Brynäs IF

713200 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

1278961 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huge: Ok, vi säger så! =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
MarcusElving: Isf har du fått ett totalt fel intryck av det jag skriver och det är isf ditt eget problem.
Det finns förklaringar till allting och att försöka peka på dessa har öht inget med bortförklaringar att göra.
Lär dig ordens innebörd istf att sitta som nån djävla amatörpsykolog som försöker ställa en diagnos på nåt du inte har en aning om.

Men jag har numera vant mig vid ditt agerande fråna annat håll än ditt så det bekommer mig inte särskilt mycket längre.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

Huge: Jag får alltid intrycket av att du letar med pincett efter alla små bortförklaringar du kan hitta och sedan på något sätt försvarar Brynäs spel trots att det har varit totalt odugligt och värdelöst.

Men jag har numera vant mig så det bekommer mig inte särskilt mycket längre.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

MarcusElving: "Du blir näste man att stånga pannan blodig i en diskussion med Huge. Han är (No offense, Huge) ursäkternas mästare."

Ja, frågan blir isf densamma till dig: vad mitt  försök till förklaring pål varför man ex förlorat en match med att jag skulle ursäkta uppträdandet?
Bara för att jag inte orkar stämma in i klagokören härinne efter varje förlust och spelarna ändå att man kanske gjort en usel insats, så betyder väl inte det att jag skulle ursäkta insatsen på nåt sätt?

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

Svartgulröd: "Men hela ditt inlägg är ju ett försvarstal där du radar upp förmildrande omständigheter som på något sätt skulle fungera som ett slags plåster mot alla besvikna fans."

Varifrån har du fått det där dösnacket om att mitt "försvarstal" skulle vara nån sorts förmildrande omständighet ämnat att släta över insatsen?
Både spelare och vi härinne är nog fullt medvetna om att man gjorde en blek insats mot Modo.
Och det har dom dessutom fått höra så det räcker så jag tyckte inte det var nån större idé att hänga på kritikerkören härinne.

"Sedan pratar man om att man är revanchsugna igen efter att ha blåst Gävlepubliken på en hockeyfest, dagen som så många gått och sett fram emot. Hur många kommer tillbaka till nästa hemmamatch, glöm inte att det är Gävle vi pratar om"

Ja, eftersom man gjorde en slät figur mot Modo så är det väl rätt så logiskt att man nu visar revanschlusta inför dagens match, eller...?

"Det har ingenting med att racka ner eller vara illvillig att göra utan det har helt enkelt med effekten av en sån här dålig insats att göra. Den går inte att förklara bort."

Ingen har heller som sagt försökt förklara bort den dåliga insatsen.
Många har däremot försökt förklara vad den berodde på.
Ser du inte skillnaden så är det ditt eget problem, inte mitt.

Om Gävlepubliken sen inte har tålamod nog att avvakta med att stanna hemma tills vi ser vartåt det ev lutar så måste jag säga att det är beklämmande.
Jag tror faktiskt att du drar lite väl stora växlar på premiärmatchen.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
tompap71: Givetvis så är det samma sak och andra hållet. Gnäll har aldrig och kommer aldrig att göra saker och ting bättre. Men man får samtidigt ha lite förståelse för väldigt negativa inlägg när laget spelat dåligt och besvikelsen får det att rinna över. Jag tror inte att det är värt tiden att sitta och försöka omvända såna som klagar vid motgång. Jag själv var långt ifrån nöjd med torsdagens insats och jag har gett min syn på saker som jag inte tyckte var bra.

Om det sedan skadar när man ger kritik så känns det som att något är väldigt fel. N.C borde ha förmågan att få laget att ta sig samman men jag såg inga tecken på att han gjorde det. Den enda förändring han gjorde var att peta Wännström och stoppa in Kahnberg tillsammans med Järnkrok och Rödin.

Min fråga är: OM man vill göra förändringar i laget för att få något att hända. Varför göra förändringar i den lina som visat bäst hockey under matchen? Borde man inte istället försökt att röra om lite i de andra formationerna? Exempelvis gjort en rokad mellan Dackell och Kahnberg. Jag tycker att det är konstigt att man valt att sära på Nordqvist och Kahnberg som gjorde en väldigt fin avslutning på förra säsongen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huss: Ja, det var väl bara en riktig tackling, den Wännström delade ut på norrmannen. Det var en rejäl propp. Sån gillar vi.

Det som jag reagerade mest på i senaste matchen var hur man hela tiden trasslade till det för sig i egen zon. Allt som oftast så krånglade man till det, gjorde det svårt för sig genom en massa passningar bakom ryggen och liknande. Man kan ju tycka att man borde göra det lätt för sig när spelet går i stå och att premiärnerverna gör sig allt för påminda.

Nåja, den matchen har jag lagt bakom mig nu och ser framåt istället. Jag hoppas att laget kan komma upp i nivå på flera plan. Intensitet, fart och en jäkla killerinstinct i avsluten.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd: Ja, förstafemman var bedrövlig. När man sedan ser repriserna så var det Frölundaklass på försvarsspelet vid 2an. 3 killar tittar på och en Modoit kan då lätt fånga upp returen och sätta dit den.
Hoppas på betydligt vassare spel ikväll, framförallt att de går på mål.
Det verkar som om flera spelare (faktiskt många av juniorerna) trodde det gick att slå Modo enbart med skridskoåkning och passningar. Närkampsspelet var som bortblåst.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd:

Hjälper något som sägs härinne Brynäs? Jag vet inte.
Huges ursäkter fyller inte arenan, knappast heller kapningarna jämns med fotknölarna som syns här med jämna mellanrum, även redan innan pucken är släppt. Personligen lutar jag åt att sistnämnda skadar mer än vad Huges ursäkter gör.

Med det sagt håller jag med dig om torsdagens insats, den var inte rolig att se och kan inte ursäktas, det var för dåligt helt enkelt. Jag väljer dock att inte dra några slutsatser ännu, en plattmatch i premiären är skit men det händer. Det viktiga nu är hur man går vidare.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
MarcusElving: Men Huges ursäkter hjälper ju inte Brynäs alls. Huges ursäkter fyller inte Läkerol Arena. Så om han försöker "lugna" folk genom ursäkter som mer känns som utnötta klichéer så tror jag att han slösar med sin tid.

Jag älskar Brynäs och har gjort det i hela mitt liv. Det är därför det värker extra i mitt hjärta när man ser så håglösa insatser från Brynäs.

Det är verkligen illavarslande när det är vår förstalina som gör misstagen i egen zon, den lina som skall vara ryggraden i laget. Dackell, Nordqvist och Somervuori är samtliga välbetalda spelare med massor av rutin dessa spelare FÅR inte agera som de gjorde i torsdags. Hade det varit nån av de unga spelarna som gjorde misstag så hade jag köpt det men nu var det den rutinerade stommen.

Dackell -2
Norqvist -2
Somervuori -2
Andersén -2
Jonsson -1
Clarke -1

Ingen rolig läsning således.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

Svartgulröd: Du blir näste man att stånga pannan blodig i en diskussion med Huge. Han är (No offense, Huge) ursäkternas mästare. Jag ska erkänna att han har en del bra poänger ibland men det blir alltid så bortförklarande.

För övrigt hoppas jag på poäng ikväll, helst vinst! Det behövs såklart en rejäl uppryckning från förra matchen om vi ens ska ha en chans..

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd: Revanschsug är nog bra men om man inte har fömågan räcker inte det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Peja: Ok. Då förstår jag. Jag trodde att du tillhörde dom som tyckte att Czarneckis coachning i PP sög förra året. Men det är alltså först den här säsongen som Czarnecki klantat till det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huge: Men hela ditt inlägg är ju ett försvarstal där du radar upp förmildrande omständigheter som på något sätt skulle fungera som ett slags plåster mot alla besvikna fans. Vad har hänt med allt snack om den uttalade revanchlustan man hade i laget efter debaclet i Långshyttan? Som jag ser det så var det som vanligt. Man sa det som man kan förväntas av idrottsmän och ledare. Sedan pratar man om att man är revanchsugna igen efter att ha blåst Gävlepubliken på en hockeyfest, dagen som så många gått och sett fram emot. Hur många kommer tillbaka till nästa hemmamatch, glöm inte att det är Gävle vi pratar om här.

Det har ingenting med att racka ner eller vara illvillig att göra utan det har helt enkelt med effekten av en sån här dålig insats att göra. Den går inte att förklara bort. Och Gävlepubliken har tyvärr väldigt bra minne när det gäller såna här insatser. Då är TV'n ett bättre alternativ för då kan man stänga av när det ser ut som det gjorde i torsdags.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

Svartgulröd: "När har jag skrivit att jag sett en trend?"


Ingenstans, såvitt jag vet.
Jag har bara påstått att det inte går att se nån trend efter en premiärmatch, ngt som dock vår vän sylf verkar kunna göra.
Inget annat.

Det var ett indirekt svar till sylf som påstod att vi inte skulle ha en chans mot HV (ngt som jag själv inte höll med om) eftersom "trenden" mot Modo inte såg bra ut.
Exakt VILKEN trend kan man som sagt fråga sig...

"Får man inte ordning på grejerna så kommer det lätt att BLI en trend och där vill vi inte hamna."

Ngt HELT annat än att tycka sig se en trend efter 1 match.

"Jag vet inte hur det är med dig men jag har mångårig erfarenhet av lagidrott. Både som ledare och som aktiv."

Ngt som gör att du förmodligen vet att det inte går att se nån trend efter en enstaka insats utan att det krävs lite mer underlag.

"Jag kan lova dig att INGEN i Brynäs är nöjd med gårdagens match."

Och jag kan lova dig att det är nog inte nån härinne heller....

"Förhoppningsvis är det INGEN inom organisationen som sitter och hittar på ursäkter som du gör. För gör man det är är man Jävligt illa ute."

När har jag försökt hitta på nån ursäkt för insatsen mot Modo?
Ursäktar man en insats bara för att man i efterhand försöker analysera fram varför ett lag ex förlorat eller vunnit?
Isf är det många ledare/supportrar/journalister runtom i landet som sitter och ursäktar det lag man tränar/håller på/skriver om i tidningen, varje gång man försöker sig på en analys om varför det gått som det gått...

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huss: "äh, skitsnack ärligt talat. Brynäs har ett bättre lag på pappret än AIK, SSK, Modo och Luleå. De gjorde en usel match igår, men det innebär inte att resten av säsongen kommer gå i samma tecken eller hur?"

Kan diskuteras faktiskt, mer talangfullt i alla fall. Sen återstår ju att se hur målvaktssidan står sig mellan lagen och tanken på att målvakten är halva laget kan faktiskt vara smått skrämmande.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huge: När har jag skrivit att jag sett en trend?

Jag vet intehur du fungerar men jag är aldrig nöjd efter att ha sett ett så dåligt spel en hel match. Får man inte ordning på grejerna så kommer det lätt att BLI en trend och där vill vi inte hamna. Jag vet inte hur det är med dig men jag har mångårig erfarenhet av lagidrott. Både som ledare och som aktiv.

Jag kan lova dig att INGEN i Brynäs är nöjd med gårdagens match. Förhoppningsvis är det INGEN inom organisationen som sitter och hittar på ursäkter som du gör. För gör man det är är man Jävligt illa ute.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Gurra88:

Du ser,vi leder svensk hockeys utveckling.Nu börjar dom andra lagen anamma oss...;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
”Modo var hela tiden väl samlat i försvaret och spelade sarg ut så fort tillfälle gavs.
En taktik som gjort Brynäs framgångsrikt under de senaste säsongerna.
- Vi möter vårt egna sätt att spela och det blev bekymmer för oss, säger Czarnecki

Är så jävla trött på denna typ av hockey. och på Czarnecki!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen: "Du är medveten om att Brynäs var femma i PP-tabellen förra säsongen? Före FBK och Frölunda bl.a."

Ja, och då spelade inte Brynäs powerplay på det sättet med de spelarna.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd: Precis.
Lika oseriöst som att det går att se en trend på 1 spelad match...   ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huge: Men Det var ju bara en försäsongsmatch när vi slog DIF..

Med ditt resonemang så är ju Leksand bättre än oss, även fast de befinner sig i AS
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

sylf: ""Skulle inte förvåna mig om vi tar 3 pinnar i Jönköping."

Skulle du vilja påstå att trenden ser bra ut?"

Nä, den ser inte alls bra ut för HV:s del.
Torsk mot Djurgården som vi slog med 5-0 för nån vecka sen.
Så trenden för vår del ser bra ut...

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen: De finansiella musklerna finns precis som du skriver inte men att det skulle saknas kunnande inom klubben är väl att ta i. Sen måste den stora omsättningen inom klubben också kunna fördelas så att spelartruppen har en större del. Men jag är rädd att då de saknas stora sponsorer för Brynäs så krävs det fler anställda för att jaga intäkter tyvärr.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
sylf: "Skulle du vilja påstå att trenden ser bra ut?"

Trenden? Vi har lirat en match. Mycket ser ut som skit men trenden kan man i alla fall inte klaga på än.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huss: Nej, matchen igår har inget med utgången av serien att göra. Däremot saker som resurser, kunnande, support osv.

Brynäs lever på lånad tid.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen: När det gäller publiken i Gävle så är det tyvärr fortfarande en stor samling deppgökar men klacken var faktiskt slutspelsmässig igår.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen: äh, skitsnack ärligt talat. Brynäs har ett bättre lag på pappret än AIK, SSK, Modo och Luleå. De gjorde en usel match igår, men det innebär inte att resten av säsongen kommer gå i samma tecken eller hur?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Huge: "Skulle inte förvåna mig om vi tar 3 pinnar i Jönköping."

Skulle du vilja påstå att trenden ser bra ut?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen: Javisstja, Läkerol Arena blev ju utsedd av elitseriespelarna till näst tråkigaste hall att spela i. Och det beror inte på att hallen är för gammal och sunkig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Bissett19: Förresten, det är väl det som utmärker Gävle mest bland alla elitseriestäder (förmodligen städer öht) - tysta, plågade, hämmade.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Bissett19: Jag skrev "publikstöd". Är nåt annat än publiksnitt. Tysta fägelholkar låter inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Peja: "Och Brynäs sätt att spela powerplay kommer inte att funka, tror jag."

Du är medveten om att Brynäs var femma i PP-tabellen förra säsongen? Före FBK och Frölunda bl.a.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Jajjen:

"och har ett publikstöd i allsvensk klass (utom igår)."

Allsvenskan har publiksnitt på 2362,Brynäs snittade 5738....

Hur tänker du nu?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Intressant att läsa kommentarerna här och framförallt i lokalblaskorna efter matchen. Uppgivet. Fientligt. Destruktivt. Det är ingen tillfällighet att stan är på väg att tappa sitt elitserielag.

Vilka förväntningar har ni egentligen? Laget är minst namnkunnigt (efter AIK), har lägst spelarbudget (efter AIK) och har ett publikstöd i allsvensk klass (utom igår). Är laget bättre än 11 (före AIK) när serien slutar har dom överträffat sej själva för tredje året i rad.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.

Zzz: "Jag förväntade mig inget klapp klapp men väl en strukturerad defensiv tillsammans med en fantasifull offensiv. Nu blev det varken eller.
Resten håller jag med om vad du skriver och jag drar inte så stora växlar inför framtiden."

I en premiär med allt vad det innbär av spänningar, förväntningar på spelarna från fansens sida och kanske lite för hög anspänning i egenskap av att vara ett hemmalag som förväntas föra spelet och vara konstrutiva, så är jag inte speciellt förvånad att det nu blev som det blev.
Speciellt med tanke på att vi inte får det första målet som jag anser vara lite extra viktigt i just en sån här match.
Hade vi fått utdelning på våra fina första 10 minuter så hade nog den värsta anspänning släppt en aning och matchen hade säkerlig fått ett helt annat förlopp.
Vi är som jag tidigare påpekat ännu inte riktig synkade för att kunna vända ett sånt här läge via tålamod och bra defensiv.
Håller med om Jonsson. Det är en sak att spela träningsmatcher, då kan man kanske småfuska lite och inte behöva ge dom där sista procenten som är skillnaden mellan ett mediokert uppträdande och ett bra dito när det är skarpt läge och gäller poäng.
Tycker även att Ekholm såg lite slarvig och valpig ut emellanåt, och där tar det säkert lite tid att växa in i ES-kostymen.

Skulle inte förvåna mig om vi tar 3 pinnar i Jönköping.
Det är iaf ett perfekt läge att skrälla, ingen tror på oss efter gårdagens insats.
Vi kommer iaf säkerligen att få se lite blandade insatser så här i inledningen och det gäller att försöka hänga på direkt så att vi inte halkar efter från start.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Kan förstå att NC har en tro,att dissa efter en match är kanske hårt men så här såg det ut även förra året,är så jävla trött att se på och inte kan göra något,han skulle självklart börjat laborera en bit in i andra när det inte händer något,man är inte bättre än motståndet bjuder på heter det så fint,men NC måste börja agera i båset när det blir sådana här matcher...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Kul att hockeyn är igång! Synd att inte Brynäs vet om det...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Släpper man bara in två mål på hemmaplan ska man ha minst en poäng. Bjurling gjorde således vad man kunde förvänta sig av honom. Att han var lite slapphänt på andra målet, det får vi ta.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Bissett19: Vi är helt enkelt inte ett lag som kan föra en match, till det krävs kunskap, Lättare att bara försvara sig och spela på kontring, nåt man borde göra även på hemmaplan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd:

Hade BB haft 90 % igår hade vi ändå torskat;))

Sylf:Klart man är besviken,det kändes otroligt håglöst igår.Ungefär som Måndagsmatch i Januari.Helt klart är att Brynäs har svårt att möta såna lag som backar hem,vi klarar inte lösa upp våran egen knut helt enkelt.
Matchbilden imorrn kommer nog passa oss bättre.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd: Räddningsprocenten kan man analysera när serien summeras, inte efter enstaka matcher.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
MarcusElving: Benägen att hålla med, det man trodde var Brynäs styrka var i stället dess svaghet dvs. anfallet.
Den enda anfallsformationen som får godkänt var Kahna, Granström och Larsson.
Gillade också Clarke vars offensiva utflykter påminde om Hietanens.
Plus även till Andersén och Löf som agerade stabilt i försvaret.
Modo gjorde det enda rätta, mötte högt upp och gick rakt på mål.
Skillnaderna i pp t.ex. Modo hade två pers. på mål, en som täckte Bjurling, en för att sopa in ev. returer.
BIF hade ingen forward som gick på mål öht.

Roligast igår var utan tvekan klacken, en stor eloge!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
mikenomad: Jag tycker at en målvakt skall ha runt 90% för att få godkänt 88% räcker således inte. Håller målvakterna DEN nivån så är man riktigt illa ute
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Bissett19: Uppgiven är nog inte rätt ord, besviken snarare, Jag hade väntat mig mer än det vi fick se igår. Brynäs har, inte på många år, varit i den situation att man kan åka runt på en skridsko, poängen är alldeles för viktig för det. Nu finns inte Markström som ensam stjäl 15-20 poäng per säsong och då blir det än mer omöjligt att uppträda som igår!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
sylf:

Du låter uppgiven efter omg 1,några omgångar tidigare än vanligt;)

Nej jag tror inte heller på några poäng imorrn,men det jag vet är att Brynäs kommer åka dubbelt så mycket skridskor än igår.
Hoppas Kahnberg kan spela efter "ryggskottet".
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
mikenomad: Ja, typ!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
sylf: Timrå lägger drygt 40 så ni lär väl hamna där nånstans också.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Peja: Nä, förlorar man en hockeymatch med 0-2 är det nog inte i 1:a hand målvakten som skall lastas....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Modo Läkerol Arena, 2010-09-16.
Svartgulröd: Jag tycker att Bjurling var godkänd. Han gjorde vad man kan förvänta sig. En helt okej insats, men står inte på huvudet som Markan gjorde. Brynäs kan inte räkna med att vinna "målvaktsmatchen" i varje match den här säsongen. Ingen av lagets målvakter är bland de bättre i serien och nu måste utespelarna spela ännu bättre och göra ännu fler mål för att laget ska vinna - frågan är om de klarar det...?
Kommentera

1278961 · »