Hälge

6280 inlägg · 28229 besäkare

Historik

· 46 ·
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Hälge: Såg honom, men kommentatorn surrar om Ridderwall i målet...

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Skarin: Missade jag Önerud i laguppställningen eller var är han?

Support > Sv: HockeySnack 4.3
T T: Ja. :-)

Support > Sv: HockeySnack 4.3
T T: Det fanns där, tackar.

Support > Sv: HockeySnack 4.3
HS blev väldigt brett...hur får jag bort det ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så är PW riktigt bra i FBK - kassen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så ska visst Perra vara gäst i Hockeykväll.

Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Kattgubben: Det som är tråkigt med att vara klar för kvalserien redan nu är ju att ekonomin inte kommer att bli bättre iaf. Publiken lär ju inte vallfärda till matcherna direkt...

Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Det är så otroligt tråkigt att se att man återigen viker ner sig, eller...man spelar ju inte ens. :-(

Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23

Olle: :-)

DT: Ok, bra.


Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Kom Bagarn tillbaka in på isen efter skottet på benet ?

Timrå IK > Sv: Kommer du skänka 500 kr till föreningens värvarpott?
Mappe: Jag märkte samma sak. Tror också på en åtta i slutet, men har skickat en förfrågan för säkerhets skull.

Timrå IK > Sv: Kommer du skänka 500 kr till föreningens värvarpott?
Ambroo: Ja, annars kan det bli lurigt att få folk att hitta det där.

Timrå IK > Sv: Kommer du skänka 500 kr till föreningens värvarpott?
Nisse på Mon: Kommer ikväll eller i morgon.

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny B Goode: Jag skrev ju också att det återstår att se om det stämmer. Jag tar inget för givet innan det står på officiella, varken angående honom eller Brendl.

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
mikenomad: Från samma källa som nämnde att Jokela var klar att lämna Timrå. Sedan om det stämmer återstår väl att se, men jag tror på honom iaf.

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Jag hörde att Sebbe var så gott som klar att komma hem.

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Trist att Vampola lämnar, men jag tänker inte skrika i falsett än iaf. Vi får se vad det blir av det hela först. Sedan kanske det kommer ett skrik...

Redigerad kommentar


Timrå IK > Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01

Det är riktigt tråkigt att se Timrå spela, tyvärr. Jag fattar inte att det kan vara så dåligt...

 Vi kan inte lyfta pucken över egen blå, vi kan inte skjuta direktskott, vi spelar som yra höns i egen zon m.m.

Vi är ett uselt hockeylag.


Timrå IK > Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01

Inte nog med att vi spelar dåligt, vi är även så snäll att vi ger bort pucken också.

 Dålig hockeymatch mellan två dåliga hockeylag !


Support > Sv: HS 4.2
Marcus: Tack för bläddraren.

Support > Sv: HS 4.2

Saknar fortfarande sidbläddrare i topp på sidan.

Med lite tjat kanske det dyker upp ? ;-)


Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
RubinCarter: Han är väl materialare nu, i någon form iaf. Tror jag...

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 111015
bisterfinnen: Starkt jobbat utav A. Forsberg.

Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13

Frella: Ja, det är sant.

Enklare spel nu och lägg puckarna på mål och jaga, det är melodin nu.


Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13

Frella: Det är mycket man saknar i dagens (säsongens) TIK, men det var ju mycket snack om att Timrå skulle vara riktigt skridskostarka denna säsong iaf. Frågan är väl när de ska börja visa det då ?

Det skulle ju kanske vara början till något...


Support > Sv: HS 4.2
73Sjöbba: Den saknar jag också.

Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06

RocknRolf2: Det är väl helt enkelt så att nu måste TIK inhandla ett par backar, oavsett om vi har pengar eller inte. De får väl trolla fram pengar isf.

Släpper vi in ett mål, ja då kan det tydligen ramla in hur många som helst. Det är riktigt tråkigt att se.


Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Hälge:  Jag tycker också att Hedström har varit den som överraskat mest. Heder åt honom och Sjöstedt.

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01

Knylan: Jag tycker att Vampola håller i pucken lite för länge.

Nu har jag dragit...


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Nu hänger jag inte med riktigt. Vilket lag är det som har snittet 2900 ?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: 2000 ? Då ska nog laget ligga och slåss i toppen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Nu tappar de väl lite åskådare eftersom Giffarna spelar samtidigt ?

Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
John K: Ja, det kanske det är. Det är väl optimisten i mig som talar.

Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27

RocknRolf2: Exakt ! Hur många tror du det blir på torsdag ? Kommer det 3700 så får man nog vara glad.

Nog trodde jag att det skulle bli en tuff säsong, men inte trodde jag att vi skulle vara avhängda redan efter tio omgångar...


MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-04-08

Grattis, ni vann mycket välförtjänt.


Timrå IK > Sv: Kvalserien 2011

Vilken (o)härlig start för SSK.


MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28

NuMo: Nu har jag inte sett matchen, men Markus N. ville ha fler spelare på mål och mer jävlar anamma än tidigare och även Niklas S. har sagt att det krävs hårt jobb.

Såg ni något resultat av detta ? 


Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
GävleLasse: Ja, ett riktigt pucko !

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Matchen är på tisdag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det känns faktiskt riktigt bra att se HV lida.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jag vill också att det ska gå ont för HV, så där har du mitt stöd. :-)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Tycker du att den var ful ? Det tycker inte jag.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: En "checking from behind" från Falk, dock riktig billig enligt mig. En rolig och fartfylld period iaf...

Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03

Härligt Kolan !

Kul att se Timrå gå för tre poäng i den tredje perioden...:-(


Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Smokey: Om inte jag såg alldeles galet så var det Halonen som passade galet i egen zon vid första målet.

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Blizzard / T T: Ja, vem vet...

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Mackelito: I dag fick jag höra att Jokelas kontrakt är brutet redan och att han bara spelar denna säsong i Timrå.

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30

Poffa: Jag gick hem i den andra perioden pga rädsla. Ja, det är sant.

Bedrövligt !


Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26

Jag gick hem efter ca fem minuter av den andra perioden. Anledning ? Rädsla, faktiskt.

Hur kan man spärra av med ett plastband ? Det skulle ju ha varit tomt flera meter (förutom vakter) ! Bedrövligt !


· 46 ·
Om Hälge
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå