1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581412 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Modo 2008-01-05

« · 961899 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ChriZt3r: Precis, jag håller med dig. Och det var någon full, ful och fet snubbe i Timråmundering som raglade bort till Modoklacken och ville slåss.

Jag påpekade bara att han hade fått dyngspö om han fått som han ville. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
shinzawai: Ja att hota med stryk räknas nog inte som så moget va
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Ambroo: Omoget skrivet? Varför då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
MEEKAHL: En eloge till dig för att dina två första inlägg någonsin på HS skrivs härinne och det just idag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
h o c k e y : Det spelar ingen roll. Under 90% är knappt godkänt, under 80% är riktigt dåligt, under 70% är uruselt värre.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Ambroo: Du har så rätt. Man vinner på bra försvarsspel och en bra målvakt, vilket Modo besitter mer än väl.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
shinzawai: Moget skrivet av dig. Sug vidare på tummen så ses vi när det börjar hetta till i slutspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Vem var det som knallade över till Modoklacken och ville få dyngspö av en Storebrosa efter matchen? Trumpinnekastarn/Spottarn?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Dagens tistel: Snåla surgubbar som inte sjunger med i en enda ramsa under hela matchen för att sedan gnälla när de inte gillar att klacken sjunger "Alla som hatar MoDo klappar nu". Köp sittplatsbiljett nästa match så slipper ni gnälla. Och vi i klacken slipper er!

Taget från tikare.se jag instämmer fullständigt i det dära. Sen tittade jag när Jimmy försökte få i gång folket från trumman sett snett vänster ner och ser hur folk kollar och ser ut att tänka "vadå? ska man skrika?" de e rätt uppenbart när man står så pass nära klackdelen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
MEEKAHL: Dina krav är inte höga ser jag. I längden så vinner man inte på enbart målvakt och flyt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Härlig match, den bästa på länge må jag då säga!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Covenant: Ja det är nästan tre identiska mål du nämner... Att det blir mål i boxplay är en sak men hur nyttjas då eget powerplay???? Timrå borde lära sig något av dessa tre mål man torskat på, fundera på vart de ställer sin egen "sniper" i powerplay??? Sämre vinkel på "snipern" måste vara bättre för då får målvakten röra sig etter mer och Backlund har inte hunnit med när motståndarnas "snipers" har kommit från usel vinkel. Detta har vi torskat tre mål på nu... Sen borde ju boxplaytaktikern oxå ta lärdom av dessa tre mål...

Tenkrat... Kan man kicka han billigt??? Låt han byta miljö åtminstånde, som det är nu så blir det ju bara cirklar. Var det inte en målskytt vi köpte? Han gör ju INGA mål så sätt han på bänken så kanske han kvicknar till???

FORZA TIK.........alltid, alltid........
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
skönt att förlora idag ;-) RIKTIGT SKÖN FÖRLUST
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
iggy: ja och ni förlorade också idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ajon: spelar inte ditt lag nu...? 3-1 tror jag visst att det står...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
By the way.. Backe hadde en räddningsprocent på 68,4 idag !!! Krizan 91,7 där har ni skillnaden boys and girls.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante:

Nu svarar du som en Mooodoolid...

Kan du berätta i vilken del av mitt inlägg där jag skrev att det var ok??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ajon: Apropå pack menar jag...

Ta och häng en docka eller nåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante: Låg man under med 5-0 när man släppte pucken i första perren? Sen är ju Modos klack 3 gånger så stor när ni är i E.on ? Konstigt anser jag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Ambroo: ja och?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
gud: så du tycker att sånt är ok Bra då vet jag det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ajon: Du är från Skellefteå va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
h o c k e y :

Johan Backlund: 19 skott, 13 räddade, 6 insläppta, 68,4%

Fördjävla bra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante: vilket Timråpack.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante: "Jag hade förmodligen kastat en stol eller dylikt" Sa nån.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante:

NäääHäää..En hel snusdosa??

Stackars kille..Fick han läkar hjälp??

Och du tror inte att någon annan bortaklack får saker på sig under en match i vilken arena som helst i ES??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Foyn: Att stämningen var dålig på Modo lhc kan ju ha nått att göra med att modo torskade med 5-0 eller vad tror du?9 skott fem mål är efektivitet det hade modo idag det saknade ni.

Nån kastade en snusdosa på oss i modoklacken han som stod bredvid mig träffades av den.Vilken idiot är det som syslar med sånt?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
ralus: Han kan rädda kvällen ! Med ett avgörande i sudden mot kanadickerna. Kom igen MSP !!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
tycker att det var pinsamt att höra klacken skandera "magnus åkerlund".

apropå ingenting så får pääjärvi chansen från start idag
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Faan vad jag hatar att få rätt ! Som alla kan se så är ju inte Backe dom stora matchernas man. Han var helt usel idag. Skulle Timrå och Modo byta målvakt idag så kan jag garantera en 9-0 seger till Timrå, men men nu ere som det är.... Bra drag på läktarna idag ! Något som jag tycker är komiskt med Modo är ju deras sk suportrar. Jag var å såg matchen Modo-Lhc i ö-vik för några veckor sedan. Vilket skämt till stämning. Alla satt å gnällde På Susse, Salle å allt va faan dom heter. Så åker man söderut på E4 å dricker 2 öl. Vips blir det ett jävla liv.Stor i käften blir man och allmänt störande... Stackars jävlar.... 9 skott fem baljor !!! Skämtmatch....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
The great one:

Instämmer helt och fullt i ditt resonemang! Du är en mkt klok man! Så länge laget krigar och "vi" på läktaren gör det vi kan, så ska vi inte klaga. Tycker att laget kommit upp en nivå nu, allt ser lite bättre ut över hela linjen. Nu har vi fart när passningarna kommer, är mer beslutsamma och går rakare på mål!

Forza TIK!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Dream Team: Aha, nu förstår jag, det är felskrivet! "-" ska i själva verket vara "=", visst är det så va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Boxplay som sett relativt bra ut under säsongen är inte direkt övertygande längre. Både Luleås mål sist, och två av Modos idag, som alla 4 har sett i princip exakt likadana ut. Är det så svårt att räkna till fem, kanske det är det svenska skolsystemet som ska beskyllas.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Kerstin_k: Vilken logga är det ni pratar om? Modoliderna byter så ofta att jag har ett helvete att hänga med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
The great one: Wow. Du och jag är helt överens. Poesi!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
nectis: det är ju alltid något.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
kulltorp: Vilket som toppar den nog topp 1 bland fula loggor i ES...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Timrå gör en riktigt bra match. Förutom vissa individuella misstag och ett halvdåligt pp. Modo hade ett sanslöst flyt samtidigt som Krizan storspelade. Modo gjorde 5 mål på 9 skott, det säger väl allt. Tycker vi inte kan klaga idag. Så länge spelarna kämpar som idag så gör denna förlust inget. Detta tar vi igen i en viktigare match i slutspelet.

Förut har kritiken varit befogad men nu tycker jag vi har spelat upp oss. Vi ägde första halvan av matchen. Det vi saknar är en powerplayback. Moe bör få chansen när han kommer tillbaka som skytt i PP.

Den enda jobbiga är alla modofans som är på plats, i loger, på balkongen,överallt känns det som. Men TIK klacken var riktigt bra idag, och ingen gav upp.


Jag är f-n nöjd ändå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
vart kan man se ur det står i usa-ryssland matchen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Kerstin_k: Loggan ser snarare ut som en blodsprängd galla...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Gusse: Skönt att gå hem, vann ju iaf på matchlotten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
nectis: Har ni gått hem nu?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
nectis: Dagcenter?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Någon som vet vart man kan hitta melodin till "tjalalala, modolider" ramsan dom försökte få igång idag?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Kerstin_k: Hyfsat, en homoskara!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Gusse: Jadu, det var inget snack om saken. Dom körde över oss på isen och på läktaren. Creds till deras lilla homoskara som faktiskt har riktigt fyndiga ramsor. Mycket bättre än Timrås dito idag. Förvisso var väl matchbilden ganska avgörande för deras insats.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Kerstin_k: Som det hördes vann Modoklacken klackmatchen åxå...men det är ju alltid lättare att sjunga när man leder..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
NIssEn: Nu tänker jag inte säga något om matchen. Finns inget att säga.

Däremot tänkte jag kallt konstatera att Modos homoerotiska skara som kallar sig klack hyllar ett lag som har en logga som ser ut som en spya. Vilken höjdpunkt det blev när dom hade flaggan åt fel håll. Humor.

Jävla mörker.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Fy fan vilket dåligt PP vi hade idag. Varför använder man inte Tenkrat som skytt i PP, Styf träffar ju fan aldirg mål!! Föresten, Styf håller inte Elitserieklass nu, han slänger bort passnigar till höger och vänster, förutom passet till Axelsson, han träffar aldrig mål, han går bort sig titt som tätt i defensiven. Varför inte ställa upp så här i PP?

Tenkrat/Jonsson
Sundh
Hahl/Regin Pärssinen/Pyörälä

Sen vill jag se att vi köper in någon/några backar som kan hantera pucken i uppspel
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
epa: Ja skit! det ska vara svarta ögon och svära mm, det är för fjolligt numer.
Kommentera

« · 961899 · »