Några kuggar skulle behöva haka i ganska snart. Tre exempel på där det måste hända mer om vi ska hålla oss från nedre kvalstrecket. - MPS 0p på 10 matcher. - Hartmann 1 mål på 10 matcher - Wedda 1 mål på 10 matcher. Bättring kräves.
Haha. Man lallar bort matchen fullständigt. Patetiskt rakt över. Man glider runt som tandlösa sillmjölkar. Vekt och mjukt i egen zon, bekvämt på utsidan i anfallszon.
Öret är verkligen inte bra. Att dom skåpar ut Timrå säger ungefär allt.
Rip Kirby: Kan man lika gärna spela Walli i PP som i alla fall kämpar och går in i trafik markera mot hartman som bara åker fyller år och små flina match efter match
BaraTikare: har samma känsla som du. Har varit så några säsonger. Var nog ett stort misstag när man förlängde hans kontrakt då man kunde fått en spelare med både mer spetskompetens samt mer glöd i spelet för de pengarna.
Andersson: Vansinne att chl förstör för alla på det här viset. Den turneringen skulle kunna avgöras i luffarschack över en helg med en representant från varje lag, det skulle även öka intresset för den.
sargad: Jo Emil P får en del oförtjänt kritik som sagt. Jag lyfte ju honom härom veckan som en spelartyp vi skulle kunna behöva få in fler av.
Westfält slog dom ju fast att han inte kommer ta några offensiva steg.(kan ha nämnt det själv både en och ca hundrafemtio gånger) Även om han har rätt bra defensiva styrkor.
Vilket leder till att jag tycker Eriksson borde få Westfälts plats i 3:e kedjan och att Westfält kan leda våran 4:e kedja!
Forsmark rätt svaga stats överlag och Freijs ser lovande ut. Vilket betyder, som vi så många ropat efter. Ta bort Forsmark från PP och in med Freij där!
Heffners: Jag brukar inte klyva näbb o va irriterad men ursäkta KACKLA I BOKEN SOM INGEN ÄR INTRESSERAD AV OM DITT SVAMMEL OM JUNISAR DIT O JUNISAR HIT VI VILL FOKUSERA PÅ VÅRAT KÄRA A-LAG I BOKEN!!!!!!!LÄGG NER!!!🤬🤬
Älskar att du känner dig tvungen att förminska att Jimmy faktiskt jobbar en del med hockey. Men tittar man på din profil är det ju Jimmy du vill vara, gjorde det så ont att han fick en komplimang?
Villervalla: nej den här spelaren har fått ett löfte utifrån ollis ideer sen stack olli o då kan vi inte räkna med att nästa tränare tänker lika o framförallt inte skicka ner nubben för att tillrätta visa nya tränaren hur han måste göra . befängt
josha840: Ville absolut inte ta nått ifrån Genborg, snarare tvärtom, där har vi hittat ett guldkorn. Riktigt grym matchen igenom, med bra balans, fysik och kaxighet.
Men det jag ville säga lite är att vi är rätt beroende av Dahlén i det offensiva spelet överlag. Vilket är lite oroande på sikt, att vi skall behöva vara så beroende av en enskild spelare.
Därav att fler måste börja steppa fram i målprotokoll och poängproduktion. Det gäller ju inte bara nyförvärven. Utan även en sån som Wedda.
Joslan00: skymd sikt brukar kosta 120-240kr vad snackar du om ? timrå har inte dyrare biljetter än andra i genomsnitt har du jämfört med alla lag förutom dif ? dif omsätter också försäljning av supporter prylar på en månad vad tik typ gör på ett år
SKRIDSKOSKENAN: Vi är många som gärna skulle vilja ha info nu men jag tror att vi måste vara ödmjuka inför det faktum att det här kan vara nåt som klubben inte bara kan kommunicera hur som helst. Vi får nog som det vackert heter gilla läget och träna på förmågan att härbärgera
Tre exempel på där det måste hända mer om vi ska hålla oss från nedre kvalstrecket.
- MPS 0p på 10 matcher.
- Hartmann 1 mål på 10 matcher
- Wedda 1 mål på 10 matcher.
Bättring kräves.