glödhett handels och industriområde nära till allt.

Dessutom har man en arena i världsklass med loger och publikkapacitet på 6000 pers... Där Timrå har Sundsvall, där har Oskarshamn metropolen Påskallavik!

Och där Timrå har Birsta, där har Oskarshamn en ICA Nära!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
pingvin: Nja, lex Oskarshamn säger att ekonomin inte är allt...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Den skriften saxade jag från twitter.

Belyser läget i Timrå IK från fler perspektiv än bara själva spelet...

Vad fan är det som händer?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Icingpucken: jättebra att D. Strömberg är sugen. De rapporterna har jag inte sett.
Låst ämne

« · 2250538 · »