Historik
Föregående · 26 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Filips bror Ludvig gjorde hattrick för J18 igår när Timrå slog Modo :-) Måste kännas svinkul för Filip att komma hit och spela inför vänner och familj
+ 28
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Med alla tillgängliga så har jag ändå svårt att se att ett allsvenskt lag skulle slå det här
89. Svedberg / 1. Brattström
57. Wedin - 79. Rensfeldt - 11. Törnqvist
26. Larsson - 16. Westerlund
52. Salmonsson - 9. Palmberg - 49. Collberg
46. Jalasvaara - 27. Kinnvall
72. Ohlsson - 25. Blomberg - 91. Hållander
41. Falk - 42. Drugge
55. Galló - 38. Olofsson - 10. Persson
Extra:
7. Hardegård
23. Boyce
Utanför:
22. Berglund
24. Molinder
29. Madsen
47. Söderberg
89. Svedberg / 1. Brattström
57. Wedin - 79. Rensfeldt - 11. Törnqvist
26. Larsson - 16. Westerlund
52. Salmonsson - 9. Palmberg - 49. Collberg
46. Jalasvaara - 27. Kinnvall
72. Ohlsson - 25. Blomberg - 91. Hållander
41. Falk - 42. Drugge
55. Galló - 38. Olofsson - 10. Persson
Extra:
7. Hardegård
23. Boyce
Utanför:
22. Berglund
24. Molinder
29. Madsen
47. Söderberg
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hahah "det här var väl inte så farligt"?!!!?? Dummaste jag läst någonsin. Fanns ingen som helst anledning till att tackla #25 där när pucken var 1m ifrån. Axelkåpan rakt i skallen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vill man plocka poäng kanske man bör ge den här mannen lite större förtroende🔥
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hurrni vad är det som händer? Långsidorna är slutsålda och i princip fullt på hörnen. Det hade jag verkligen inte förväntat mig, blir vi över 5000 rent utav?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blåa? Hur tänkte man där? Hade varit mäktigt med ett rött och vitt publikhav
+ 2
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2019-01-10
Alltså snälla vad gör Molinder på isen med 7 andra backar tillgängliga?
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
{4606}: Lär väl inte just ha haft någon mer annorlunda resa än resten av spelarna? Men hörde nu i cmores sändning att de var sjuka så då förstår jag
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2019-01-05
Hälge: Saknas: "Olofsson och Hållander känner sig slitna efter JVM" Hahah försök och dra den sen när ni kommer till NHL. Har sett att både Frölundas och LHCs JVM-killar spelar idag... Vill man inte ställa bästa möjliga lag på isen? Deltagarmentalitet på högsta nivå
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
1. Varför bekräftar den här tjommen att det är foten han skadat? Räcker med att säga att det är en underkroppsskada. Om Wedda kommer ha fortsatt problem med det där framåt vårkanten när det med största sannolikhet kommer bli kvalspel så kommer ju motståndarna kanske gå lite hårdare på just Anton och hans fot eftersom han är vår bäste spelare och bär hela vår offensiv.
2. Varför har han inte pratat/träffat Jalasvaara? Tredje gången jag läser det nu. När Janne har varit borta så har inte ens lagläkaren pratat med han?
2. Varför har han inte pratat/träffat Jalasvaara? Tredje gången jag läser det nu. När Janne har varit borta så har inte ens lagläkaren pratat med han?
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
erathoo:
89. Svedberg (1. Brattström)
52. Salmonsson - 29. Madsen - 57. Wedin
46. Jalasvaara - 27. Kinnvall
72. Ohlsson - 79. Rensfeldt - 9. Palmberg
26. Larsson - 47. Söderberg
91. Hållander - 38. Olofsson - 11. Törnqvist
7. Hardegård - 24. Molinder
55. Galló - 25. Blomberg - 23. Boyce
42. Drugge
89. Svedberg (1. Brattström)
52. Salmonsson - 29. Madsen - 57. Wedin
46. Jalasvaara - 27. Kinnvall
72. Ohlsson - 79. Rensfeldt - 9. Palmberg
26. Larsson - 47. Söderberg
91. Hållander - 38. Olofsson - 11. Törnqvist
7. Hardegård - 24. Molinder
55. Galló - 25. Blomberg - 23. Boyce
42. Drugge
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-11-24
Sputnik: Det är faktiskt helt sjukt. Längsta avstängningen den här säsongen? Tycker den definitivt inte är fulare än Widings från förra omgången som han fick fem för. Två hade varit rimligt och tre hade jag kunnat köpa, men sex?!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-11-24
Se där, Drugge behövde 30 sek på sig att göra poäng i PP. Synd bara att det tog 20 matcher innan han fick chansen
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2018-11-24
Fler anfall första 10 än vad vi haft på hela säsongen
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Haha den här intervjun är guld. Låter nästan på Kjell-Åke som att han hånar Falk för att han varit så dålig. "Vet du hur man tar en forward om den kommer ensam emot dig?"
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
TimraStockholm: Men för helvete, Boyce som SPELFÖRDELARE och Berglund på point?!??
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Berglund, Boyce och Jalasvaara i powerplay, hur tänker man där???
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Och nej, inte jag som är @HockeyWebCast, tog mig bara hjälp av honom. Sjukt duktig
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blev ju skapligt sågad senast jag skrev, men här är videon jag hade tänkt skulle visas ikväll. Tråkigt att det inte blir något av det bara. Frågar ni mig så hade det varit perfekt att visa den under ett powerbreak eller något likande, inte gjort sån stor grej av det, bara visa lite uppskattning för vad de gjort för klubben, inte minst Didrik. Men aja inget att göra, verkade ju bara vara jag som delade den uppfattningen...
Länkar:
Uploadfiles.io - 1.mp4
Uploadfiles.io - 1.mp4
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Finns det någon där ute som är duktig på att redigera videos? Tänkte försöka få ihop en liten videotribute tills på lördag när Didrik och Johnsson kommer på besök för första gången för att visa lite tacksamhet till att de hjälpte oss upp i finrummet igen. Tänker mig en kort videosnutt på 40-50 sek som kan visas innan nedsläpp eller typ i ett powerbreak eller något likande. Har fått ett OK från Timrå om det här, bara jag fixar videon så skulle de försöka göra något bra utav det.
Kolla på bifogad länk så förstår ni på ett ungefär vad jag menar.
Någon som känner sig manad att hjälpa till och besitter kunskaper om sånt här? Svara här eller i ett privat meddelande! :-)
Kolla på bifogad länk så förstår ni på ett ungefär vad jag menar.
Någon som känner sig manad att hjälpa till och besitter kunskaper om sånt här? Svara här eller i ett privat meddelande! :-)
+ 3
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
stoff: Tycker han och Palmberg används lite fel. Palmberg har mestadels gått som vänsterforward sedan han kom hit när han tidigare i karriären bara lirat som center/högerytter och Guter har fått spela med Madsen för det mesta, ingen som sticker ut direkt.
Wedin - Rensfeldt - Collberg
Galló - Olofsson - Hållander
Ohlsson - Palmberg - Guter
Boyce - Berglund - Törnqvist
Madsen/Blomberg
Wedin - Rensfeldt - Collberg
Galló - Olofsson - Hållander
Ohlsson - Palmberg - Guter
Boyce - Berglund - Törnqvist
Madsen/Blomberg
+ 9
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Klasskillnad på Rögles intro jämfört med vårat... Hockey ska va rock n roll
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inatt begår Elias NHL-debut. Cirka 04.15 släpps pucken. Perfekt för de som har ett vanligt 8-16 jobb att kliva upp lite tidigare och se matchen!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tycker lätt Enock är värd en till chans om han nu skulle vara villig att vara 7-8e back
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Viktor Svedberg släppt från sitt tryout-kontrakt med Calgary. Hugg Nubben!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
... Och helt plötsligt var vi lite kort om forwards. Olofsson körde inte hela träningen idag och Palmberg fick kliva av efter en smäll. Såg inge vidare ut
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dahlén nedskickad av Vancouver till AHL och kommer få starta säsongen där i Utica
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Men VA? Brattström i mål ikväll. Inget emot han, men varför i hela friden väljer man honom? Och Söderberg går in i laget...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Vad beror det på att ni har sålt så dåligt?
– Jag vet inte vad det beror på, jag har ingen aning faktiskt.
Det är ju för att ni är så JÄVLA dåliga på att promota matcherna och tror bara att publiken ska dyka upp. Ha en bild på STs förstasida hela veckan, åk ut till skolor och dela ut ståplatsbiljetter, något erbjudande i clubshopen på matchdag, radioreklam m.m, finns så sjukt mycket saker man kan göra
– Jag vet inte vad det beror på, jag har ingen aning faktiskt.
Det är ju för att ni är så JÄVLA dåliga på att promota matcherna och tror bara att publiken ska dyka upp. Ha en bild på STs förstasida hela veckan, åk ut till skolor och dela ut ståplatsbiljetter, något erbjudande i clubshopen på matchdag, radioreklam m.m, finns så sjukt mycket saker man kan göra
+ 14
Föregående · 26 · Nästa




