Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
Jag har en ståplatsbiljett över inför kvällens match om någon är intresserad.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
angeroath: Ta av dig offerkoftan, den klär dig inte. Det är en massa reklam överallt när man tittar på sidan. Jag har hängt här i över 15år och inget är sig likt. Dessutom så har jag tittat djupt i glaset hela kvällen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Vad fan har hänt med den här sidan? Ett jävla reklamjippo, dra år helvete allihopa!
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Erol Ateceae: Skulle vilja se Freddan Andersson göra det draget. Fast det vet vi alla att det skulle aldrig ske.
+ 8
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts: Jag finner det ofta lustigt att så många situationer är "solklara" hos supporters oavsett vilket lag man håller på. Samma situation kan flera solklara bedömningar som spretar åt olika håll. =)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Satt och scrollade 4-5 sidor bakåt för kolla kommentarerna om Lasu's ev. höga klubba vid målet. Visst fan var det en styrning?
Jag gick tydligen inte tillräckligt långt bak. Finns det ingen sökfunktion?
Jag gick tydligen inte tillräckligt långt bak. Finns det ingen sökfunktion?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så blev jag lite irriterad idag när jag var i kontakt med Timrå Ik. Jag har suttit och spanat på tik-ebiljett efter 2 stolar på södra långsidan. Jag har varit inloggad i mitt företags namn. Stolarna på långsidorna kostar 5800kr inkl moms.
I mitt mejlsvar stod det bland annat att då kostade stolarna hel plötsligt 7500kr + moms och att dom håller på stolarna till företagare i första hand. Det finns alltså ingen ekonomisk fördel alls att köpa biljetterna via företaget. Då måste man dessutom använda dom som representation om dom ska vara avdragsgilla.
Är trött på säljare som försöker suga åt sig av ens egna fördelar.
Jag får nog vänta tills dom släpper stolarna som dom inte får sålda.
I mitt mejlsvar stod det bland annat att då kostade stolarna hel plötsligt 7500kr + moms och att dom håller på stolarna till företagare i första hand. Det finns alltså ingen ekonomisk fördel alls att köpa biljetterna via företaget. Då måste man dessutom använda dom som representation om dom ska vara avdragsgilla.
Är trött på säljare som försöker suga åt sig av ens egna fördelar.
Jag får nog vänta tills dom släpper stolarna som dom inte får sålda.
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
bar mofftak: Till Nubbens försvar så är det inte bara att välja och vraka bland lediga kompetensspelare. Åberg hyllades som en frälsare. Med facit i hand så lyfter jag hellre Boyce, Walli och Madsen. Dom producerade mest i första perren.
+ 4
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
Vad är det för jävla självskadebeteende jag håller på med?
Först så sitter jag och plågar mig med att titta på matchen, sedan så loggar jag in här. Jag måste hata mig själv.
Först så sitter jag och plågar mig med att titta på matchen, sedan så loggar jag in här. Jag måste hata mig själv.
+ 15
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}: Jag finner dig helt ok, fast du är helt felvaccinerad. ❤️
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Från det ena till det andra. Jag hittar inte morgondagens evenemang på timraik.nu när jag ska köpa biljetter. Har jag missat något?
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
Söderöver: Det är inte dom 3 uteblivna poängen som upprör en idag samt stor del av serien. Det är inställningen hos laget. Hänger och tittar på motståndarna. Jag ger bara Per Svensson, Filip Westerlund godkänt, samt brunkarna. Våra "stjärnor" lyser med sin frånvaro.
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
Woody Jokinen: Är det bara jag som tycker att Hanzl borde bänkas alt. lämna laget? Ser så jävla slö ut.
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Per HApps: För oss gamlingar som minns när du förlorade ett vad och skulle cykla till Ö-vik(eller vad det var). Kan du återberätta historien och hur det slutade? 😂😇
Farbror börjar att få ett dåligt minne. Kan det ha varit 15 år sedan?
Farbror börjar att få ett dåligt minne. Kan det ha varit 15 år sedan?
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Bragd-Birger: Det är lite Jonna Sima över Wennerholm.
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Hen kan användas när man inte vet könet på den man tilltalar. Titta på min profilbild t.ex. Jag kan vara en hen.
+ 7
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Du! Jag är 48är och fuckar upp hela tiden. Har inte lärt mig något. Skål! 🤣
+ 2
1 · Nästa

